- Reactiescore
- 64
Net zo flauw als jij zeker, dan zetten we er speciaal voor jou een zoutvaatje bij, goed?!
Neejoh, slecht voor het hart!
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Net zo flauw als jij zeker, dan zetten we er speciaal voor jou een zoutvaatje bij, goed?!
Heeft Abdullah zelfs zijn reageer slaafjes? Die hij naar het AF kan sturen om voor hem te reageren, heerlijkWanneer zout jij nou eens op...... ongeloooooofelijke eikel die je bent!
Boel vernachelen dat kun je![]()
Lopen doen jou stamvriendjes ook![]()
Waarheen dan?
Naar ergens waar ze blijkbaar het spel tribal wars niet spelen.
Lopen doen jou stamvriendjes ook![]()
Zullen we het weer gezellig houden hier?![]()
Lastig als je tegen een stel op hun teentjes getrapte 15 jarige pubertjes speelt.. We doen ons best, maar ik durf niet garant te staan voor die 15 jarige. Als ik vroeger zo deed toen ik 15 was, had ik geen avondeten en mocht ik niet meer buitenspelen (iets wat een Abdullahtje ook niet kent)
Misschien moet jij eens opnieuw lezen wat Alex zei:En meneer anoniempje is er weer hoor.
Miss moet je eens leren een grafiek te interpreteren. De lijn is nog altijd hoger dan 4 weken geleden;-)
Sla je toch de plank volledig mis. Laatste twee weken zie ik (op het leaven van Fortis na) enkel maar een stijgende lijn.. Zelfs na het leaven is de lijn aan het groeien.
Loopjongetje![]()
Je weet absoluut niet tegen wie je het überhaupt hebt, meneer de vernachelaar en Ex Game Moderator, zal toch wel een reden gehad hebben toch? En posts weg halen is ook weer typisch zoiets waar men hier goed in is. Overschreed ik hier bepaalde grenzen? Goh wat zijn we gevoelig hier![]()