Top/flop stam(men)

Reactiescore
323
Als je hierom blijft zeuren, dan verwijs ik je naar een ander topic waar je over deze puntjes kan discussiëren.

Verder wil ik ook eens benadrukken de meesten doen of Famke de wereld al gewonnen is. Kunnen we dan beter allemaal niet stoppen op Cas6, omdat we toch allemaal zo goed weten dat wij geen enkele kans maken. Tja zijn misschien wel de spelers die redelijk dit spelletje kunnen spelen, maar ik acht mij niet kansloos. Ik weet niet hoe Cas3 van wereld was qua tegenstand enz. Laten we dan op Cas6 toch nog wat meer tegenstand geven, maakt de wereld alleen maar leuker;)
Als Rebels zich goed organiseert hebben ze een kwantitatief gewoon een voorsprong hoor lijkt mij. Iedereen zit nu al in de underdog rol te kruipen, maar de wereld gaat nog groter worden en met 10 man win je uiteindelijk de wereld niet zo heel snel.
 
Reactiescore
179
Als Rebels zich goed organiseert hebben ze een kwantitatief gewoon een voorsprong hoor lijkt mij. Iedereen zit nu al in de underdog rol te kruipen, maar de wereld gaat nog groter worden en met 10 man win je uiteindelijk de wereld niet zo heel snel.

Er zullen zeker nog veel spelers afvallen in Rebels door inactiviteit. En nou ik ben niet van plan om in die underdog rol te gaan kruipen, want ik heb ook geen enkele reden om dat te doen. En ik hoop van harte dat de wereld nog wat groter gaat worden, en ik hoop zeker dat jullie de wereld niet snel winnen ik zal toch eens wat proberen een beetje tegenstand te geven.
 
Reactiescore
323
Er zullen zeker nog veel spelers afvallen in Rebels door inactiviteit. En nou ik ben niet van plan om in die underdog rol te gaan kruipen, want ik heb ook geen enkele reden om dat te doen. En ik hoop van harte dat de wereld nog wat groter gaat worden, en ik hoop zeker dat jullie de wereld niet snel winnen ik zal toch eens wat proberen een beetje tegenstand te geven.
Zelfs als je met 15 actieven overblijft die het wat meer serieus nemen kom je al heel ver he.
 

DeletedUser68843

Guest
Volgens mij is er iemand teleurgesteld dat die niet in onze stam mocht komen:D. En hoe wist je van te voren dat wij naar casual 6 zouden komen? dat heb ik echt heel laat besloten.

Sommige dingen zijn logisch en heb je niet in de hand. Ja, mensen leren kennen is altijd leuk en ik ben voorstander van kleine stammen. Rebels nodigd gewoon mensen uit, had een trein lopen op een 10k dorp en werd eerst overgenomen door voddenhond. Nog net voor men trein aankwam joint hij de stam zonder aankondiging of aanleiding. Famke leek mij een stam met iets meer ervaring waar er geen frustraties kunnen ontstaan.

En een wereld die eindigd en een nieuwe die start, hier moet men dus geen vragen bijstellen hé :)

ga nou geen poep praten
jij dacht hetzelfde kunstje uit te halen wat je op cas 5 hebt gedaan
alleen had je er geen rekening mee gehouden dat er meer mensen hetzelfde idee hadden, en met nog meer paketjes overkwamen als jij in cas 5.

Nee eigenlijk gewoon gestart met als doel wat vlaggen te verzamelen. Heb bewust maar een zeer beperkt aantal pakketjes meegenomen hiervoor. Casual 5 was de moeite om deze tactiek toe te passen. Casual 6 is veel te klein.

En als je iets aanhaalt draai dan geen woorden om. Waar je mij van beschuldigd werd in men vorig bericht al vermeld. Dus geen idee waar jouw bericht op neerkomt zonder inhoud?
 
Reactiescore
127
60ee6b51c2b07d3d7581828476854852.png


Amber Heard waar ben jij op gewone werelden dan? Ik denk toch echt dat wij wat meer spelers hebben die gewone werelden winnen. Maar doordat wij allemaal geen tijd meer hebben om accounts actief te draaien zitten wij op casual. Dezelfde reden heb jij denk ik ook om casual 4 en 6 te spelen toch?.

499751f1b565ebd1d8410c70db05d1c4.png

Ook leuk dat jij aangeeft dat wij een stam zijn die enkel op items bezig is. Hoe ben jij bezig dan op deze wereld?

7995df012c1321330297bcb18c8b3dde.png

En zelf met het boosten van gs bij stamgenoten farmed onze Schlemiel je er nog makkelijk uit:D:D.
Dus stop maar met hypocriet zijn en ga eerst maar gewoon lekker je stamgenoten farmen.
 

DeletedUser72496

Guest
60ee6b51c2b07d3d7581828476854852.png


Amber Heard waar ben jij op gewone werelden dan? Ik denk toch echt dat wij wat meer spelers hebben die gewone werelden winnen. Maar doordat wij allemaal geen tijd meer hebben om accounts actief te draaien zitten wij op casual. Dezelfde reden heb jij denk ik ook om casual 4 en 6 te spelen toch?.

499751f1b565ebd1d8410c70db05d1c4.png

Ook leuk dat jij aangeeft dat wij een stam zijn die enkel op items bezig is. Hoe ben jij bezig dan op deze wereld?

7995df012c1321330297bcb18c8b3dde.png

En zelf met het boosten van gs bij stamgenoten farmed onze Schlemiel je er nog makkelijk uit:D:D.
Dus stop maar met hypocriet zijn en ga eerst maar gewoon lekker je stamgenoten farmen.

Dé Amber Heard is ergens in augustus of september 2017 overleden. Dus je hoeft zijn naam hier niet te taggen...
 
Reactiescore
127
Dé Amber Heard is ergens in augustus of september 2017 overleden. Dus je hoeft zijn naam hier niet te taggen...

Dat weet ik maar zijn account speel gewoon nog verder met nieuwe spelers. En ik tagg het AF account ook niet....
 
Reactiescore
179
60ee6b51c2b07d3d7581828476854852.png


Amber Heard waar ben jij op gewone werelden dan? Ik denk toch echt dat wij wat meer spelers hebben die gewone werelden winnen. Maar doordat wij allemaal geen tijd meer hebben om accounts actief te draaien zitten wij op casual. Dezelfde reden heb jij denk ik ook om casual 4 en 6 te spelen toch?.

499751f1b565ebd1d8410c70db05d1c4.png

Ook leuk dat jij aangeeft dat wij een stam zijn die enkel op items bezig is. Hoe ben jij bezig dan op deze wereld?

7995df012c1321330297bcb18c8b3dde.png

En zelf met het boosten van gs bij stamgenoten farmed onze Schlemiel je er nog makkelijk uit:D:D.
Dus stop maar met hypocriet zijn en ga eerst maar gewoon lekker je stamgenoten farmen.

Ik denk dat dit meer bij top/flop spelers hoort? Verder kan ik niet discussiëren, omdat ik hier totaal geen weet van hebt.
 
Reactiescore
127
Ik denk dat dit meer bij top/flop spelers hoort? Verder kan ik niet discussiëren, omdat ik hier totaal geen weet van hebt.

Nee dit hoort toch echt bij het topic over de stammen.
Aangezien Amber een aanval op de stam Famke doet. Ik geef hier er een reactie op.
 

DeletedUser69112

Guest
Goed als ik de rol 'anti famke' alvast op me neem? Ik weet hoe sneu het was om geen AF tegenstand te hebben op cas3 met Hippo :eek2:
 
Reactiescore
273
Zelf geen zin om te typen, de luiheid komt weer terug.
Dus dan maak ik er maar een simpele update voor het archief van.
Als iemand er nog wat bij wilt schrijven om het net zo mooi als de openingspost te doen, copy and paste it.

Datum: 25-01-2018 - 14:00

1b0e3fe03d3e3a6985c065941dbb796c.png
e1ece8cf364341ee346929abdaa71522.png
18f398d336e523a76121af6d85d99b27.png
9f817e4430328c8d9f9a89dc556a673b.png
d881e2373d4f52b66418838b6f7446c7.png
b7c4f8cca7514f7e3fafee958a41a949.png
 
Bovenaan