Top/flop stam(men)

Reactiescore
3.452
Ik verdraai juist niets van je woorden, wat ik hier heb gezegd zijn pure feiten. Dat leden uit dezelfde stam verschillende dingen aankondigen kan ik niets aan doen
En is dat niet logisch denk je met zoveel mensen in een stam ?
Lol, zou bizar zijn als zoveel mensen precies dezelfde mening hebben.
En waar gaat het weer over >.<
De 1 zegt dat het wel R2w is de ander niet.. lekker belangerijk
 
Reactiescore
222
Ik verdraai juist niets van je woorden, wat ik hier heb gezegd zijn pure feiten. Dat leden uit dezelfde stam verschillende dingen aankondigen kan ik niets aan doen
Jawel dat doe je wel.
Ik heb gezegd dat we R2W doen. Maar maar maar je vergeet deze uitspraken:
R2W= recruit2win. Elke recruit is R2W. Tenzij je wilt verliezen, maar dat lijkt me wat gek. Zowel Insane als Novus doen R2W.
 
Reactiescore
3.536
Als men het constant herhaalt vraag je je toch af of ze het nu menen, ja. En ik denk dat dat heel normaal is.

Hadden jullie geen AF-verbod?

Overigens ben jij de leiding toch, of ben ik mis? Het is jouw taak om je leden op 1 lijn te zetten en hier dan als stam verkondigen dat het geen R2W is en je leden direct toegeven dat het gewoon R2W is heel absurd

1: Ik ben geen leiding
2: Je bent mis
3: Dennis is niet 'leden'
4: Dennis is enkelvoud
5: Dennis is dus geen meervoud
6: Faal poging tot stoken
7: Faal poging tot P&P
8: Jannes > Jij
9: Insane > Nolifevus
10: Je bent geen AF mod
11: Je bent wel MOD af
12: '''laat micro vallen'''
 

DeletedUser78597

Guest
Hadden jullie geen AF-verbod?



1: Ik ben geen leiding
2: Je bent mis
3: Dennis is niet 'leden'
4: Dennis is enkelvoud
5: Dennis is dus geen meervoud
6: Faal poging tot stoken
7: Faal poging tot P&P
8: Jannes > Jij
9: Insane > Nolifevus
10: Je bent geen AF mod
11: Je bent wel MOD af
12: '''laat micro vallen'''

Wacht maar af :D
 
Reactiescore
222
Mensen die zagen over R2W hier de recruitlist:


Na het spannend willen maken van de wereld waren er novus & Insane.
Uitleg recruits:
Van te voren afgesproken interns niet meegerekend.

Origineel novus:
7 leden:
Faalbaasjes, wieboy, the unknown, itdarky, peanut 007, meistershizzle & .madhatter

1e wace recruits novus:
Van 7 naar 13 leden-> 6 nieuwe leden:
Arachnophobia, Zwollenaar1, negative92, youth & whiskey, .conormcgregor & limited

Overige recruits:
3 leden-> totaal 9 recruits.
Insomnia, mission Impossible & unique


Origineel Insane:
8 leden:
Sokaa, Tragedy under grace, gamebreak, abuser, hero of the soviet union, .finis courts & the lord of the toilet.

1e wave recruits:
Van 8 naar 13 recruits-> 5 nieuwe leden:
Kusm, in kog we trust, .sleepwell, morgan firestorm & icenoble

Overige recruits:
4 leden=9 recruits totaal:
Thefarmerslife, Itsofficial, Vlammer221, H3llsheaven

Overigens met Ruben (arach) vrij lang gepraat & alles best opgesomd. Waarin het onderstaande de waarheid is/feiten zijn. De waarheid waar zowel Insane als Novus niet netjes heeft gespeeld of verkeerde dingen heeft gedaan.
Het is onmogelijk op een weegschaal te leggen, maar alles wat genoemd word is door beiden kanten gedaan.

Copy's van skype:

Maar kijk zo heeft zowel Insane als Novus 'fouten' gemaakt. R2W gepleegd, Interns & externs gepleegd. Elkaars front buiten eigen stam stacken. samenwerken met stabbers.
Als je alles strak bekijkt zijn we beiden zwaar vieze stabstammen.
De ene iets meer recruit. De andere iets meer externs.
Beiden vrijwel even erg & dus even vies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.536
R2W betekend voor mij nog altijd dat je zoveel nieuwe spelers in huis haalt je een te grote voorsprong op je tegenstanders maakt je daardoor de wereld zal winnen. Heeft Insane niet gedaan, Novus wel poging tot.
Overigens heeft het aantal recruits maar erg weinig met R2W te maken dus daarin een vergelijking maken is ook iets waar ik niet achter sta. Tenzij je wilt beweren dat al die massa noob stammen aan R2W doen. Moet je wel effe uitleggen hoe vaak die ook werkelijk winnen :x

Alles heeft te maken met de dominantie die je creëert bij bepaalde recruits en daarin blijkt dat Novus al rap de bovenhand wou nemen op deze wereld. Insane heeft daar tegengewicht ingelegd.

Ik zou ook niet meteen weten met welke stabbers wij hebben samengewerkt. Kort gezegd ben ik het niet geheel eens met wat je zegt Dennis, het is ook niet omdat jij met Ruben praat het ineens allemaal feiten zijn :oops:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
222
Jannes beetje objectief blijven. Ik kan je overigens alle bewijzen wel geven. ;)

Het is niet om Ruben dat ik zo denk.
Maar dit gezeur over een weer slaat eigenlijk op niks omdat we beiden (novus/insane) wat dat soort dingen betreft niet beter of slechter dan elkaar zijn.

Allemaal 1 pot nat.
 

DeletedUser61134

Guest
13 tegen 17 wel wat oneerlijk zeg.
Wel snap ik dat jullie Sokaa niet meer meerekenen als speler dus 13 tegen 16.

Nog altijd wat scheef gezien meerdere individuele accounts efficiënter is
 

DeletedUser77710

Guest
Sokaa is belange nog niet gevallen, dat account is nu zijn punten terug aan het behalen door zijn mb's te edelen. Het heeft nog altijd een doenbaar cluster waar je goed tegen kan deffen. En nu met dit nieuw team zit er zeker potentie in.
 

Deleted User - 697374

Guest
R2W betekend voor mij nog altijd dat je zoveel nieuwe spelers in huis haalt je een te grote voorsprong op je tegenstanders maakt je daardoor de wereld zal winnen. Heeft Insane niet gedaan, Novus wel poging tot.
Overigens heeft het aantal recruits maar erg weinig met R2W te maken dus daarin een vergelijking maken is ook iets waar ik niet achter sta. Tenzij je wilt beweren dat al die massa noob stammen aan R2W doen. Moet je wel effe uitleggen hoe vaak die ook werkelijk winnen :x

Alles heeft te maken met de dominantie die je creëert bij bepaalde recruits en daarin blijkt dat Novus al rap de bovenhand wou nemen op deze wereld. Insane heeft daar tegengewicht ingelegd.

Ik zou ook niet meteen weten met welke stabbers wij hebben samengewerkt. Kort gezegd ben ik het niet geheel eens met wat je zegt Dennis, het is ook niet omdat jij met Ruben praat het ineens allemaal feiten zijn :oops:
Jannes en hoe noem je die laatste 3 recruits dan? Dat noem ik zeker wel r2w. Deze recruits brengt insane in de positie om bijna de wereld te winnen met alleen maar novus tegenhouden en dan later als jullie alles dichtgeedeld hebben met een quantiteits voordeel het front van novus te bashen. Novus heeft eerder in de wereld r2w gedaan en insane later. We gaan zien wie het beter gedaan heeft aangezien het cluster van insane echt ruk in vergelijking met novus. Hier moet novus zijn winst mee pakken als ons dat niet lukt is het hoogst waarschijnlijk gespeeld door een quantiteits voordeel.
 

DeletedUser78787

Guest
Jannes en hoe noem je die laatste 3 recruits dan? Dat noem ik zeker wel r2w. Deze recruits brengt insane in de positie om bijna de wereld te winnen met alleen maar novus tegenhouden en dan later als jullie alles dichtgeedeld hebben met een quantiteits voordeel het front van novus te bashen. Novus heeft eerder in de wereld r2w gedaan en insane later. We gaan zien wie het beter gedaan heeft aangezien het cluster van insane echt ruk in vergelijking met novus. Hier moet novus zijn winst mee pakken als ons dat niet lukt is het hoogst waarschijnlijk gespeeld door een quantiteits voordeel.
Waar blijven die inc's dan :p
 
Bovenaan