Top/flop stam(men)

DeletedUser76198

Guest
Famke was voor mij puur een stam om in te zitten om zo geen verzoeken van andere stammen te ontvangen.
Casual 6 was toch nooit een serieuze wereld. Gewoon puur om af en toe in te loggen en te doen alsof ik heel goed ben.

Oh en Rain komt 100% zeker weer terug.
Final Phuture will be back.

Hoor ik hier Famke splitsen in duo's :eek: ik ben fan! Wouter en ik samen op een account telt ook wel als duo denk ik.
 
Reactiescore
273
Previous...
30-12-2017
dc90abdffb31cbff38c0f02145a9c8cb.png


25-01-2018
1b0e3fe03d3e3a6985c065941dbb796c.png


11-02-2018
219a058f2706cf38bf0e1e955a8aebcd.png

Update 13-03-2018
bf55e6c5f379655a1492d3954c285ca2.png


6f5649608d51358952185c233545c4f7.png

6f0d1ba19b71215cd54d8b6fde7c7108.png

ad19fcacf723795d322426272184e717.png

ed58f047c83766ddb8902075b458274f.png

b5e6d80483ec1190673ee9501dea6a8c.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72496

Guest
Veel afbeeldingen maar geen tekst over de stammen. Zo werkt deze topic niet :rolleyes:
 
Reactiescore
142
Reactiescore
142

DeletedUser

Guest
Niet meer actief op Casual 6 maar ik kom wel af en toe de forum ervan bezoeken

Wat ben je toch slim:eek: ik heb het ook maar 1 week volhouden om hier te loggen. Maar vooral het account en stam vielen tegen:(
 
Reactiescore
273
Veel afbeeldingen maar geen tekst over de stammen. Zo werkt deze topic niet :rolleyes:

Tja er is weinig boeiends aan de stammen zoals ze er nu voor staan.
Een korte samenvatting:

Famke staat bovenaan en domineert de wereld zoals het er Nu voor staat.
Tenzij de andere stammen samen gaan werken zullen ze ook nooit van hun troon gestoten worden.
En ik heb letterlijk een uitleg naar de vijand (rebels) gestuurd over hoe ze het beste met meerdere stammen tegen Famke kunnen gaan spelen, omdat er anders niets meer van gaat komen.
Maar het antwoord wat ik daarop kreeg was als volgt

phone.png
op 08.03. om 14:37 uur
Dat klopt allemaal zeker weten, maar ik zit ook al langer op deze wereld en geloof me de kans dat er stammen gaan samen werken binnen de top 5 van de wereld is minimaal.

Geeft niet echt hoop he?
Vandaar dat ik ook geen moeite steek in het schrijven van een inhoudsloze lap tekst die alleen maar positief is over Famke en dat de wereld alleen leuk kan worden als Famke uit elkaar gaat of er BG's komen tussen andere grote stammen.
 
Reactiescore
142
Dat klopt allemaal zeker weten, maar ik zit ook al langer op deze wereld en geloof me de kans dat er stammen gaan samen werken binnen de top 5 van de wereld is minimaal.
Ik vind het jammer dat ze al zeggen dat de kans daarop klein is. Zie het eerlijk gezegd zeker wel nog gebeuren. Alleen moeten enkelen een andere houding beginnen aannemen.
 

DeletedUser72496

Guest
Misschien dan een topic top/flopspelers of rate de speler aanmaken.
 
Reactiescore
273
Ik hoop dat het gaat gebeuren. Eigenlijk moeten 3 sterke spelers ieder hun eigen stam oprichten en mensen rekruteren die naar hun luisteren. Dus 3 echte leiders.
De 3 leiders gaan met elkaar samenwerken en de goed luisterende leden dingen leren wat betreft strategie, planning en een klein beetje timing.
Als dit kan gebeuren, dan krijgt Famke het moeilijk. Mits de leiders dan ook echt zorgen voor hun stamleden en niet koppig/eigenwijs zijn en de andere 2 bontgenoten dumpen omdat ze denken beter te zijn.

Is er aan het einde van het jaar niets gebeurd, dan stap ik persoonlijk uit Famke en richt Rain op.
Samen met Phuture Noize gaan we leden rekruteren die kunnen en willen luisteren. Dan het politieke spel goed spelen, en dan ligt Famke mooi op haar knieen voor me en.....
 

DeletedUser74880

Guest
Het is niet alleen ervaring, maar het gat is te groot.. Ik kan nog niemand van jullie aanvallen. Waardoor je bij genoodzaakt bent om bb dorpen te edelen... en mensen zijn daar klaar mee en stoppen en tja.. dan ga ik toch eerst voor cluster verbeteren :p
 

DeletedUser78605

Guest
Tja er is weinig boeiends aan de stammen zoals ze er nu voor staan.
Een korte samenvatting:

Famke staat bovenaan en domineert de wereld zoals het er Nu voor staat.
Tenzij de andere stammen samen gaan werken zullen ze ook nooit van hun troon gestoten worden.
En ik heb letterlijk een uitleg naar de vijand (rebels) gestuurd over hoe ze het beste met meerdere stammen tegen Famke kunnen gaan spelen, omdat er anders niets meer van gaat komen.
Maar het antwoord wat ik daarop kreeg was als volgt

phone.png
op 08.03. om 14:37 uur
Dat klopt allemaal zeker weten, maar ik zit ook al langer op deze wereld en geloof me de kans dat er stammen gaan samen werken binnen de top 5 van de wereld is minimaal.

Geeft niet echt hoop he?
Vandaar dat ik ook geen moeite steek in het schrijven van een inhoudsloze lap tekst die alleen maar positief is over Famke en dat de wereld alleen leuk kan worden als Famke uit elkaar gaat of er BG's komen tussen andere grote stammen.

Zoals ik het nu zie, staat famke slechts 700k punten voor. Wel met een veel beter gemiddelde, maar dus niet totaal onbereikbaar.
Wat hij hier nu zegt over Famke zegt direct ook genoeg over de stam. Het is een groep die bij elkaar is gekomen vanuit een oudere wereld. Er is verder geen klik, je hecht er geen waarde aan.

Jullie denken al te veel dat je hebt gewonnen, laat ik 1 ding zeggen, jullie hebben dit niet zomaar gewonnen ;)
 
Reactiescore
273
Famke staat met punten niet ver voor. Zelfs het puntengemiddelde is geen juiste indicatie dat het om een goede stam gaat (al is het vaak wel zo).
Het feit dat wij al in een eerdere casual samengewerkt hebben, en dus de wereld/speelstijl kennen, maakt dat ik er van overtuigd ben dat we alleen van een grote meerderheid zouden Kunnen verliezen.

Een stam van 25 leden met 5m punten of 10 leden met 5m punten.
25 leden, daarvan zullen er vast wel meerdere inactief zijn. Zolang de leiding die inactieve maar weg snoeit kan het wat worden.
Ze hebben het voordeel van veel leden, en dus veel aanwezigheid. Maar vaak zijn dit vooral spelers die nooit een VV zullen pakken, en juist VV's draaien is belangrijk als je solo of minder actieve accounts hebt.
Daarbij is communicatie en coördinatie tussen zoveel spelers vaak chaotisch en gaan veel er van uit dat andere het wel op zullen lossen. Dus heb je mensen die afwachten wat dus ook kostbare tijd en dorpen kost.

Daar tegenover staat een stam van 10 leden. Allemaal zijn ze actief, en mocht er om wat voor reden een afvallen wegens inactiviteit dan stelt diegene het account vaak beschikbaar voor andere spelers zodat het door kan draaien.
Zo niet, dan gaat die uit de stam. Het snoeien is bij stammen met minder leden en een hoge rank al vaak gebeurt. Daarbij zijn de meeste accounts dubbel bemand (bij ons) en zijn VV's dus altijd snel opgepakt of niet eens nodig.

Maar wat je zegt over dat er geen klik is tussen de stamleden van Famke... We hebben oude spelers van Casual 3 die al meer dan een jaar niet spelen, maar wel mee praten in de skypechats.
Ik stap eind dit jaar uit famke (als er geen competitie is) juist omdat de wereld dan niet zo saai wordt. Niet omdat ik dan genoeg heb van Famke en hun ineens haat o.i.d.
Actie is leuk en leerzaam voor de mensen die het niet vaak meemaken. En voor de ervaren spelers is er geen bal aan zonder actie.

En we denken dat we gewonnen hebben omdat we tot nu toe geen stam zien die ook maar iets een dreiging kan gaan vormen in te toekomst.
Zeker niet als ze weigeren met elkaar samen te gaan werken.
En dat hoop ik nou juist met dit stukje tekst te veranderen. Ik wil actie, ik wil tegenstanders en ik wil in Famke blijven.
't zijn een stelletje lozers, maar het zijn mijn lozers.
 

DeletedUser78605

Guest
En je denkt niet dat mochten jullie perongeluk in range vallen van iemand, zoals nu glassface, dat ik hem ga proberen te helpen om het wat spannender te houden :rolleyes:

Plus wat loop je nou te lullen over famke. Ik weet dat de sfeer nu wel beter zal zijn dan voor ons vertrek, maar nooit was daar sprake van een echt stamgevoel in die chat :D
 
Reactiescore
273
En je denkt niet dat mochten jullie perongeluk in range vallen van iemand, zoals nu glassface, dat ik hem ga proberen te helpen om het wat spannender te houden :rolleyes:

Plus wat loop je nou te lullen over famke. Ik weet dat de sfeer nu wel beter zal zijn dan voor ons vertrek, maar nooit was daar sprake van een echt stamgevoel in die chat :D

Goed om te weten hoe jij er over denkt. Je hebt in ieder geval je kleine kans om terug te keren weg gegooid.
hopelijk doe je ons een plezier en ga je je stam serieus bespelen. Nodig glassface uit, en doe je uiterste best om tegen ons te vechten.
Ik heb niets liever dan dat :engel:
 

DeletedUser76198

Guest
Is er aan het einde van het jaar niets gebeurd, dan stap ik persoonlijk uit Famke en richt Rain op.
Samen met Phuture Noize gaan we leden rekruteren die kunnen en willen luisteren. Dan het politieke spel goed spelen, en dan ligt Famke mooi op haar knieen voor me en.....


Geen woorden maar daden! Als jij rain opricht, kan ik Wouter vast overhalen om Hippo nieuw leven in te blazen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78605

Guest
Goed om te weten hoe jij er over denkt. Je hebt in ieder geval je kleine kans om terug te keren weg gegooid.
hopelijk doe je ons een plezier en ga je je stam serieus bespelen. Nodig glassface uit, en doe je uiterste best om tegen ons te vechten.
Ik heb niets liever dan dat :engel:
Die kans verpest ik maar al te graag. Speel niet graag met wijsneusjes zoals jij ;)
Oh en mochten jullie oorlogje gaan voeren met een stam, maakt niet uit welke, tuurlijk zal ik daar helpen :)
 
Reactiescore
273
Die kans verpest ik maar al te graag. Speel niet graag met wijsneusjes zoals jij ;)
Oh en mochten jullie oorlogje gaan voeren met een stam, maakt niet uit welke, tuurlijk zal ik daar helpen :)

Voor de mensen die kijken naar de tijdstippen op onderstaande screenshots...
Dat Tears of a Beauty mij een wijsneus noemt is denk ik wel te begrijpen. Aangezien hij op mijn advies de stam verlaat. Dan ben ik toch wijs genoeg dat slimme mensen zoals hij/hun mijn advies opvolgen zou je zeggen.
Tenzij het natuurlijk uit koppigheid en/of eigenwijsheid is gegaan dat je na aanleiding van mijn advies op Skype de stam verliet omdat ik eerlijk was.



95bdd512f3f26894bd497e316535ff05.png


05eaf8546b215d5fb41867ba5670972b.png
 
Bovenaan