Top/Flop Stammen

DeletedUser

Guest
Ja daar gaat het toch ook niet goed eerst tommie down en nu dit... stokje verklaring zoals wij met asilay?

hebben de verklaring direct verstuurd naar KotG, en heb S via fb nog verdere uitleg gegeven :)
staat zelfs iets over op jullie fora dacht ik :D
 

DeletedUser11282

Guest
hebben de verklaring direct verstuurd naar KotG, en heb S via fb nog verdere uitleg gegeven :)
staat zelfs iets over op jullie fora dacht ik :D

Toch wel apart, Amath moest openlijk en direct een verklaring geven. Terwijl stokje denkt er onder uit te kunnen door op fb wat uitleg te geven na meer dan 1 dag.
 

DeletedUser

Guest
Toch wel apart, Amath moest openlijk en direct een verklaring geven. Terwijl stokje denkt er onder uit te kunnen door op fb wat uitleg te geven na meer dan 1 dag.

ehm excuses? Jij hebt totaal geen weet van wat er in deze wereld gebeurd lijkt me xD
We hebben via PM de stam Amath verwittigd wat er was gebeurd, en ook onze kijk op Ricimo en Vuur gegeven.
Want het feit is dat hij bang werd, excuses begon te verzinnen waarom stokje niet goed voor hem was en vervolgens als een bang hondje naar Vuur is gelopen. Terwijl hij ondertussen als stamgenoot Tommy was ah internen...
Ik heb trouwens Amath behandeld op exact dezelfde manier als ze met ons hadden gedaan bij de leave van poesjestoei. Heb hen zelfs meer info gegeven lijkt me :) dus zever niet en val me aan! mijn ODD is niet meer rang 1 :(
 

DeletedUser49029

Guest
ehm excuses? Jij hebt totaal geen weet van wat er in deze wereld gebeurd lijkt me xD
We hebben via PM de stam Amath verwittigd wat er was gebeurd, en ook onze kijk op Ricimo en Vuur gegeven.
Want het feit is dat hij bang werd, excuses begon te verzinnen waarom stokje niet goed voor hem was en vervolgens als een bang hondje naar Vuur is gelopen. Terwijl hij ondertussen als stamgenoot Tommy was ah internen...
Ik heb trouwens Amath behandeld op exact dezelfde manier als ze met ons hadden gedaan bij de leave van poesjestoei. Heb hen zelfs meer info gegeven lijkt me :) dus zever niet en val me aan! mijn ODD is niet meer rang 1 :(

Deed je goed, had op dat moment die pm's nog niet kunnen lezen ;), leuk dat er zo'n openheid is over zulke zaken tussen onze stammen
 

DeletedUser51595

Guest
ehm excuses? Jij hebt totaal geen weet van wat er in deze wereld gebeurd lijkt me xD
We hebben via PM de stam Amath verwittigd wat er was gebeurd, en ook onze kijk op Ricimo en Vuur gegeven.
Want het feit is dat hij bang werd, excuses begon te verzinnen waarom stokje niet goed voor hem was en vervolgens als een bang hondje naar Vuur is gelopen. Terwijl hij ondertussen als stamgenoot Tommy was ah internen...
Ik heb trouwens Amath behandeld op exact dezelfde manier als ze met ons hadden gedaan bij de leave van poesjestoei. Heb hen zelfs meer info gegeven lijkt me :) dus zever niet en val me aan! mijn ODD is niet meer rang 1 :(

Niet iedereen geniet tegenwoordig meer van een leuk middagje aanvallen of deffen:rolleyes:. Internen lijkt tegenwoordig meer in de mode:eek:
 

DeletedUser68345

Guest
In ieder geval zit Ricimo nu in een topstam :cool:
Ter verdediging van ricimo ben ik degene die achter hem is gaan vragen ;)
 

DeletedUser71125

Guest
:eek: wat nu, elysium is uit SAP? hij was jullie hoofd-interner, die hoor je niet zomaar te kicken!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Proof dat Wknol zijn MB stabte:


4ncBt.png



4ncFt.png



4ncRD.png



Is dringend op zoek naar MB's en claimt er al 3 te hebben.. Later edelt die ze nadat hij ze leeg zet via de VV.
Omdat jullie bij Amath. zo aandrongen zou het toch netjes zijn een verklaring te geven. :rolleyes:

Als je twijfelt over de bronnen van deze berichtjes geef maar een PM in-game dan stuur ik het door. :D
 

DeletedUser70670

Guest
Ben zelf niet goed op de hoogte van dat MB-verhaal. Als ik er wat over weet zal ik het vertellen, stuur maar pm of iets dergelijks als ik dit topic weer niet vind haha :)

kusjes uit Italie
 

DeletedUser49029

Guest
In een goeie stam zou dit toch moeten gecommuniceerd zijn en uitgelegd op stamforum? dan is iedereen daar toch van op de hoogte;)
 

DeletedUser65460

Guest
Proof dat Wknol zijn MB stabte:


4ncBt.png



4ncFt.png



4ncRD.png



Is dringend op zoek naar MB's en claimt er al 3 te hebben.. Later edelt die ze nadat hij ze leeg zet via de VV.
Omdat jullie bij Amath. zo aandrongen zou het toch netjes zijn een verklaring te geven. :rolleyes:

Als je twijfelt over de bronnen van deze berichtjes geef maar een PM in-game dan stuur ik het door. :D

dontbless me mtf 06.09.13 17:02
Ga je me overnemen ofzo?

wknol 06.09.13 20:35
je speelt niet eens meer zelf...

dontbless me mtf 06.09.13 21:27
Wel!!!!
ik was op vakantie en gaf toen mn vv aan hendll

wknol 07.09.13 15:34
dus jij geeft hem vv en niet mij...
joint de stam die ik aan het aanvallen ben...

wat denk je nou zelf

dontbless me mtf 07.09.13 15:45
Jullie reageerde nergens op?
ik heb skypeberichten gestuurd normale berichten kreeg nooit antwoord

dontbless me mtf 07.09.13 16:10
Had ik dan mn account 3 weken onbemand moeten laten?
zodat het verwijderd werd?

wknol 07.09.13 16:46
ik had jouw VV daarna heb ik niks meer terug gehad en lag het opeens bij Henddle.

Je wist dat ik debet aan het aanvallen was en toch geef je hem je vv.

dontbless me mtf 07.09.13 16:48
Ja ik weet niet met wie ik nu praat maar ik heb meerdere keren gevraagd voor targets, meerdere keren gevraagd hoe het zat, ik heb mn vv geloof ik zelfs nog een keer een aanvraag gedaan maar teruggetrokken ik zal al een week in kroatie en er zat toen nog niemand op mn account ja dan zal ik hem ergens moeten laten toch?

wknol 07.09.13 16:50
lol das niet waar je ging weg en hebt mij toen jouw vv gegeven. ik heb toen meerdere dorpen gepakt en diverse dorpen gecleared met jouw acc je was toen al op vakantie. je hebt helemaal geen VV aanvraag meer gedaan dus het is goed zo.

dontbless me mtf 07.09.13 16:51
Ik ben 2x op vakantie gegaan he, eerst zeeland toen ws die bij jullie en daarna naar kroatie daar heb ik jullie nog pm's gestuurd. En daarom zeg ik ook geloof ik....

wknol 07.09.13 16:52
hoe dan ook je had hem aan iedereen in stokje kunnen geven maar wat doe je je gaat bij een vijandige stam de vv afgeven.

Dus ik weet genoeg je PM's uit het verleden zeggen genoeg

dontbless me mtf 07.09.13 16:53
Weet ik dat?
Ik hoorde dat er juist onenigheid in de stam stokje was.
Ja moest ik dan van de daken gaan schreeuwen dat ik je mb was/ben?

wknol 07.09.13 16:54
rofl dan ga je dus bij de stam die je verraden hebt je vv afgeven die heel goed wisten dat je mijn mb was

dontbless me mtf 07.09.13 16:55
Nee want ze wilden me terug...
Als ik helemaal NIKS van jullie hoor wat meot ik dan?
ik wacht nog steeds op een lijst van je mb's omdat ik die voor rail zou krijgen!

Hier zie je het verhaal in pm ;)
 

DeletedUser

Guest
Iemand full off laten spelen en later aanvallen blijft laf, behalve als hij het vuur opent. ;)
Je kan ook lezen dat de moraalheer misbruik maakt van zijn afwezigheid.. zonder overleggen hem gaan edelen omdat hij denkt dat zijn mb is gestopt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan