Top/flop stam(men)

Reactiescore
21
Heel heftig allemaal, wat versta jij over een heleboel?

Elke stab is er 1 teveel.

Maar om te beginnen:
Directe bans
1) benjaminoo
2) oracleone

Indirecte bans
3) kaneki eyepatch. (Reactie op)
4) lenoir (reactie op)
5) the cavalery

Dit zijn de accounts waarvan ik het sowieso uit mijn hoofd weet. En ongetwijfeld zijn er nog enkelen.

En dan heb ik het nog geen eens over de spelers die een nieuwe stam hebben opgezet en de spelers die naar aanleiding van het gestab het spelletje voor gezien hebben gehouden.
 
Reactiescore
73
Slim hoor KOH, de leider/het aanspreekpunt van de vijand blokkeren zonder enig gesprek te hebben gehad! Echt handig als je onderhandelingen wil starten.
Ik wil wel met je onderhandelen:D

EDIT: Probeer is opnieuw, je zou normaal gezien nu wel kunnen onderhandelen met hem:)
 

DeletedUser70435

Guest
Kreeg niet veel reactie. Alleen dat ze het intern aan het bespreken zijn. Raar ook dat Eendenbadje dat nog niet lijkt te weten? Heb verder geen input van KOH gehad, tot dusver.
 
Reactiescore
73
Kreeg niet veel reactie. Alleen dat ze het intern aan het bespreken zijn. Raar ook dat Eendenbadje dat nog niet lijkt te weten? Heb verder geen input van KOH gehad, tot dusver.

Ik postte mijn bericht op 11:26 , maar iemand van ons leiding heeft pas om 11:28 op het forum laten weten dat er een pm is binnengekomen.

Oja, als je het nog niet gelooft: http://prntscr.com/k1jtsp

Best even nadenken voordat je iets zegt, denk dat dat beter is ;)
 
Reactiescore
1.468
Er zouden van ons meer mensen reageren , maar door het gedrag van sommigen onder jullie verkiezen ze om liever niet te reageren op de dingen hier.

Kunnen jullie het binnen jullie eigen groepje niet leuk maken?
Wij gedragen onze toch prima? Word iig nooit op de man gespeeld, hooguit wat P&P wat best pittig mag zijn imo, dat is het hele doel er van.

Wij bedoelen het iig nooit persoonlijk hoe bot we ook overkomen soms ;)
 
Reactiescore
73
Wij gedragen onze toch prima? Word iig nooit op de man gespeeld, hooguit wat P&P wat best pittig mag zijn imo, dat is het hele doel er van.

Wij bedoelen het iig nooit persoonlijk hoe bot we ook overkomen soms ;)

Wel, er zijn mensen die jullie toch niet prima vinden.
Niet te pittig die P&P dan, want dan gaan mensen juist niet op het AF komen reageren.
 
Reactiescore
73
Heb jij voorbeelden van wat te ver gaat?
Als je een beetje gemotiveerd bent voor deze oorlog dan is een beetje P&P wel leuk ;)

Ik niet nee, want ikzelf vind het (nog) oké. Maar er zijn mensen die vinden het gewoon niet leuk en zeggen dat het te ver gaat. Ik ga hierbij geen namen noemen, maar weet dat er dus zulke mensen zijn die vinden dat het te ver gaat.
 

DeletedUser78605

Guest
Woow, een van de grootste stabbers :eek:



Heel heftig allemaal, wat versta jij over een heleboel?

Vind het ook wel lachen hoe mensen direct beginnen te praten en alleen de negatieve dingen over iemand zo rap rondgooien ;)
Toont nog is hoe een persoon jij bent, ik zie het al voor mij. Moest je hier zo zijn zou je niet lang overleven :)

Dit werkt alleen maar negatief en daag je de persoon nog meer uit, de dingen die ik deed deed ik niet voor de lol maar met een reden. Wat jij en die andere leeggangers doen zou ook een reden zijn ;)

Wat is jullie doel? Dat ik stop met spelen? Of moet ik wenen in een hoekje dat een paar shemale's op een forum mij zwart maken?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Assurez-vous que vos mots de passe sont assez forts.


Niet voor de lol?
Dit ging over de laatste stab die hij heeft gedaan op casual 1

*** 12:19
ooit een wereld gehad waar je neit hebt gestabd ?

Jorrit 12:26

HAHAHA


Was wel een lekkere


Maar mislukt
 

DeletedUser70435

Guest
Ik niet nee, want ikzelf vind het (nog) oké. Maar er zijn mensen die vinden het gewoon niet leuk en zeggen dat het te ver gaat. Ik ga hierbij geen namen noemen, maar weet dat er dus zulke mensen zijn die vinden dat het te ver gaat.
Nee, hij vroeg ook niet om namen :p
Hij vroeg om een voorbeeld van een bericht wat ze dan niet leuk vinden.
 
Bovenaan