Top/flop stam(men)

DeletedUser78605

Guest
Zullen we het weer gezellig houden hier? :(

Lastig als je tegen een stel op hun teentjes getrapte 15 jarige pubertjes speelt.. We doen ons best, maar ik durf niet garant te staan voor die 15 jarige. Als ik vroeger zo deed toen ik 15 was, had ik geen avondeten en mocht ik niet meer buitenspelen (iets wat een Abdullahtje ook niet kent)
 

DeletedUser81039

Guest
Lastig als je tegen een stel op hun teentjes getrapte 15 jarige pubertjes speelt.. We doen ons best, maar ik durf niet garant te staan voor die 15 jarige. Als ik vroeger zo deed toen ik 15 was, had ik geen avondeten en mocht ik niet meer buitenspelen (iets wat een Abdullahtje ook niet kent)

Gefrustreerd omdat het niet gaat zoals je wil?

Euh wacht even, je zei toch stijgende lijn?

183
 

DeletedUser76241

Guest
En meneer anoniempje is er weer hoor.

Miss moet je eens leren een grafiek te interpreteren. De lijn is nog altijd hoger dan 4 weken geleden;-)
 

DeletedUser78605

Guest
Elke week staat het aantal dorpen in de plus, dus op enkel wat leden na die weg zijn gegaan, gaat de lijn nog om hoog ja.

Hij zal zelf ook wel niet heel veel ouder zijn dan 15, beetje gemiddelde leeftijd daar vrees ik
 
Reactiescore
73
En meneer anoniempje is er weer hoor.

Miss moet je eens leren een grafiek te interpreteren. De lijn is nog altijd hoger dan 4 weken geleden;-)
Misschien moet jij eens opnieuw lezen wat Alex zei:

Sla je toch de plank volledig mis. Laatste twee weken zie ik (op het leaven van Fortis na) enkel maar een stijgende lijn.. Zelfs na het leaven is de lijn aan het groeien.

Hij heeft het over de laatste 2 weken, niet 4 weken. De lijn van vandaag is lager dan 2 weken gelden, 26/06 dus;)


@tears of a beauty. zou jij niet beter je zorgen maken over Fierce en HAAR? Ze verliezen dorpen terwijl edels en clears 18 uur of meer lopen. Zit dan ook niet te klagen dat we winst boeken op inactieve accounts. Wij kunnen er niks aan doen dat ze niet eens moeite doen om een nieuwe kerk te bouwen als ze hun kerkdorpen verliezen en niet eens schuiven of snipen om edels tegen te houden.
 
Reactiescore
29

Je weet absoluut niet tegen wie je het überhaupt hebt, meneer de vernachelaar en Ex Game Moderator, zal toch wel een reden gehad hebben toch? En posts weg halen is ook weer typisch zoiets waar men hier goed in is. Overschreed ik hier bepaalde grenzen? Goh wat zijn we gevoelig hier :D
 
Reactiescore
2.178
Je weet absoluut niet tegen wie je het überhaupt hebt, meneer de vernachelaar en Ex Game Moderator, zal toch wel een reden gehad hebben toch? En posts weg halen is ook weer typisch zoiets waar men hier goed in is. Overschreed ik hier bepaalde grenzen? Goh wat zijn we gevoelig hier :D

Dit is best wel een lachwekkende reactie. Je kan zo goed zien dat je niet eens weet wat er gebeurd is. Maar he, je hebt iets in de gangen gehoord en je doet net alsof je het wiel uitgevonden hebt. Leer normaal p&p te voeren of ben gewoon stil.
 
Reactiescore
29
Ik hou m'n mond niet dicht, waarom zou ik, Game Mods die zich niet aan een code kunnen houden, en gebruik maken van de data en de mogenlijkheden die er door Innogames geboden worden, hoef me daar niet voor in de wandelgangen te begeven om hier kennis van te nemen. Iedereen die een beetje kennis van zaken heeft weet dat de verleiding erg groot is in deze, dus vernachelen die zut dan maar?
 
Bovenaan