Top/Flop Stammen

Reactiescore
372
Hebben mensen het nu al serieus over topstammen? Kansloos.. Nu zie je enkel nog maar flopstammetjes, topstammen kan je absoluut nog niet over spreken...

Ga je deze wereld net als op w23 weer bij de buren van diverse spelers vragen of je de vv mag hebben? En dan nog falen met dat account ook. Kansloos...
 

DeletedUser

Guest
Ga je deze wereld net als op w23 weer bij de buren van diverse spelers vragen of je de vv mag hebben? En dan nog falen met dat account ook. Kansloos...

Ohh grappig er wordt een karikatuur van me gemaakt, humor! Toevallig een noobje die ik van een andere wereld kon gevraagd voor de vv idd, so what? Sorry hoor maar zie het probleem zo niet, al vind jij het blijkbaar verschrikkelijk :p

Maar om antwoord te geven, als ik de kans krijg zal ik het zeker niet laten...;)
 
Reactiescore
372
Ohh grappig er wordt een karikatuur van me gemaakt, humor! Toevallig een noobje die ik van een andere wereld kon gevraagd voor de vv idd, so what? Sorry hoor maar zie het probleem zo niet, al vind jij het blijkbaar verschrikkelijk :p

Maar om antwoord te geven, als ik de kans krijg zal ik het zeker niet laten...;)

Honestly ik heb er geen problemen mee dat mensen vv naast iemand vragen om ze te pownen. Maar als je het doet om de kont van sebastian valmont te likken en dan nog keihard gebacktimed wordt terwijl je om 7u aanvalt... Twijfel of het juiste woord medelijden is, maar denk het wel.
 

DeletedUser

Guest
Ohh grappig er wordt een karikatuur van me gemaakt, humor! Toevallig een noobje die ik van een andere wereld kon gevraagd voor de vv idd, so what? Sorry hoor maar zie het probleem zo niet, al vind jij het blijkbaar verschrikkelijk :p

Maar om antwoord te geven, als ik de kans krijg zal ik het zeker niet laten...;)

Karikatuur? Je kan spelers niet aan en gaat maar in alle wanhoop vvtjes van omliggenden vragen om ze continu aan te vallen en proberen te clearen. Daar is niks aan overdreven en er is ook weinig humoristisch aan, vrij triest eigenlijk. Vind het ook wel komisch hoe je het toendertijd op alle manieren probeerde te ontkennen en nu toegeeft hoe laf je werkelijk bent. Toch enige verbetering in de loop der jaren, nog steeds even laf maar je komt er nu tenminste eerlijk voor uit :)
Maar terug ontopic, wat vinden jullie van troll?
 

DeletedUser64057

Guest
Karikatuur? Je kan spelers niet aan en gaat maar in alle wanhoop vvtjes van omliggenden vragen om ze continu aan te vallen en proberen te clearen. Daar is niks aan overdreven en er is ook weinig humoristisch aan, vrij triest eigenlijk. Vind het ook wel komisch hoe je het toendertijd op alle manieren probeerde te ontkennen en nu toegeeft hoe laf je werkelijk bent. Toch enige verbetering in de loop der jaren, nog steeds even laf maar je komt er nu tenminste eerlijk voor uit :)
Maar terug ontopic, wat vinden jullie van troll?

toppers, starten zonder vlaggen van andere wereld

Ik blijf nog even anoniem maar zit niet in troll
 

DeletedUser67609

Guest
OWNED

Owning Worthless Noobs Every Day

Dit gaat de stam worden!
 

DeletedUser

Guest
Smash. wordt wel een top stam :D

Clicky

Er zitten topspelers in, maar ik vraag me af waar To Sexy gebleven is? Gisteren zette hij nog een grote mond tegen me op dat Smash. iedereen gaat ownen en dat ik mag hopen dat ik niet dicht bij hem lig en nu zit ie al in een andere stam :D
 
Bovenaan