Top/flop stam(men)

Reactiescore
1.165
Same. Tot nu toe hebben jullie jasey met heel de stam ge-edeld en inmiddels al 2 bb dorpen.

Tja, wij kunnen er helaas ook niks aan doen dat een speler ons aanvalt, wij b-timen en hij direct overnieuw begint..
 

DeletedUser74552

Guest
Tja, wij kunnen er helaas ook niks aan doen dat een speler ons aanvalt, wij b-timen en hij direct overnieuw begint..

Ik vind dit ook wel behoorlijk wat zeggen. 6 dorpjes verschil, heeft Logic alsnog 3 keer zoveel ODA. Zelfs als je het argument zou gebruiken dat Logic hier beter met zijn troepen met omgaan zou Leaf stukken hoger moeten liggen dan dit. Zeker 40K.

f53c10be8610eab2be9d794bf25ca6a6.png
 

DeletedUser3435

Guest
Hebben jullie Derpina gebacktimed? Lijkt me sterk want TheWall (boostdorpje Bots and Bushes) wou hele tijd fuseren met Derpina maar bleef haar aan het lijntje houden. Dus de kans lijkt mij veel groter dat Bots and Bushes daar ook weer laf heeft liggen zeuren dat die ergens bij kan spelen als zij haar dorpje zou afgeven. Als jullie willen plaats ik het hele gesprek van TheWall en Derpina hier wel trouwens, het is best wel amusant. :D Maar goed, je hoeft allesinds niet meer te liegen over gemiste csnipes.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Hebben jullie Derpina gebacktimed? Lijkt me sterk want TheWall (boostdorpje Bots and Bushes) wou hele tijd fuseren met Derpina maar bleef haar aan het lijntje houden. Dus de kans lijkt mij veel groter dat Bots and Bushes daar ook weer laf heeft liggen zeuren dat die ergens bij kan spelen als zij haar dorpje zou afgeven. Als jullie willen plaats ik het hele gesprek van TheWall en Derpina hier wel trouwens, het is best wel amusant. :D Maar goed, je hoeft allesinds niet meer te liegen over gemiste csnipes.

Haha, heb even je quote hieronder nog een keer geciteerd en alle onwaarheden er uit gehaald. Blijft niet veel over merk ik wel.

Lijkt me sterk want TheWall. Dus de kans lijkt mij veel groter. Als jullie willen plaats ik het hele gesprek van TheWall en Derpina hier wel trouwens. Maar goed, je hoeft allesinds.

Verdiep je opnieuw, reageer dan opnieuw. Dankjeeee
 

DeletedUser3435

Guest
Haha, heb even je quote hieronder nog een keer geciteerd en alle onwaarheden er uit gehaald. Blijft niet veel over merk ik wel.

Verdiep je opnieuw, reageer dan opnieuw. Dankjeeee
Sterke post.. TheWall wint er natuurlijk veel mee als hij tegenstanders van Bots and Bushes gaat backtimen & fusietjes gaat regelen in zijn omgeving. Ik zet de PM er nog wel op vanavond, probeer tot dan jezelf weer niet zo belachelijk te maken. Dat je simpel genoeg bent om Emile zijn posts weg te lachen wist ik al, maak het niet nog erger.

De inactieve co van Bots and Bushes heeft trouwens al toegegeven dat er gewerkt wordt met boostdorpjes dus wil jij jezelf aub verdiepen en dan opnieuw reageren? Dankje hoor.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Sterke post.. TheWall wint er natuurlijk veel mee als hij tegenstanders van Bots and Bushes gaat backtimen & fusietjes gaat regelen in zijn omgeving. Ik zet de PM er nog wel op vanavond, probeer tot dan jezelf weer niet zo belachelijk te maken boostertjes.

Meneertje koekenpeertje, je moet eens stoppen met Leaf schuld aan te rekenen van dingen die andersom precies het zelfde zijn.
 

DeletedUser3435

Guest
Meneertje koekenpeertje, je moet eens stoppen met Leaf schuld aan te rekenen van dingen die andersom precies het zelfde zijn.
Dus wacht.. Eerst zijn het allemaal onwaarheden en nu mag ik er niks van zeggen omdat Logic het ook doet? Ik zit niet in Logic, moest je het nog niet doorhebben slimme jongen. Bovendien zie ik nergens bij Logic een verdachte overname dus please, enlighten me?

Zou je trouwens niet beter iemand anders in je plek deze discussie kunnen laten voeren? :D Het is best zielig om te zien.
 
Reactiescore
1.165
Hebben jullie Derpina gebacktimed? Lijkt me sterk want TheWall (boostdorpje Bots and Bushes) wou hele tijd fuseren met Derpina maar bleef haar aan het lijntje houden. Dus de kans lijkt mij veel groter dat Bots and Bushes daar ook weer laf heeft liggen zeuren dat die ergens bij kan spelen als zij haar dorpje zou afgeven. Als jullie willen plaats ik het hele gesprek van TheWall en Derpina hier wel trouwens, het is best wel amusant. :D Maar goed, je hoeft allesinds niet meer te liegen over gemiste csnipes.

Ik heb het hier niet over derpina maar over godsoflegends.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Dus wacht.. Eerst zijn het allemaal onwaarheden en nu mag ik er niks van zeggen omdat Logic het ook doet? Ik zit niet in Logic, moest je het nog niet doorhebben slimme jongen. Bovendien zie ik nergens bij Logic een verdachte overname dus please, enlighten me?

Zou je trouwens niet beter iemand anders in je plek deze discussie kunnen laten voeren? :D Het is best zielig om te zien.

Ik ben vooral oprecht benieuwd of je jezelf serieus neemt als je dit post, of dat je gewoon volledig aan het trollen bent. Ik ga ook echt geen discussie met je voeren hoor Jasey, ik weet allang dat dat nutteloos is.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik ben vooral oprecht benieuwd of je jezelf serieus neemt als je dit post, of dat je gewoon volledig aan het trollen bent. Ik ga ook echt geen discussie met je voeren hoor Jasey, ik weet allang dat dat nutteloos is.
Ja tuurlijk is dat nutteloos als je eerst gaat beweren dat het compleet onwaar is en dan gaat beweren dat ik er niks van mag zeggen omdat Logic het ook doet.. Snap je het zelf nog wel? :D Wel echt hilarisch.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ja tuurlijk is dat nutteloos als je eerst gaat beweren dat het compleet onwaar is en dan gaat beweren dat ik er niks van mag zeggen omdat Logic het ook doet.. Snap je het zelf nog wel? :D Wel echt hilarisch.

Ik raak vooral in de war door jou ja.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Derpina liep dood op the wall en ging op delete. Onze schuld? Beetje.

In tegenstelling tot jij, Jasey, geven wij mensen die labiel overkomen via pm geen kans tot samenwerking.
 
Reactiescore
2.064
Eindelijk weer een AF forum met actie :D
 

DeletedUser3435

Guest
Derpina liep dood op the wall en ging op delete. Onze schuld? Beetje.

In tegenstelling tot jij, Jasey, geven wij mensen die labiel overkomen via pm geen kans tot samenwerking.
Derpina liep niet dood op TheWall want TheWall had niks meer dus jullie zijn weer aan het liegen.. De enigste labiele persoon hier ben jij wel met je uitspraken zoals ‘payback time & dat je iedereen gaat rekken midgame’. Jij zou niet eens tot aan de midgame geraken moest je eens zelf starten, held. :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Aanvaller: derpina
Herkomst: 003 Bots and Bushes (505|465) C45

Aantal: 0 0 223 27 1111 0 125 0 1
Verliezen: 0 0 223 0 1111 0 125 0 1
Bonus: Edelbooster (+5)

Verdediger: .TheWall
Doel: Boontje komt om zijn loontje (504|466) C45

Aantal: 1288 460 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 794 284 0 0 0 0 0 0 0


Hier noob. Volgende keer wel even nadenken voor je wat typt zonder dat je ook maar van iets af weet. Succes Jasey. Heb eventueel ook de berichtjes van de bijl ook nog voor je. "Meneer ik weet alles beter".

Hilarisch dit.
 

DeletedUser3435

Guest
Aanvaller: derpina
Herkomst: 003 Bots and Bushes (505|465) C45

Aantal: 0 0 223 27 1111 0 125 0 1
Verliezen: 0 0 223 0 1111 0 125 0 1
Bonus: Edelbooster (+5)

Verdediger: .TheWall
Doel: Boontje komt om zijn loontje (504|466) C45

Aantal: 1288 460 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 794 284 0 0 0 0 0 0 0


Hier noob. Volgende keer wel even nadenken voor je wat typt zonder dat je ook maar van iets af weet. Succes Jasey.
Waaaaaauwwwww!!!!! We krijgen eens een rapportje te zien! :D Zo moeilijk is dat toch niet als je eens een keertje niks moet achterhouden hé? Maar goed dat dit rapportje niet perongeluk gewist werd..

Mooi dat TheWall nog OS heeft kunnen krijgen van zijn stammies, leuk boostdorpje om te hebben!
 
Reactiescore
2.303
ti's echt heerlijk, we hebben al onze volgende interns aangesproken zodat we weer naar nr 1 kunnen.
Het is raar, er is een nieuwe nummer 1 en er word niets speciaals vermoed?
 
Bovenaan