Top/flop stam(men)

Reactiescore
127
Aangezien er al een aantal leuke stammen zijn, en het forum inactief begint te raken gaan we alvast maar eens naar de verschillende stammen kijken.

Zoals hieronder te zien is zijn er al grote verschillen tussen de top 5 stammen. Van de top 5 zijn er 3 massa stammen die steeds meer mensen uitnodigen in hun stam. Dan zijn er nog 2 stammen die een stuk minder recruiten. Over een aantal maanden zal ik weer een post maken en dan kunnen we het verschil zien tussen de verschillende aanpakken die deze stammen hebben gekozen. Ik zal de top 3 van de stammen nog wat uitgebreider bespreken.
dc90abdffb31cbff38c0f02145a9c8cb.png


Hieronder is de top 10 van de stam Rebels weergegeven. Een aantal leden met meerdere dorpen maar ze groeien allemaal niet echt heel erg snel. Sommige accounts hebben wat geluk gehad met grotere barbarendorpen die ze konden edelen. Maar mijn mening over Rebels is toch dat een groot deel van deze spelers binnenkort zal wegvallen door inactiviteit. Er zitten een aantal accounts tussen die groot zijn op casual 4 dus hopelijk blijven deze account hier actief om er een leuke wereld van te maken.
b17e7949da7fa1ad91d8e04811e48995.png


Hieronder de top 10 van de stam JV. Dit is een relatief nieuwe stam die nog maar 4 dagen bestaat. Door hun latere start hebben ze een mooie rim ligging, maar ze hebben teveel leden naast elkaar liggen. Hierdoor zullen ze snel te weinig edel ruimte hebben. Hier zitten meerdere spelers in van casual 5, maar ik heb er verder nog nooit van gehoord:oops:.
28f13410a0963f7b75fd0285ae142350.png


En dan als laatste stam mijn eigen stam Famke. Wij zijn casual 3 spelers die de wereld net gewonnen hebben. Met een aantal accounts hebben wij de overstap gemaakt naar casual 6 om toch nog gezellig door te spelen. Wij hebben een mooie ligging in de rim met veel ruimte om te edelen. En onze stam noob Schlemiel staat alweer op rang 1 dus we doen blijkbaar toch iets goed hier:p.
7a07dd1da6ede90d9a2e89837735cf24.png



Ik hoop op een leuke wereld en wij als Famke zullen de uitdaging aangaan om ook casual 6 te winnen:D.
 
Reactiescore
91
Ik hoop op een leuke wereld en wij als Famke zullen de uitdaging aangaan om ook casual 6 te winnen:D.

Nou, Rebels is totaal geen serieuze stam, wordt niet in gecommuniceerd en de helft is inactief.
JV is een noobstam met kleine spelers van de gelijknamige stam op Cas5 die blijkbaar besloten om met z'n allen even op Cas6 te starten.

Dus als jullie deze easy wereld echt serieus nemen, waar het wel naar lijkt, dan hebben jullie het bij deze al reeds gewonnen. Proficiat! :engel:
 
Reactiescore
323
Nou, Rebels is totaal geen serieuze stam, wordt niet in gecommuniceerd en de helft is inactief.
JV is een noobstam met kleine spelers van de gelijknamige stam op Cas5 die blijkbaar besloten om met z'n allen even op Cas6 te starten.

Dus als jullie deze easy wereld echt serieus nemen, waar het wel naar lijkt, dan hebben jullie het bij deze al reeds gewonnen. Proficiat! :engel:
Nah, wat is serieus nemen. Op halve kracht met een zooi edels kijken hoever je komt... Een paar farmpjes voor de vorm sturen en dan alsnog gaan domineren. Dat zal wel heel triest zijn.
 

DeletedUser68843

Guest
Voor cas6 startte wist iedereen al dat cas3 spelers cas6 gingen domineren met al hun edels. Ik heb op Heer Wiranto een zeer beperkt aantal pakketjes meegenomen om sneller wat vlaggen te kunnen verdienen. Casual 6 is de meest waardeloze wereld die er is momenteel.

Veel succes aan de leden van Famke, jullie zullen het nodig hebben om 2 jaar geduld te kunnen oefenen :p Cas 5 is boeiend vanwege de keteranen die met 5 zijn die strijden tegen een massa noob stam the aztecs. Geen idee hoe je cas 6 boeiend kan maken laat staan om er zelfs te praten over top en flop stammen.

Famke valt nu al uit iedereens aanvalsrange waardoor je zelfs de beginfase ontwijkt. Dat hebben ze duidelijk gemaakt door Heer Wiranto niet toe te laten in de stam met de reden dat hij kata's ziet als bruikbare eenheid. Als je dan uiteindelijk als 'top stam' wil benoemd worden moet je echt eens gaan overwegen om niet als meisjes te gaan janken zodat er niemand met kata's op jullie afkomt.

Maar ik kan wel zeggen dat jullie een top stam zijn om een flop wereld te domineren. Echt iets om trots op te zijn o_O
 
Reactiescore
323
Voor cas6 startte wist iedereen al dat cas3 spelers cas6 gingen domineren met al hun edels. Ik heb op Heer Wiranto een zeer beperkt aantal pakketjes meegenomen om sneller wat vlaggen te kunnen verdienen. Casual 6 is de meest waardeloze wereld die er is momenteel.

Veel succes aan de leden van Famke, jullie zullen het nodig hebben om 2 jaar geduld te kunnen oefenen :p Cas 5 is boeiend vanwege de keteranen die met 5 zijn die strijden tegen een massa noob stam the aztecs. Geen idee hoe je cas 6 boeiend kan maken laat staan om er zelfs te praten over top en flop stammen.

Famke valt nu al uit iedereens aanvalsrange waardoor je zelfs de beginfase ontwijkt. Dat hebben ze duidelijk gemaakt door Heer Wiranto niet toe te laten in de stam met de reden dat hij kata's ziet als bruikbare eenheid. Als je dan uiteindelijk als 'top stam' wil benoemd worden moet je echt eens gaan overwegen om niet als meisjes te gaan janken zodat er niemand met kata's op jullie afkomt.

Maar ik kan wel zeggen dat jullie een top stam zijn om een flop wereld te domineren. Echt iets om trots op te zijn o_O

Wij zijn inderdaad tegen kata's, cas3 hebben we al zonder kata's weten te winnen en ik heb zelf op verschillende andere ('normale') werelden zonder kata's gespeeld.

Wij willen het spel op onze manier spelen, en we nemen alleen mensen aan die helemaal in ons plaatje passen. En kata's horen daar dus iet bij.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
127
Voor cas6 startte wist iedereen al dat cas3 spelers cas6 gingen domineren met al hun edels. Ik heb op Heer Wiranto een zeer beperkt aantal pakketjes meegenomen om sneller wat vlaggen te kunnen verdienen. Casual 6 is de meest waardeloze wereld die er is momenteel.

Veel succes aan de leden van Famke, jullie zullen het nodig hebben om 2 jaar geduld te kunnen oefenen :p Cas 5 is boeiend vanwege de keteranen die met 5 zijn die strijden tegen een massa noob stam the aztecs. Geen idee hoe je cas 6 boeiend kan maken laat staan om er zelfs te praten over top en flop stammen.

Famke valt nu al uit iedereens aanvalsrange waardoor je zelfs de beginfase ontwijkt. Dat hebben ze duidelijk gemaakt door Heer Wiranto niet toe te laten in de stam met de reden dat hij kata's ziet als bruikbare eenheid. Als je dan uiteindelijk als 'top stam' wil benoemd worden moet je echt eens gaan overwegen om niet als meisjes te gaan janken zodat er niemand met kata's op jullie afkomt.

Maar ik kan wel zeggen dat jullie een top stam zijn om een flop wereld te domineren. Echt iets om trots op te zijn o_O

Volgens mij is er iemand teleurgesteld dat die niet in onze stam mocht komen:D. En hoe wist je van te voren dat wij naar casual 6 zouden komen? dat heb ik echt heel laat besloten.
 
Reactiescore
19
Voor cas6 startte wist iedereen al dat cas3 spelers cas6 gingen domineren met al hun edels. Ik heb op Heer Wiranto een zeer beperkt aantal pakketjes meegenomen om sneller wat vlaggen te kunnen verdienen. Casual 6 is de meest waardeloze wereld die er is momenteel.
ga nou geen poep praten
jij dacht hetzelfde kunstje uit te halen wat je op cas 5 hebt gedaan
alleen had je er geen rekening mee gehouden dat er meer mensen hetzelfde idee hadden, en met nog meer paketjes overkwamen als jij in cas 5.
 
Reactiescore
73
Wij zijn inderdaad tegen kata's, cas3 hebben we al zonder kata's weten te winnen en ik heb zelf op verschillende andere ('normale') werelden zonder kata's gespeeld.

Wij willen het spel op onze manier spelen, en we nemen alleen mensen aan die helemaal in ons plaatje passen. En kata's horen daar dus iet bij.

Iedereen buiten pikapika bedoel je hoop ik want die heeft in meer dan 50 dorpen de smederijen bij mij platgegooid:(

Voor de rest gefeliciteerd aan iedereen van jullie,het is een verdiende overwinning:)
Het was fijn om tegen jullie te mogen vechten:p

Ik hoop dat dit een leuke wereld wordt en dat ik meer geluk heb dan cas3 wat betreft mijn ligging:D
 
Reactiescore
127
Iedereen buiten pikapika bedoel je hoop ik want die heeft in meer dan 50 dorpen de smederijen bij mij platgegooid:(

Voor de rest gefeliciteerd aan iedereen van jullie,het is een verdiende overwinning:)
Het was fijn om tegen jullie te mogen vechten:p

Ik hoop dat dit een leuke wereld wordt en dat ik meer geluk heb dan cas3 wat betreft mijn ligging:D

Dat had er dan ook mee te maken dat jullie kata tegen ons gingen gebruiken he.

En ja ik ben 100420% nuchter:cool:
 
Reactiescore
91
ach wereld is nog lang niet gespeeld jankers

Met de nadruk op lang ;)
Punt is gewoon dat als men met 100den pakketjes over komt (je volste recht, mogelijkheid is er), dat je niet echt appreciatie moet verwachten als je daarmee makkelijk aan de top komt en de wereld domineert. Maar ieder diertje zijn pleziertje hoor.
 
Reactiescore
91
Heeft nog weinig met tribalwars te maken dus.
 
Reactiescore
323
Met de nadruk op lang ;)
Punt is gewoon dat als men met 100den pakketjes over komt (je volste recht, mogelijkheid is er), dat je niet echt appreciatie moet verwachten als je daarmee makkelijk aan de top komt en de wereld domineert. Maar ieder diertje zijn pleziertje hoor.
Ik durf te zeggen dat niet alleen cas3 spelers veel pakketten hebben meegenomen. Ik heb bij anderen ook aantallen gezien waar mijn aantal pakketjes dat ik meenam (800) een zielig aantal was :p
 
Reactiescore
179
Met de nadruk op lang ;)
Punt is gewoon dat als men met 100den pakketjes over komt (je volste recht, mogelijkheid is er), dat je niet echt appreciatie moet verwachten als je daarmee makkelijk aan de top komt en de wereld domineert. Maar ieder diertje zijn pleziertje hoor.

Als je hierom blijft zeuren, dan verwijs ik je naar een ander topic waar je over deze puntjes kan discussiëren.

Verder wil ik ook eens benadrukken de meesten doen of Famke de wereld al gewonnen is. Kunnen we dan beter allemaal niet stoppen op Cas6, omdat we toch allemaal zo goed weten dat wij geen enkele kans maken. Tja zijn misschien wel de spelers die redelijk dit spelletje kunnen spelen, maar ik acht mij niet kansloos. Ik weet niet hoe Cas3 van wereld was qua tegenstand enz. Laten we dan op Cas6 toch nog wat meer tegenstand geven, maakt de wereld alleen maar leuker;)
 
Bovenaan