Top/flop stam(men)

Reactiescore
2.478
Heren, jullie weten wat te doen met dit topic. Leef je uit.
 

DeletedUser74966

Guest
Oke, wat denken we dan van 24/7? Hoogste speler .Scofield. Interessante stam om ver te komen?
 
Reactiescore
1.049
Mwahh, weet niet wie er spelen,
Maar de tijd zal het leren

Verder wat Leonardo zegt klopt niet: het is logic vs leaf gwn
 
Reactiescore
603
stammen liggen nog best ver uitelkaar behalve leaf vs logic dan
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een onzin dat het Leaf vs. Logic zou zijn. Want er zijn meer stammen die even groot zijn ongeveer. Ook zijn er nog zat grote en goede spelers in de rim die nog niet tot een (fatsoenlijke) stam behoren. Dus om nu al te stellen dat de strijd tussen die 2 stammen gaat is te vroeg. We zijn de edelstartfase nog niet eens uit. Volgens mij zijn bijvoorbeeld de meesten er wel van op de hoogte dat bijvoorbeeld een Bots van Leaf het uiterst zwaar heeft met een kata speler die hen lastigvalt. Wat overigens een laffe spelmanier is, daar niet van. Maar wie zegt bijvoorbeeld dat een Leaf het dan wel volhoud? Stel Bots zou bezwijken onder die kata druk.
 
Reactiescore
499
Leaf en Logic liggen over 2 weken al tegen elkaar aan. Zij houden elkaar dan al bezig en remmen elkaar groei waarschijnlijk af.
Ik denk dat als het een lange strijd tussen deze twee wordt, ze nog een lastig karwei hebben om de eventuele andere dreiging, die mogelijk een pak groter is, er uit te groeien. Alhoewel er natuurlijk straks bijna onbeperkt veel edels zijn.
 

DeletedUser72857

Guest
Leaf en Logic liggen over 2 weken al tegen elkaar aan. Zij houden elkaar dan al bezig en remmen elkaar groei waarschijnlijk af.
Ik denk dat als het een lange strijd tussen deze twee wordt, ze nog een lastig karwei hebben om de eventuele andere dreiging, die mogelijk een pak groter is, er uit te groeien. Alhoewel er natuurlijk straks bijna onbeperkt veel edels zijn.

Zou jammer zijn mochten ze een nap nemen tot de eindstrijd.
 
Reactiescore
499
Dat zou zeker jammer zijn, maar gezien het forumgedrag naar elkaar zou dat wel niet snel gebeuren haha.
 

DeletedUser3435

Guest
Proficiat Leaf met het wegspelen van Driesbiljart! :D Buiten de extra edel? best wel een mooie actie. Credits to @Nowhere in the sun om Bots and Bushes verschrikkelijk te laten afzien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Die extra edel snapte ik ook niet helemaal, maar who cares.
Ja ipv 4 edels gaat Bots nu 6 edels verliezen als je de edel gaat tellen die hij nog nodig heeft voor dat dorpje te pakken van Oele (indien hij dat doet). Niet echt handig voor één 4k dorpje.
 
Bovenaan