Top/flop stam(men)

Reactiescore
7.931
Je ziet vaak dat een ondersteuning net genoeg troepen killt om de vijandelijke edel te stoppen. Dat was in dit geval zeker mogelijk. Vandaar de laatste edel, om zeker te zijn dat het dorp binnen was.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
De laatste edel was inderdaad mits onze eerste edel werd gesniped. 3edels waren nodig om het dorp te nemen, als wij er dus maar 3stuurden en het werd gesniped door tactical bijvoorbeeld, dan hadden we het dorp niet. Nu dus wel.

Is dit onlogisch? Please, tell me.

Shoutout naar Logic om onze hele buurt te clearen zonder ook maar 1clear te moeten verspillen!
 
Reactiescore
326
De laatste edel was inderdaad mits onze eerste edel werd gesniped. 3edels waren nodig om het dorp te nemen, als wij er dus maar 3stuurden en het werd gesniped door tactical bijvoorbeeld, dan hadden we het dorp niet. Nu dus wel.

Is dit onlogisch? Please, tell me.

Shoutout naar Logic om onze hele buurt te clearen zonder ook maar 1clear te moeten verspillen!

Jullie zijn zeer optimistisch. Bots heeft natuurlijk geen clear hoeven te verspillen. Oele verloor ook nog redelijk wat troepen.
Maar mooi dat jullie vooral naar de positieve dingen kijken! :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik heb t over heel de buurt, niet over dries. Dankzij jullie toedoen staan er 5 accounts leeg in de buurt die allemaal een offje hadden. En dat gewoon om ons van die rang 1 te houden, het doel heiligt de middelen.

Ik mag hopen dat jullie midgame meer laten zien dan dit.
 
Reactiescore
326
Ik heb t over heel de buurt, niet over dries. Dankzij jullie toedoen staan er 5 accounts leeg in de buurt die allemaal een offje hadden. En dat gewoon om ons van die rang 1 te houden, het doel heiligt de middelen.

Ik mag hopen dat jullie midgame meer laten zien dan dit.

Leegstaande accounts hadden jullie toch al :oops:
Je weet dat de verliezen die jullie opliepen veel meer kosten dan het edelen van die 5 accounts?
 

DeletedUser75558

Guest
En anders namen jullie die spelers toch over, nu hebben we die spelers off aantallen nog benut door iig bots te fucken in de start.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Leegstaande accounts hadden jullie toch al :oops:
Je weet dat de verliezen die jullie opliepen veel meer kosten dan het edelen van die 5 accounts?

Wat maakt dat nou uit? Onze hele buurt is nu easy te edelen dankzij jullie. Wij hebben daar niet eens een clear voor nodig, de edels zijn jammer ja.

Zoals ik zei, ik mag hopen dat jullie midgame meer laten zien dan dit.
 

DeletedUser3435

Guest
Je ziet vaak dat een ondersteuning net genoeg troepen killt om de vijandelijke edel te stoppen. Dat was in dit geval zeker mogelijk. Vandaar de laatste edel, om zeker te zijn dat het dorp binnen was.
True maar dan kon je morgen toch gewoon nog eens lopen? Ik snap niet waarom je het risico zou nemen.

De laatste edel was inderdaad mits onze eerste edel werd gesniped. 3edels waren nodig om het dorp te nemen, als wij er dus maar 3stuurden en het werd gesniped door tactical bijvoorbeeld, dan hadden we het dorp niet. Nu dus wel.

Is dit onlogisch? Please, tell me.

Shoutout naar Logic om onze hele buurt te clearen zonder ook maar 1clear te moeten verspillen!
Hahaha oh god, is dit serieus? Het jongetje speelt ook eens effectief één dag en nu je een target van 4K gepakt hebt met de hulp van twee stamleden ben je opeens de hulk van TW? Give me a break, stel jezelf zo niet aan. Je bent een volledige clear kwijt met je edels, evenals is je tweede slaaf/boostaccountje ook alles kwijt. Niet zo blij zijn, daar is geen reden toe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik ben net ontzettend blij. Door jullie hoef ik nu zelfs even niet meer te loggen, aangezien jullie alles voor mij hebben gedaan. Bedankt Jasey.

@Nowhere in the sun, tuurlijk wel. Maar die hebben we nu dus niet meer, dus waarom er nog over praten? Het was een goede actie langs jullie kant. Waarom mag ik dan nu niet zeggen dat ik blij ben met het resultaat dat jullie voor ons hebben geregeld?
 
Reactiescore
326
Ik ben net ontzettend blij. Door jullie hoef ik nu zelfs even niet meer te loggen, aangezien jullie alles voor mij hebben gedaan. Bedankt Jasey.

Ja, speel je niet op accounts zonder troepen?

@Nowhere in the sun, tuurlijk wel. Maar die hebben we nu dus niet meer, dus waarom er nog over praten? Het was een goede actie langs jullie kant. Waarom mag ik dan nu niet zeggen dat ik blij ben met het resultaat dat jullie voor ons hebben geregeld?

Mooi om te horen dat jullie blij zijn, dan is iedereen dus blij :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Weet niet, heb je troepen gezien toen dries zijn dorp verloor?

Heeft derpina nog troepen? Of Toxical? Of Lord?
 

DeletedUser3435

Guest
Ik ben net ontzettend blij. Door jullie hoef ik nu zelfs even niet meer te loggen, aangezien jullie alles voor mij hebben gedaan. Bedankt Jasey.

@Nowhere in the sun, tuurlijk wel. Maar die hebben we nu dus niet meer, dus waarom er nog over praten? Het was een goede actie langs jullie kant. Waarom mag ik dan nu niet zeggen dat ik blij ben met het resultaat dat jullie voor ons hebben geregeld?
Ja want ik denk echt wel dat jouw logg het verschil gemaakt heeft.. Ik denk niet dat een random noob 2 edels in een gap van 300ms had kunnen gooien en een speler van 4K had kunnen edelen met 3/4 van je stammetje... Ook al had het geweldige Bots and Bushes account zoveel moeite met zo een target gaat het nu natuurlijk echt opeens super hard gaan door wat wij deden.. Dat je na zo lang TW er zo weinig van kan begrijpen, hilarisch om te zien. :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ja want ik denk echt wel dat jouw logg het verschil gemaakt heeft.. Ik denk niet dat een random noob 2 edels in een gap van 300ms had kunnen gooien en een speler van 4K had kunnen edelen met 3/4 van je stammetje... Ook al had het geweldige Bots and Bushes account zoveel moeite met zo een target gaat het nu natuurlijk echt opeens super hard gaan door wat wij deden.. Dat je na zo lang TW er zo weinig van kan begrijpen, hilarisch om te zien. :D

Zeg ik ergens dat het door mijn log komt dat dit "goed" is afgelopen? Jij leest dingen die er niet zijn, dat doe je altijd. Het is ongelofelijk hoe selectief en dom jij kan overkomen in je antwoorden.
Het geweldige bots &bushes account? Jullie hemelden ons op, en jullie bewezen dat wij geweldig waren om ons proberen onderuit te halen. Denk je nou werkelijk dat jullie dit hadden gedaan bij iedere nummer 1 ofzo? Nee, dit zijn tekenen van zwakte, en dat is net zo amusant.

Het is nog amusanter omdat jullie iedereen erbij haalden die jullie erbij konden halen. 5/6 accounts vielen ons aan, geen enkele heeft nog troepen. Het is hilarisch dat jullie enkel kijken naar die dode clear en denken "zo, dat heeft onze actie goed gedaan". Nou, wij gaan nu gewoon weer naar rang 1, en dan kan je het opnieuw proberen Jasey. Misschien op een ander accountje?
 

DeletedUser78806

Guest
Wat maakt dat nou uit? Onze hele buurt is nu easy te edelen dankzij jullie. Wij hebben daar niet eens een clear voor nodig, de edels zijn jammer ja.

Zoals ik zei, ik mag hopen dat jullie midgame meer laten zien dan dit.
Nou midgame kom ik officieel erbij spelen:eek: En dan ben je dus best wel fucked:eek:
 

DeletedUser3435

Guest
Zeg ik ergens dat het door mijn log komt dat dit "goed" is afgelopen? Jij leest dingen die er niet zijn, dat doe je altijd. Het is ongelofelijk hoe selectief en dom jij kan overkomen in je antwoorden.
Het geweldige bots &bushes account? Jullie hemelden ons op, en jullie bewezen dat wij geweldig waren om ons proberen onderuit te halen. Denk je nou werkelijk dat jullie dit hadden gedaan bij iedere nummer 1 ofzo? Nee, dit zijn tekenen van zwakte, en dat is net zo amusant.
Oh dus je insinueert niet dat je nietmeer moet loggen ‘omdat het account geen problemen meer heeft’? Ja ik ben selectief en dom, moet je al eens denken hoe je overkomt als je jezelf een TW god waant maar nooit een eigen account start.

Wij hemelden jullie op? Omdat het accountje dat het zo net ging spelen uiteindelijk toch weer ging boosten? Haha nee dit was een individuele actie van mij met de nodige hulp, puur en alleen omdat dat account en de bespelers het niet verdienen om zonder smaad deze wereld te beginnen. Het boeit mij werkelijk waar niks dat zij (jij niet want ‘jij start niet’) op de nummer één stonden door een boostdorpje. Be proud, het heeft toch zeker een dag geduurd. ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Oh dus je insinueert niet dat je nietmeer moet loggen ‘omdat het account geen problemen meer heeft’? Ja ik ben selectief en dom, moet je al eens denken hoe je overkomt als je jezelf een TW god waant maar nooit een eigen account start.

Wij hemelden jullie op? Omdat het accountje dat het zo net ging spelen uiteindelijk toch weer ging boosten? Haha nee dit was een individuele actie van mij met de nodige hulp, puur en alleen omdat dat account en de bespelers het niet verdienen om zonder smaad deze wereld te beginnen. Het boeit mij werkelijk waar niks dat zij (jij niet want ‘jij start niet’) op de nummer één stonden door een boostdorpje. Be proud, het heeft toch zeker een dag geduurd. ;)

Zelfde geld voor jou toch, mede god? Jij bent de man van prestaties vergelijken, mensen eraan laten te denken hoe noob ze zijn en bladiebla.

Jullie hemelden ons op ja, heb je mij, Sven of Emile hier zien zeggen dat wij wel "ff de wereld gingen winnen" of iets in die aard? Nee. Dat boostdorp heb ik je verteld hoe het zat, ik heb je verteld dat dit niet tot het plan hoorde. Je mag het nog steeds tegen ons gebruiken hoor, maar ik heb je de waarheid verteld daaromtrent.
 

DeletedUser3435

Guest
Zelfde geld voor jou toch, mede god? Jij bent de man van prestaties vergelijken, mensen eraan laten te denken hoe noob ze zijn en bladiebla.

Jullie hemelden ons op ja, heb je mij, Sven of Emile hier zien zeggen dat wij wel "ff de wereld gingen winnen" of iets in die aard? Nee. Dat boostdorp heb ik je verteld hoe het zat, ik heb je verteld dat dit niet tot het plan hoorde. Je mag het nog steeds tegen ons gebruiken hoor, maar ik heb je de waarheid verteld daaromtrent.
Nee maar als een persoon die werelden van het begin tot het einde draait word ik niet graag vergeleken met spelers die overal wel eens wat gaan bijklussen. Daar zit wel een vrij grote kloof tussen op het vlak van engagement, al heeft de ene de andere ook nodig.

Heb ik gezegd dat iemand van hen dat zei dan? Sven is gewoon een triestig figuurtje dat niet op TW hoort en Emile tja die kan er weinig aan doen dat hij niet beter weet dan met ziektes en onderdrukkingsregimes te schelden. Ja dus als ik ‘niet van plan was om iemand neer te schieten maar hem uiteindelijk door zijn hoofd schiet’, is dat geen misdrijf? Ik zeur er niet over, ik zeg gewoon dat dat wel motiveert om jullie account lastig te vallen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Sja, dan moet je niet verwachten dat ik nog inhoudelijk inga op het hele boostgedoe. Is zonde, dat zeker. Maar anders hadden we driesje wel gepakt voor jij er speelde.
 
Bovenaan