Top/Flop Stammen

DeletedUser

Guest
Even ontopic, Troll is de stam van w32. Iedereen zet je acc maar op delete jullie maken geen schijn van kans. Troll is in da house :D

Had niet zoveel namen gemaakt maar grotere teams:mad::mad: Ik moet veels te veel plaatjes zo maken:mad:
 

DeletedUser

Guest
Zie het nu pas nadat een stamgenoot het opmerkte :) Geniaal gedaan troll !
 

DeletedUser

Guest
:(

@ kneus hierboven: Ik weet van genoeg mensen wie daar spelen.
 

DeletedUser48745

Guest
In Troll speelt Lord Peletier van de classic. Degene die hem nog serieus neemt na gisteren moet ik nog vinden.
 

DeletedUser

Guest
Hebben mensen het nu al serieus over topstammen? Kansloos.. Nu zie je enkel nog maar flopstammetjes, topstammen kan je absoluut nog niet over spreken...
 

DeletedUser

Guest
Hebben mensen het nu al serieus over topstammen? Kansloos.. Nu zie je enkel nog maar flopstammetjes, topstammen kan je absoluut nog niet over spreken...

Haha, duidelijk jaloers op onze kwaliteiten. Mad dat je niet mag joinen? ;) Troll ftw
 

DeletedUser

Guest
Hebben mensen het nu al serieus over topstammen? Kansloos.. Nu zie je enkel nog maar flopstammetjes, topstammen kan je absoluut nog niet over spreken...

Topstammen kan in deze fase zeker nog niet over spreken . Niemand heeft zich nog bewezen & het ligt nog allemaal helemaal open . Wel kan je speculeren over welke stammen misschien gaan uitgroeien tot een krach later op deze wereld en welke niet . In deze fase is nog niks te voorspellen maar erover praten kan toch geen kwaad ?
 

DeletedUser

Guest
Topstammen kan in deze fase zeker nog niet over spreken . Niemand heeft zich nog bewezen & het ligt nog allemaal helemaal open . Wel kan je speculeren over welke stammen misschien gaan uitgroeien tot een krach later op deze wereld en welke niet . In deze fase is nog niks te voorspellen maar erover praten kan toch geen kwaad ?

Maar wij hebben namen die op elkaar lijken, so you're argument is invalid.
 
Reactiescore
5.687
Ik word duizelig van al diezelfde namen :p
 

DeletedUser

Guest
Haha, duidelijk jaloers op onze kwaliteiten. Mad dat je niet mag joinen? ;) Troll ftw

Serieus? Als iemand met een kritiek komt is jouw eerste gedachte jaloezie?
Jouw spiegel zit zeker wel onder het speeksel van je eigen gegeil...
 

DeletedUser

Guest
In Troll speelt Lord Peletier van de classic. Degene die hem nog serieus neemt na gisteren moet ik nog vinden.

Lord Peletier doet het anders heel goed, je bent gewoon jaloers

Gaat nog moeilijk worden bij os aanvragen van andere stammen . Worden de namen constant door elkaar gehaald .

Wij hebben geen OS nodig, en al helemaal geen andere stammen. Hadden ze maar een naam zoals ons moeten nemen.
 
Bovenaan