Top/flop stammen

DeletedUser

Guest
Het verbaast me toch hoe je als stam zoals Choice kan reageren. Dorpen verliezen als warme broodjes en wat is de reactie daarop? => Internen. Is jullie antwoord op alles dan internen? Wat een zielig zooitje zeg.

En dan heb ik het in het bijzondere over Angry Animals. Komen huilen als een grote baby hier op het AF als we je een interner noemen, maar het wordt énkel erger met de tijd :D Kan niet wachten dat intern-accje van de kaart te rammen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dat krijg je als oud-spelers van loc erop komen:eek:
 

DeletedUser

Guest
Het verbaast me toch hoe je als stam zoals Choice kan reageren. Dorpen verliezen als warme broodjes en wat is de reactie daarop? => Internen. Is jullie antwoord op alles dan internen? Wat een zielig zooitje zeg.

En dan heb ik het in het bijzondere over Angry Animals. Komen huilen als een grote baby hier op het AF als we je een interner noemen, maar het wordt énkel erger met de tijd :D Kan niet wachten dat intern-accje van de kaart te rammen.

Ram Ram Bam Weg Is AA
 

DeletedUser72495

Guest
Ik snap deze ruzie niet, die beschrijving PVV was een doodnormale grap omdat Geertje al wat meer in het nieuws komt. Een perm ban vindt ik daarom ook overdreven en onterecht. Een waarschuwing, oké maar direct een ban, sorry... Ik ben geen Creed! fan, maar ook geen Unit fan. Deze discussie trekt ook op niks en iedereen gooit maar met modder zonder er bij na te denken. Kom op jongens, hoe oud zijn we? 5? 6? Als iedereen nu eens volwassen wordt en stopt met deze discussie en er niet meer over praat, geen probleem toch? Maar sommige hun niveau op het AF kan je gaan zoeken bij de aardkern... Juist alsof niemand een grapje maakt op jullie SF.
 

DeletedUser

Guest
Gisteren is een nieuwe topstam opgestaan namelijk Pluto.
De leden van die stam gaan hand in hand en vechten voor elkaar.
Ze gedragen zicht constructief naar hun vrienden in hun oude stam behalve naar die dictator van een Decimus.
Zal pluto het ver schoppen? Blijft dit een elite stam of wat gaat er allemaal gebeuren?
Dit zijn troebele vragen die enkel door de toekomst kunnen verheldert worden.

//trollpost
 

DeletedUser37136

Guest
Gisteren is een nieuwe topstam opgestaan namelijk Pluto.
De leden van die stam gaan hand in hand en vechten voor elkaar.
Ze gedragen zicht constructief naar hun vrienden in hun oude stam behalve naar die dictator van een Decimus.
Zal pluto het ver schoppen? Blijft dit een elite stam of wat gaat er allemaal gebeuren?
Dit zijn troebele vragen die enkel door de toekomst kunnen verheldert worden.

//trollpost
Hommeles binnen IR?
 
Reactiescore
974
Bovenaan