Top/flop stam(men)

Reactiescore
3.452
24 uur per dag Sokaa Sokaa Sokaa..stijve piemeltjes, petjes op met daarop ik ben een tribal held en bananen smaak op de ramen.
Mathijs en Lucas in een notendop.
 
Reactiescore
3.452
Niet vergeten een online Check te doen he?
 
Reactiescore
460
Lol nee Wouter deed gewoon effe vriendelijk door jullie te ontblokken. Snap dat je daar niet kan inkomen
 
Reactiescore
460
Ja en? Alsof ik daar alleen speelde haha kan toch ook niet continue online zijn, kijk naar jou
 
Reactiescore
3.537
Jannes beetje objectief blijven. Ik kan je overigens alle bewijzen wel geven. ;)

Het is niet om Ruben dat ik zo denk.
Maar dit gezeur over een weer slaat eigenlijk op niks omdat we beiden (novus/insane) wat dat soort dingen betreft niet beter of slechter dan elkaar zijn.

Allemaal 1 pot nat.

Het heeft toch helemaal niets met feiten te maken. Mijn mening over R2W is geheel anders als de uwe. Jouw redenatie kan je aantonen met feiten maar ik deel je redenatie niet dus je feiten doen niet terzake :p

Jannes en hoe noem je die laatste 3 recruits dan? Dat noem ik zeker wel r2w. Deze recruits brengt insane in de positie om bijna de wereld te winnen met alleen maar novus tegenhouden en dan later als jullie alles dichtgeedeld hebben met een quantiteits voordeel het front van novus te bashen. Novus heeft eerder in de wereld r2w gedaan en insane later. We gaan zien wie het beter gedaan heeft aangezien het cluster van insane echt ruk in vergelijking met novus. Hier moet novus zijn winst mee pakken als ons dat niet lukt is het hoogst waarschijnlijk gespeeld door een quantiteits voordeel.

Ik zeg niet dat Insane geen blame treft. Wij hebben met deze 3 recruits wel voor de makkelijkste optie gekozen maar vind het geen R2W. Waarom niet ---> zie mijn uitleg in voorgaande post.

Dat wij meer groeiruimte hebben dan Novus komt overigens niet door R2W maar door deftig recruiten en kijken naar toekomstperspectieven. Dat Novus alleen naar de korte termijn gekeken heeft en daar nu zo compact op elkaar ligt (wat ook zijn voordelen heeft) moet je nu niet als argument tegen ons gebruiken. Dan had Novus maar voor een andere strategie moeten kiezen.

Niet te vergeten dat Inge de puntenaantallen van beide stammen al eens bij elkaar heeft opgeteld en we daar ongeveer gelijk uitkwamen (ivm de mb stammen) dus in kwantiteit zijn wij zeker niet de grote uitblinkers.
 
Reactiescore
460
Als ik er was deed ik wel een fuck. Ja kijk goed voor jullie toch kunnen jullie me zo weer wegspelen op sokaa, kan je gelijk ook stoppen met zeuren
 
Reactiescore
3.452
Voor je anderen zit te beschuldigen van onlinechecks, check dan even eerst wat je eigen stamgenoten doen, Inge!
VRAAG EENS IN JE STAM HOEVEEL ER VANNACHT EEN ONLINECHECK DEDEN?
Ga jij lopen mekkeren omdat Sokaa jullie vanmorgen van block af haalde,wat ben je toch een ontzettende simpele jongen.
 
Bovenaan