Top/flop stam(men)

DeletedUser78920

Guest
Vrij veel woorden, weinig inhoud, nog minder feiten.

1. Novus wordt afgeschilderd als een R2W stam. Ten tijde van Mp. is dit argument volkomen terecht. Echter was Gamebreak leiding in Mp. en was dit account verantwoordelijk voor het recruteringsbeleid. Ten gevolge van de leave van de huidige Insane leden werd de situatie voor de overblijvende accounts problematisch. Echter bleven we niet bij de pakken neerzitten en werd de uitdaging aangegaan om met de huidige leden en de fucked up clusters toch nog iets te maken van deze wereld. Een oplossing werd gezocht en gevonden in Loyal en zo ontstond Novus. Sinds het ontstaan van Novus is er welgeteld 1 recruit geweest (Insomnia). De huidige leiding van Novus staat dus absoluut niet voor R2W, wat blijkt uit de enige, recente recruit. Dit alles getuigt dus zeker van vertrouwen in de huidige leden. Hilarisch dus om sympathisanten of leden van Insane de Ex-Mp leiding te nomineren bij de GA als slechtste leiding. Je spreekt over een eigen/bevriende speler, Gamebreak.

2. De leiding in Novus wordt afgeschilderd als incompetent. Zoals net aangehaald is het recruteringsbeleid dat hier wordt neergeschreven in strijd met de feiten. Ook zijn voorvallen zoals de stab van Magni in Loyal door de Loyal-leiding en de stab van Little Kitten door de Novus-leiding keurig opgelost. Tevens werd er ook besloten om GEEN ENKEL account op te geven. Een account als zwollenaar1 werd nooit opgegeven, ondanks de wereld voor hen voorbij leek. Ze stapten zelf uit de stam, maar werden door de leiding opnieuw overtuigt om nog iets van deze wereld te maken. Ook na de leave van de Insane leden werd er vastgehouden aan de overblijvende leden. Het geeft me daardoor ook zeer veel voldoening om een account als zwollenaar1 weer te zien groeien zoals nooit tevoren.

3. Ook op het vlak van diplomatie is er absoluut geen sprake van wangedrag. Novus bezit met geen enkele stam een BG. Er worden met geen enkele stam gecoördineerde aanvallen uitgevoerd of grote hoeveelheden def verzonden. Uitspraken die dus kant nog wal raken.

4. Volgens de kenners onder ons bezit Novus vooral PP abusende accounts. Laten we niet hypocriet doen. 90% van de leden van 'topstammen' gebruikt PP. Dit is jammer genoeg de realiteit in het huidige TW. Ook wij als wieboy3 hebben PP gebruikt. Echter is er een groot onderscheid tussen het gebruik van PP en het abusen ervan. Novus spendeert niet meer PP dan enige andere 'topstam' op deze wereld. Rang en PP gebruik hebben dus niets met elkaar te maken. Wieboy3 is de huidige nummer 1, maar als je onze beginperiode bekijkt merk je meteen dat PP hier niet de reden is.
Novus wordt geassocieerd aan PP. Een leuk feitje: aan het begin van de wereld draaide ikzelf de VV van Gamebreak gedurende de nacht. Zelfs de rovers werden er met PP verstuurd. Hier komt echter geen reactie op? Moraalridders, wees consequent.

Om te eindigen valt het mij ook op dat er nog nooit zo hard op Novus is gebashed. Tegenstand t.o.v. de nummer 1 stam is gebruikelijk, maar deze mate overtreft alle verwachtingen. Novus bezit nog steeds het zwakste cluster van alle 'topstammen'. Tevens is de leiding volgens vele incompetent en de spelers kwalitatief onvoldoende. En wees gerust, die PP geraakt ooit wel eens op ;-). Of is het feit dat stam nummer 5 (Arch.) en nummer 6 (SGC) sneller vallen dan ieder zijn verwachting de reden?

Er valt mij alleen nog iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar te wensen! Prettige feesten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78151

Guest
Wrm kan ik niet alles zo goed verwoorden :(
Mooie post wieboost en helemaal gelijk. Maar geen stress straks geeft er weer iemand een draai aan en fantaseren ze er nog wat bij en zijn we weer de slechte ;)
 

DeletedUser74825

Guest
Novus ligt tegen elke 'topstam' en heeft amper rim...
De andere liggen alle bij tegen 2 'topstammen' En naar de info die ik heb hebben wij geen bg's binnen de top 5 en Insane wel ...
Dus ik snap jullie probleem van het bg's niet.
En 17 leden ? Ik dacht toch dat het er 14 zijn... Of had je het over Ely ?


Ik zit hier mijn 2de dag nu en ik zie toch geen bg's ...

Ik vind het wel grappig dat jullie Novus proberen zwart te praten maar geen been hebben om op te staan en dan maar zaken beginnen verzinnen ?

Iedereen een zalig kerstmis en houd de strijd in de game aub in plaats van hier hypocriete propaganda te verspreiden waar je niets van weet.

Eerst en vooral.. ik heb 2 benen om op te staan. Ten tweede, dat je tot 14 kan tellen vind ik straf, proficiat daarvoor. Knap werk. Ten derde Ely heeft inderdaad 17 leden. Maar hoe lang het zal duren tot die 17 leden 14 leden worden en de drie die ik aftrek(kan het niet beter verwoorden aftrekken is not a crime) van Ely kan toevoegen aan Novus weet ik niet precies maar ik gok dat het rond de examen periode zal zijn in België (die wij op sokaa ook hebben trouwens) om en ik quote "de druk te verlagen" van de o zo fragiele novus leden. Ten vierde. We liggen inderdaad tegen 2 topstammen. Hi ho en Ely. Om af te ronden even de BG aanhalen. We hebben inderdaad een BG met onze moraalbrekerstam Fire. Die gaan even de balans in de wereld verstoren.. oh nee wacht dat diet conor al waar ik later op terugkom. Misschien de stam team avatar noemen...
Dat was het voor jou. Wel al een serieuze mening om 2, nu 3 dagen op de wereld te zitten maar goed.

Zelfs al zou ik het willen, ik kan hier gewoon niet serieus op ingaan.
Iemand die bereid is zijn RL aan de kant te schuiven voor dit spel kan ik simpelweg niet in laten zien dat er andere mensen zijn die het als een spel zien. Iets voor erbij.


Ik weet dat het tevergeefse moeite is om iets aan jullie uit te leggen en dan te verwachten dat jullie het ook serieus nemen.
Het is niet voor niet het nationale zeik Novus af uurtje, hoort erbij en is enkel lachwekkend vanuit mijn oogpunt.

Ook voor jou zal ik een opsomming maken dat je brein het kan volgen. Ten eerste, je moet weten dat tribalwars een spel is dat je niet kan pauzeren. Tenzij je een moeder bent kan je dit niet begrijpen en dan excuseer ik mij direct. Wat mensen dan dus gaan doen om niet 24h op een account actief te zijn is dat ze met meer dan 1 persoon samen spelen. Zodat je het wat kan verdelen.. en inderdaad soms zal er eens wat van RL tussenkomen waardoor je minder actief bent, maar dan heb je die andere mensen om op terug te vallen. Je Co spelers, maar oeps die hebben toch ook wel iets RL dat ze niet kunnen spelen... Maar wat is dit? Vakantie Vervanging? Tribalwars geniaal! Je kan je account gewoon bij een andere speler zetten zodat deze voor jou kan spelen! Om nogmaals die druk waar ik het daarnet over had te verlagen.. Dus om even mijn punt duidelijk te maken zal ik zoals in een rapport even een conclusie maken en cursief zetten zodat het opvalt voor je x

Speel geen tribalwars tenzij je er tijd voor wil maken. Of zoek medespelers om samen op een account te spelen zodat je tijd online zo groot niet is en je lekker aan je mega mindy puzzel kan verder werken.

Ten tweede. Serieus op ingaan hoeft niet want niemand neemt je na je vorige posts nog serieus. Sorry

Ten derde. Als iedereen een bepaald standpunt begrijpt en er 1 iemand is die de andere totaal biet begrijpt.. nou ja hopelijk ben je slim genoeg om dit punt toch te begrijpen...

Om even af te ronden.. als ik me goed herinner was het toch arach die op gamebreak begon te zijken over de toen gevormde stam? Waar jullie dat later na de split bijgegaan zijn? Ik kan me natuurlijk vergissen, voel je vrij om me te corrigeren.

Vriendelijke groet
Arne
 

DeletedUser78151

Guest
Maar hoe lang het zal duren tot die 17 leden 14 leden worden en de drie die ik aftrek(kan het niet beter verwoorden aftrekken is not a crime) van Ely kan toevoegen aan Novus weet ik niet precies maar ik gok dat het rond de examen periode zal zijn in België (die wij op sokaa ook hebben trouwens) om en ik quote "de druk te verlagen" van de o zo fragiele novus leden
En het fantaseren is begonnen :D Party time

Dat was het voor jou. Wel al een serieuze mening om 2, nu 3 dagen op de wereld te zitten maar goed.
Excuses ik bedoelde 2 dagen in de nieuwe stam.
 
Reactiescore
3.536
Vrij veel woorden, weinig inhoud, nog minder feiten.

1. Novus wordt afgeschilderd als een R2W stam. Ten tijde van Mp. is dit argument volkomen terecht. Echter was Gamebreak leiding in Mp. en was dit account verantwoordelijk voor het recruteringsbeleid. Ten gevolge van de leave van de huidige Insane leden werd de situatie voor de overblijvende accounts problematisch. Echter bleven we niet bij de pakken neerzitten en werd de uitdaging aangegaan om met de huidige leden en de fucked up clusters toch nog iets te maken van deze wereld. Een oplossing werd gezocht en gevonden in Loyal en zo ontstond Novus. Sinds het ontstaan van Novus is er welgeteld 1 recruit geweest (Insomnia). De huidige leiding van Novus staat dus absoluut niet voor R2W, wat blijkt uit de enige, recente recruit. Dit alles getuigt dus zeker van vertrouwen in de huidige leden. Hilarisch dus om sympathisanten of leden van Insane de Ex-Mp leiding te nomineren bij de GA als slechtste leiding. Je spreekt over een eigen/bevriende speler, Gamebreak.

2. De leiding in Novus wordt afgeschilderd als incompetent. Zoals net aangehaald is het recruteringsbeleid dat hier wordt neergeschreven in strijd met de feiten. Ook zijn voorvallen zoals de stab van Magni in Loyal door de Loyal-leiding en de stab van Little Kitten door de Novus-leiding keurig opgelost. Tevens werd er ook besloten om GEEN ENKEL account op te geven. Een account als zwollenaar1 werd nooit opgegeven, ondanks de wereld voor hen voorbij leek. Ze stapten zelf uit de stam, maar werden door de leiding opnieuw overtuigt om nog iets van deze wereld te maken. Ook na de leave van de Insane leden werd er vastgehouden aan de overblijvende leden. Het geeft me daardoor ook zeer veel voldoening om een account als zwollenaar1 weer te zien groeien zoals nooit tevoren.

3. Ook op het vlak van diplomatie is er absoluut geen sprake van wangedrag. Novus bezit met geen enkele stam een BG. Er worden met geen enkele stam gecoördineerde aanvallen uitgevoerd of grote hoeveelheden def verzonden. Uitspraken die dus kant nog wal raken.

4. Volgens de kenners onder ons bezit Novus vooral PP abusende accounts. Laten we niet hypocriet doen. 90% van de leden van 'topstammen' gebruikt PP. Dit is jammer genoeg de realiteit in het huidige TW. Ook wij als wieboy3 hebben PP gebruikt. Echter is er een groot onderscheid tussen het gebruik van PP en het abusen ervan. Novus spendeert niet meer PP dan enige andere 'topstam' op deze wereld. Rang en PP gebruik hebben dus niets met elkaar te maken. Wieboy3 is de huidige nummer 1, maar als je onze beginperiode bekijkt merk je meteen dat PP hier niet de reden is.
Novus wordt geassocieerd aan PP. Een leuk feitje: aan het begin van de wereld draaide ikzelf de VV van Gamebreak gedurende de nacht. Zelfs de rovers werden er met PP verstuurd. Hier komt echter geen reactie op? Moraalridders, wees consequent.

Om te eindigen valt het mij ook op dat er nog nooit zo hard op Novus is gebashed. Tegenstand t.o.v. de nummer 1 stam is gebruikelijk, maar deze mate overtreft alle verwachtingen. Novus bezit nog steeds het zwakste cluster van alle 'topstammen'. Tevens is de leiding volgens vele incompetent en de spelers kwalitatief onvoldoende. En wees gerust, die PP geraakt ooit wel eens op ;-). Of is het feit dat stam nummer 5 (Arch.) en nummer 6 (SGC) sneller vallen dan ieder zijn verwachting de reden?

Er valt mij alleen nog iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar te wensen! Prettige feesten!

Niemand associeert Novus met PP, dat is weer een misvatting vanuit Novus. Ik heb duidelijk gezegd dat Novus elke uitdaging uit de weg gaat te beginnen met de PP abuse. Zeg ik daar dat ik het afkeur of dat andere stammen dat niet doen? NEE, het was wederom een argument om mijn punt dat jullie het erg makkelijk hadden kracht bij te staan. Vervolgens heeft niemand Novus de PP-stam van deze wereld genoemd. Gefeliciteerd trouwens met het wegspelen van noobstammen als SGC, hoezo vielen die rapper als iedereen dacht? Ik lig/lag daar naast dat waren complete noobs zie daar echt de prestatie niet in en ga aub het cluster van Novus niet slechter maken dan het in werkelijkheid is.

En Novus heeft misschien het zwakste cluster van de 4 grote stammen maar nog altijd een meer dan degelijke cluster dat in combinatie met het puntenaantal is er eigenlijk geen vuiltje aan de lucht. Overigens rekent iedereen Novus als 1 van de 2 topstammen op deze wereld (het is niet allemaal slecht natuurlijk) om o.a de redenen die jij aanhaalt zoals het niet laten vallen van zwollenaar en het kicken van een stabber. Het is nu wel toevallig ik het eigenlijk over dat laatste zou willen hebben en dat is precies waar het schoentje voor mij wringt en waar ik vind dat jij als leider te kort schiet.

Account .Conor Mcgregor word bespeeld door Dennis en Michiel. Ik zal meteen met de deur in huis vallen en het over Dennis hebben (om te beginnen).

Dennis was mijn stamlid op w42 en ik zal maar gewoon de link posten van wat hij ons daar geflikt heeft, vervolgens de punten nog eens heel kort opsommen want anders gaat niet alles in 1 post raken en wil de discussie ook niet hervatten, enkel terug aanhalen wat hij gedaan heeft zodat de mensen wel op de hoogte zijn van zijn daden. Kale Poes was het account van Dennis deel ik alvast maar mee. Betreffende de eerste 3 post's in het topic voor de geïnteresseerde onder ons.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/een-ruïnering-van-vertrouwen-kale-poes-kingsdorp.191604/

Opsomming:

1: Zonder toestemming van de leiding def terug trekken uit een frontspeler midden in een massa om deze def te plaatsen tegen zijn NAP voor 'moest' die speler hem toch gaan aanvallen met alle gevolgen vandien.

2: Het afdreigen tot het erge toe tegen MB's van hemzelf en stamgenoten.

3: Het edels deffen op vv's tegen aanvallen van eigen stamgenoten (bewijs geleverd in de link).

4: Het dorpen edelen van stamgenoten zonder toestemming omdat hij vond dat ze hem toebehoorden.

5: Het dreigen hacken van mijn account nadat ik zijn account gekickt had uit de stam.

6: Dennis door de eigenaar van het account laten kicken, vervolgens kwam hij terug als de 'persoon Peter' zogezegd de nieuwe co en dit toneelstukje vervolgens enkele maanden gespeeld.

7: Het aanvallen van zijn NAP via andere accounts d.m.v vv's.

8: Het manipuleren/leugens verspreiden naar medeleden.

9: Info lekken en plannen beramen om de stam te verraden.

Dit vat w42 zowat samen als ik niets vergeten ben, is natuurlijk een tijdje geleden. Voor alle duidelijkheid dit is het wat betreft w42 ik kan nog meerdere werelden aanhalen weer hij 'ook' dingen heeft gedaan of gezegd die eigenlijk onacceptabel zijn. Deze speler zou moeten uitgekotst worden door elk fair spelende persoon en dat brengt mij meteen bij Michiel, Dennis zijn medespeler en bij een ander account betreffende Novus.

Michiel de medespeler van Dennis ken ik ook een beetje vanuit een korte periode ten tijden van w55. Daar werd hij in de start hard genaaid en zeg maar gerust een flinke stab. Namelijk deed hij pp abuse (geloof ik) samen met nog een speler vlakbij (darkheerser), ze namen contact op met elkaar voor een NAP. En ja je hoort hem al komen de speler darkheerser heeft Michiel een leuke blitz gegeven met als uitleg 'ja ik edelde mijn NAP want ik had het gevoel dat hij hetzelfde zou doen dus wou hem alvast voor zijn'. Aanleidingen dat het er zo naar uit zag zijn er nooit geweest en deze stab was meteen de eerste AF BOM op w55. Darkheerser was de eerste 100% duidelijke stabber en zat in de stam PAR (ook al bekend als de stabstam van w55 door o.a dit geval). Nu goed de leider van PAR was speler ltdarky die accepteerde alle stabs en praatte het tegen iedereen goed, o.a tegen mijzelf doordat hij mijn account kost wat kost in zijn stam wou hebben maar dit geen optie was voor ons wegens ze stabs maar lieten gebeuren. ltdarky deed zo zijn best alles goed te praten dat ik echt medelijden kreeg en verontwaardigd aan het kijken was dat hij zelfs een poging ondernam de wereld duidelijk te maken er niet zoveel aan de hand was. Nu zei Michiel (speler Conor, co van Dennis de stabber) het volgende in een PM gesprek met mij op deze wereld:
W6xzuQiSQwWZLZBZyZKwHA.png


PAR spelers zijn allemaal 'mongolen' en hij werd gestabbed door darkheerser zoals ik al zei. Nu goed de leider van PAR, ltdarky die dit alles maar liet gebeuren en onrechtstreeks Michiel zwaar in de steek heeft gelaten door zijn stabber niet te kicken speelt ook in een stam op deze wereld, namelijk Novus. Dan stel ik mij enkele vragen zoals hoe het komt Michiel bij hem in de stam wilt zitten terwijl hij tegen stabs is, hoe komt het dat Michiel bij Dennis op het account speelt terwijl hij tegen stabs is, hoe komt het dat Dennis en ltdarky in Novus zitten als ze een anti stab beleid volgen.

We gaan gewoon door, speler Peanut 007 (Novus lid) w47 heeft hij in de eindfase al zijn clears op een stamgenoot gegooid uit impulsieve woede (het fijne weet ik hier niet van dus kan er niet echt dieper op ingaan) maar toch weer een rare situatie. Zijn deze spelers gescreend vraag ik mij dan af?

Maar goed zolang Novus Dennis heeft zitten ze save hoor ....

Berichtje van Dennis uit w52:

UxLxsQPMQzm6E7v65e8qyA.png



mmm misschien toch niet zo heel save :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21186

Guest
Dank je wel voor je compliment, in het heetst van de strijd worden er altijd dingen gezegd door mensen en uiteraard ben jij de aangewezen persoon om mensen tijdens de kerstdagen nogmaals (zij het met aanhalingstekens) te wijzen op dat wat gezegd is. Op het forum Jannes heb je echt een winnaars-mentaliteit, jammer dat je die ingame laat opvullen door je smoezenboek.
 
Reactiescore
3.536
Ik vind dit niet bepaald het 'heetst van de strijd' in tegendeel. Onze waardes verhoudingen liggen daar wellicht anders in. Kerstmis of niet dat doet er weinig toe, het staat je vrij het AF te ontlopen tot kerstmis gedaan is. Ik kan u overigens verzekeren dat mijn gedrevenheid ingame veel groter is als op het AF mits ik serieus op de wereld speel wat hier wel de bedoeling is.
 

DeletedUser78151

Guest

Niemand associeert Novus met PP, dat is weer een misvatting vanuit Novus. Ik heb duidelijk gezegd dat Novus elke uitdaging uit de weg gaat te beginnen met de PP abuse. Zeg ik daar dat ik het afkeur of dat andere stammen dat niet doen? NEE, het was wederom een argument om mijn punt dat jullie het erg makkelijk hadden kracht bij te staan. Vervolgens heeft niemand Novus de PP-stam van deze wereld genoemd. Gefeliciteerd trouwens met het wegspelen van noobstammen als SGC, hoezo vielen die rapper als iedereen dacht? Ik lig/lag daar naast dat waren complete noobs zie daar echt de prestatie niet in en ga aub het cluster van Novus niet slechter maken dan het in werkelijkheid is.

En Novus heeft misschien het zwakste cluster van de 4 grote stammen maar nog altijd een meer dan degelijke cluster dat in combinatie met het puntenaantal is er eigenlijk geen vuiltje aan de lucht. Overigens rekent iedereen Novus als 1 van de 2 topstammen op deze wereld (het is niet allemaal slecht natuurlijk) om o.a de redenen die jij aanhaalt zoals het niet laten vallen van zwollenaar en het kicken van een stabber. Het is nu wel toevallig ik het eigenlijk over dat laatste zou willen hebben en dat is precies waar het schoentje voor mij wringt en waar ik vind dat jij als leider te kort schiet.

Account .Conor Mcgregor word bespeeld door Dennis en Michiel. Ik zal meteen met de deur in huis vallen en het over Dennis hebben (om te beginnen).

Dennis was mijn stamlid op w42 en ik zal maar gewoon de link posten van wat hij ons daar geflikt heeft, vervolgens de punten nog eens heel kort opsommen want anders gaat niet alles in 1 post raken en wil de discussie ook niet hervatten, enkel terug aanhalen wat hij gedaan heeft zodat de mensen wel op de hoogte zijn van zijn daden. Kale Poes was het account van Dennis deel ik alvast maar mee. Betreffende de eerste 3 post's in het topic voor de geïnteresseerde onder ons.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/een-ruïnering-van-vertrouwen-kale-poes-kingsdorp.191604/

Opsomming:

1: Zonder toestemming van de leiding def terug trekken uit een frontspeler midden in een massa om deze def te plaatsen tegen zijn NAP voor 'moest' die speler hem toch gaan aanvallen met alle gevolgen vandien.

2: Het afdreigen tot het erge toe tegen MB's van hemzelf en stamgenoten.

3: Het edels deffen op vv's tegen aanvallen van eigen stamgenoten (bewijs geleverd in de link).

4: Het dorpen edelen van stamgenoten zonder toestemming omdat hij vond dat ze hem toebehoorden.

5: Het dreigen hacken van mijn account nadat ik zijn account gekickt had uit de stam.

6: Dennis door de eigenaar van het account laten kicken, vervolgens kwam hij terug als de 'persoon Peter' zogezegd de nieuwe co en dit toneelstukje vervolgens enkele maanden gespeeld.

7: Het aanvallen van zijn NAP via andere accounts d.m.v vv's.

8: Het manipuleren/leugens verspreiden naar medeleden.

9: Info lekken en plannen beramen om de stam te verraden.

Dit vat w42 zowat samen als ik niets vergeten ben, is natuurlijk een tijdje geleden. Voor alle duidelijkheid dit is het wat betreft w42 ik kan nog meerdere werelden aanhalen weer hij 'ook' dingen heeft gedaan of gezegd die eigenlijk onacceptabel zijn. Deze speler zou moeten uitgekotst worden door elk fair spelende persoon en dat brengt mij meteen bij Michiel, Dennis zijn medespeler en bij een ander account betreffende Novus.

Michiel de medespeler van Dennis ken ik ook een beetje vanuit een korte periode ten tijden van w55. Daar werd hij in de start hard genaaid en zeg maar gerust een flinke stab. Namelijk deed hij pp abuse (geloof ik) samen met nog een speler vlakbij (darkheerser), ze namen contact op met elkaar voor een NAP. En ja je hoort hem al komen de speler darkheerser heeft Michiel een leuke blitz gegeven met als uitleg 'ja ik edelde mijn NAP want ik had het gevoel dat hij hetzelfde zou doen dus wou hem alvast voor zijn'. Aanleidingen dat het er zo naar uit zag zijn er nooit geweest en deze stab was meteen de eerste AF BOM op w55. Darkheerser was de eerste 100% duidelijke stabber en zat in de stam PAR (ook al bekend als de stabstam van w55 door o.a dit geval). Nu goed de leider van PAR was speler ltdarky die accepteerde alle stabs en praatte het tegen iedereen goed, o.a tegen mijzelf doordat hij mijn account kost wat kost in zijn stam wou hebben maar dit geen optie was voor ons wegens ze stabs maar lieten gebeuren. ltdarky deed zo zijn best alles goed te praten dat ik echt medelijden kreeg en verontwaardigd aan het kijken was dat hij zelfs een poging ondernam de wereld duidelijk te maken er niet zoveel aan de hand was. Nu zei Michiel (speler Conor, co van Dennis de stabber) het volgende in een PM gesprek met mij op deze wereld:
W6xzuQiSQwWZLZBZyZKwHA.png


PAR spelers zijn allemaal 'mongolen' en hij werd gestabbed door darkheerser zoals ik al zei. Nu goed de leider van PAR, ltdarky die dit alles maar liet gebeuren en onrechtstreeks Michiel zwaar in de steek heeft gelaten door zijn stabber niet te kicken speelt ook in een stam op deze wereld, namelijk Novus. Dan stel ik mij enkele vragen zoals hoe het komt Michiel bij hem in de stam wilt zitten terwijl hij tegen stabs is, hoe komt het dat Michiel bij Dennis op het account speelt terwijl hij tegen stabs is, hoe komt het dat Dennis en ltdarky in Novus zitten als ze een anti stab beleid volgen.

We gaan gewoon door, speler Peanut 007 (Novus lid) w47 heeft hij in de eindfase al zijn clears op een stamgenoot gegooid uit impulsieve woede (het fijne weet ik hier niet van dus kan er niet echt dieper op ingaan) maar toch weer een rare situatie. Zijn deze spelers gescreend vraag ik mij dan af?

Maar goed zolang Novus Dennis heeft zitten ze save hoor ....

Berichtje van Dennis uit w52:

UxLxsQPMQzm6E7v65e8qyA.png



mmm misschien toch niet zo heel save :)

Ik vind je post wel echt lachwekkend...
Je denkt de post van Vincent (Wieboy) te kunnen weerleggen met maar op 1 van zijn vele punten te reageren ?
En dan wat spelers proberen bashen voor vorige werelden omdat je niets meer kan verzinnen over deze wereld? Volgens mij heeft iedereen al eens iets fout gedaan... Ook in Insane en andere topstammen zitten spelers die fouten hebben gemaakt in het verleden. Moeten wij daar dan ook over beginnen ?
Vind het verrassend dat er nog niemand is begonnen over mijn fout op w52...

Het is nergens voor nodig om spelers te blijven afrekenen op fouten van vroeger en zeker niet vandaag. Geniet van je kerst en laat je hypocriete gedrag alsjeblief thuis.
 
Reactiescore
301
Eerst en vooral.. ik heb 2 benen om op te staan. Ten tweede, dat je tot 14 kan tellen vind ik straf, proficiat daarvoor. Knap werk. Ten derde Ely heeft inderdaad 17 leden. Maar hoe lang het zal duren tot die 17 leden 14 leden worden en de drie die ik aftrek(kan het niet beter verwoorden aftrekken is not a crime) van Ely kan toevoegen aan Novus weet ik niet precies maar ik gok dat het rond de examen periode zal zijn in België (die wij op sokaa ook hebben trouwens) om en ik quote "de druk te verlagen" van de o zo fragiele novus leden.

Ik heb persoonlijk liever dat je me aanvalt tijdens de examens dan tijdens een schoolweek :rolleyes: Wij hebben een gemengd team en heb ik dus een goede reden om niet te hoeven nachten :D

Verder zie ik het probleem niet in een NAP al dan niet BG met Ely als jullie toch steeds als het jullie uitkomt, doen alsof ze op 1;2;3 weggespeeld kunnen worden, maar nu Novus er plots een NAP (dus niet dat ze hun zullen helpen ofzo) mee heeft, zijn ze ineens 'de nummer 2 stam' en niet meer 'die wannabe topstam'. Cute.
 

DeletedUser78795

Guest
Vind het toch knap dat onze NAP als een BG gezien wordt. Dus we vallen elkaar niet aan, maar hebben we samen aanvallen gedaan? Nee.
Heeft Insane uberhaupt aanvallen van ons ontvangen? Nee.

Komt eigenlijk gewoon meer onzeker/bang over omdat die mogelijkheid kwa diplomatie er voor ons is ondanks dat het nog niet gebeurd is.

We worden al heel lang (ook toen het nog K~A was) eigenlijk compleet genegeerd als stam (maakt voor ons niet uit hoor) en nu er een NAP is zijn we opeens wel belangrijk genoeg om een gespreksonderwerp te worden. mhmm....
 
Reactiescore
306
Speel geen tribalwars tenzij je er tijd voor wil maken.

Precies, tijd voor maken.
Ik ga echter niet van iemand eisen om zijn echte leven er onder te laten lijden. Het is en blijft een spel.

Overigens was ik niet diegene die de NAP tussen Novus en Ely heeft besproken, mijn doel is, en blijft, echter om geen enkel account op te zadelen met onnodig grote lasten als dit ook voorkomen kan worden. Vanuit dat oogpunt heb ik destijds ook ja gestemd vóór een NAP.
Iets wat, in mijn ogen, goed heeft uitgepakt als ik zo naar de stats van Arch kijk.

En jannes, ik vind het wel plezant hoe je elke wereld me weer zwart probeert te maken :p
Moet nu toch wel beseffen dat de meeste gewoon voor zichzelf kunnen denken en oordelen.
Ieder punt heb ik voorgaande keren al ontkracht, je valt echter in herhaling. Had gehoopt dat je nu wel iets origineler te werk zou gaan maar helaas.

Mbt Peanut, je zegt zelf geen weet te hebben van hoe het er destijds voor stond, waarom doe je dan de moeite om het aan te kaarten?
Ohjha, om te stoken. Iets wat je nog liever doet dan het spelen zelf krijg ik sterk het idee :p

Maar ach, bedankt voor het besparen van mijn tijd; een soortgelijke post komt elke wereld die ik speel wel bovendrijven. Toch zijn er iedere keer weer mensen die graag met me spelen en me zelfs vragen om te komen co-spelen of een wereld starten, hoe zou dat nou toch komen :O ?
Misschien als iemand mij normaal behandelt dat ik hem ook normaal behandel? Maar nee, dat kan natuurlijk niet. Jij zit nooit fout ;)

Ik nodig overigens iedereen uit die de post van jannes serieus neemt om een ingame PM te sturen, dan zal ik je gerust mijn kant van het verhaal vertellen. Op het fora doe ik echter geen moeite meer ervoor. Niemand heeft meer zin in dat stomme gezwans van je jannes, als je dat nou eens achterwege zou laten wellicht dat dan het fora niet zo dood zou zijn.
Maar nee, blijf maar lekker mieren neuken en je verbazen over dat het zo dood blijft.
 
Reactiescore
3.536
Ik vind je post wel echt lachwekkend...
Je denkt de post van Vincent (Wieboy) te kunnen weerleggen met maar op 1 van zijn vele punten te reageren ?
En dan wat spelers proberen bashen voor vorige werelden omdat je niets meer kan verzinnen over deze wereld? Volgens mij heeft iedereen al eens iets fout gedaan... Ook in Insane en andere topstammen zitten spelers die fouten hebben gemaakt in het verleden. Moeten wij daar dan ook over beginnen ?
Vind het verrassend dat er nog niemand is begonnen over mijn fout op w52...

Het is nergens voor nodig om spelers te blijven afrekenen op fouten van vroeger en zeker niet vandaag. Geniet van je kerst en laat je hypocriete gedrag alsjeblief thuis.

Tja ik vind deze post dan weer enorm lachwekkend. Als je vind dat ik maar op 1 punt inga betreft Wieboy zijn post zou ik mij gewoon niet meer moeien met de grote mensen. En ik bash niet omdat ik niets kan verzinnen over deze wereld, ik bach omdat ze zware feiten begaan zijn en deze niet vergeten moeten worden, dat jij daar anders over denkt ligt niet aan mij. En ja iedereen heeft al eens iets fout gedaan, perrongeluk wat info gelost of dergelijke banale dingen, de dingen die ik opnoem over Conor en Itdarky zijn geen alle dagdagelijkse dingen, hun verdienen zeker geen 2de kans aangezien ze al aan hun 5de kans zitten en het telkens maar weer klaarspelen uitgekotst te worden door iedereen. En ja begin eens over gelijkaardige dingen van andere topstammen ben benieuwd wat daar zal uitkomen.

En het is zeker wel nodig spelers te blijven afrekenen die te zwaar in de fout zijn gegaan, Itdarky zijn fouten zijn nog vrij recent en Dennis zijn fouten zijn onvergeeflijk voor derest van dit spel. Wie deze 2 heren in bescherming neemt is wat mij betreft even zwak en karakterloos.

Mag ik nog wel vragen waarom ik hypocriet ben? Je weet toch wat dat woord inhoudt? Als iemand een lolly steelt, ik geef daar commentaar op terwijl ik het stiekem zelf doe, ben ik hypocreet. Ik bash hier op stabbers voor hun gepleegde daden en jij noemt mij hypocriet. M.a.w ben ik een stabber, dus ik zie graag je argumenten + bewijzen deze uitspraak kracht bij te staan, indien je dat niet kan zijn excuses wel op zijn plaats. Zomaar random dingen roepen op kerstmis kan natuurlijk niet.
 

DeletedUser78151

Guest
Hypocriet omdat er in andere stammen ook spelers zitten die recent nog vuile acties hebben gedaan waar je hoogst wrs van weet maar die kom je hier niet verkondigen ? Wat is daar de reden van ?
Ik heb het niet over een stab maar wel heel vuil en lelijk spel. En na mijn weten heeft darky op w55 niet gestabt ?

Als je vind dat ik maar op 1 punt inga betreft Wieboy zijn post zou ik mij gewoon niet meer moeien met de grote mensen.
Je bent wel degelijk niet op zijn post ingegaan zoals het hoort. Je hebt er niets mee weerlegt ...
Maar nu heb je het gesprek weer zo verdraait dat het op mij gefocust gaat worden en vandaag of morgen reageren er nog een paar van je vriendjes hier en is het hier weer naar de boem...
Elke wereld dat ik je op AF zie is je doel om 1 stam te bashen... Net zoals enkele andere hier. Speel dan het spel en probeer eens te winnen mss in plaats van elke wereld uiteindelijk weggespeeld te worden. (Geldt mss niet voor jouw maar wel enkele andere zeker)

En als jij spelers wil blijven afrekenen is het goed voor mij maar probeer niet elke keer iedereen daar in mee te trekken. Jullie verliezen echt jullie geloofwaardigheid met jullie moraalridder mentaliteit zo te proberen doordrukken. Uiteindelijk is niemand perfect zoals jullie zouden willen...
 
Reactiescore
3.536
En jannes, ik vind het wel plezant hoe je elke wereld me weer zwart probeert te maken :p
Moet nu toch wel beseffen dat de meeste gewoon voor zichzelf kunnen denken en oordelen.
Ieder punt heb ik voorgaande keren al ontkracht, je valt echter in herhaling. Had gehoopt dat je nu wel iets origineler te werk zou gaan maar helaas.

Ja elke wereld? Bij mijn weten enkel op de wereld waar het gebeurd is erover zitten posten dus overdrijf maar flink ja. Wat heb je precies ontkracht aangezien ik voor alles bewijzen heb geleverd die niet verkeerd te interpreteren vallen. Geheel en letterlijk GEHEEL w42, maar echt ELKE speler was het erover eens dat jij een stab bent begaan, zelfs jij hebt dat destijds toegegeven en nu we 2-3 jaar verder zijn heb je alles ontkracht en is het allemaal niet gebeurd en bla bla bla,... Is het lieg uurtje weer begonnen?

Mbt Peanut, je zegt zelf geen weet te hebben van hoe het er destijds voor stond, waarom doe je dan de moeite om het aan te kaarten?
Ohjha, om te stoken. Iets wat je nog liever doet dan het spelen zelf krijg ik sterk het idee :p

Of om mensen die er meer over weten aan te sporen er iets over te vertellen, ik zeg zelf dat ik het niet precies weet (want die clears zijn wel op een stamgenoot gesmeten geweest), het is niet zo dat ik uit mijn nek zit te lullen. En laat de conclusies trekken maar aan mensen over die er wel inslagen dat deftig te doen.

Maar ach, bedankt voor het besparen van mijn tijd; een soortgelijke post komt elke wereld die ik speel wel bovendrijven. Toch zijn er iedere keer weer mensen die graag met me spelen en me zelfs vragen om te komen co-spelen of een wereld starten, hoe zou dat nou toch komen :O ?
Misschien als iemand mij normaal behandelt dat ik hem ook normaal behandel? Maar nee, dat kan natuurlijk niet. Jij zit nooit fout ;)

Tja, wederom een conclusie die jij maakt, die nergens op slaat. Iemand kan slechts normaal behandeld worden als hij zich normaal gedraagt. Het is dat in Novus niemand je durft tegenspreken zoals ik dat wel altijd deed als ik het oneens was dat je nog geen ruzie hebt. Kwestie van tijd of mensen walgen van je, zo gaat het bij jouw altijd en overal. het enige jammere is dat ik niet in Novus zit om die eerste discussies op te volgen van vriendelijke, leuke Dennis, naar zwaar geïrriteerde Dennis, naar ik ga u zien te kicken want niemand spreekt mij tegen :rolleyes:

Ik nodig overigens iedereen uit die de post van jannes serieus neemt om een ingame PM te sturen, dan zal ik je gerust mijn kant van het verhaal vertellen. Op het fora doe ik echter geen moeite meer ervoor. Niemand heeft meer zin in dat stomme gezwans van je jannes, als je dat nou eens achterwege zou laten wellicht dat dan het fora niet zo dood zou zijn.
Maar nee, blijf maar lekker mieren neuken en je verbazen over dat het zo dood blijft.

Het forum was hier dood tot ik over Novus begon, misvatting 23 op anderhalve dag is een feit. overigens staat je verdedigen ook op mijn w42 stabtopic en ontkracht het nergens de bewijzen die ik geleverd heb. Sterker nog, het staat vol leugens, wat ga je de mensen via pm vertellen dan? Ik heb niet gestabbed die screens die dat aantonen vals of Jannes heeft mij ertoe geleid te gaan stabben of zo iets? :D

Mieren neuken is overigens over banale dingen, ik vind je voordoen als een andere persoonlijkheid maanden lang binnen een stam en deffen op vv's tegen inc's van eigen stamleden nu niet bepaald 'banale dingen'.[/QUOTE]
 
Reactiescore
3.536
Hypocriet omdat er in andere stammen ook spelers zitten die recent nog vuile acties hebben gedaan waar je hoogst wrs van weet maar die kom je hier niet verkondigen ? Wat is daar de reden van ?
Ik heb het niet over een stab maar wel heel vuil en lelijk spel. En na mijn weten heeft darky op w55 niet gestabt ?

'hoogst wss' misschien in je opgekomen het eerst te vragen voor iemand hypocriet te noemen? Ik kan geen slecht woord zeggen over eender wie in Insane omdat er niets is of ik het niet weet. Als jij het daar niet mee eens bent staat het je vrij dit aan te kaarten nadat je u excuses hebt aangeboden.

Betreft Itdarky (lees mijn post daarover dan eens opnieuw).

Je bent wel degelijk niet op zijn post ingegaan zoals het hoort. Je hebt er niets mee weerlegt ...
Maar nu heb je het gesprek weer zo verdraait dat het op mij gefocust gaat worden en vandaag of morgen reageren er nog een paar van je vriendjes hier en is het hier weer naar de boem...
Elke wereld dat ik je op AF zie is je doel om 1 stam te bashen... Net zoals enkele andere hier. Speel dan het spel en probeer eens te winnen mss in plaats van elke wereld uiteindelijk weggespeeld te worden. (Geldt mss niet voor jouw maar wel enkele andere zeker)

Ik ben niet diepgaand op zijn post ingegaan nee dat klopt zeker, echter ga ik mezelf niet blijven herhalen. Ik zei A, hij zegt B. Zo belangrijk vond ik dat onderwerp niet om erop blijven in te gaan.

En ik bash op alle noemswaardige stammen als daartoe aanleiding is. Niet zo dat ik er random eentje uitkies, moesten Conor en Itdarky in Insane gezeten hebben was mijn 'gebash' op hen gericht. Echter zitten ze in Novus dus zal Novus het er maar mee moeten doen. Ik speel het spel altijd, ik geniet hier ook niet van, van mij mag het allemaal 1 vriendelijke bedoeling zijn maar dan wel met mensen waarmee je dit kan doen en niet met typisch zoals Dennis. Jij kent hem niet zoals ik hem en jij kent hem ook niet zo goed als ik hem ken. Hij zal nooit veranderen en is dat zeker niet t.o.v w42. Mensen mogen nu al noteren dat ik voorspel dat hij voor interne problemen zal zorgen binnen Novus en dan komen we later op deze post terug of ik haal hem zelf wel aan om mijn gelijk aan te halen (waar het mij niet om te doen is).

En als jij spelers wil blijven afrekenen is het goed voor mij maar probeer niet elke keer iedereen daar in mee te trekken. Jullie verliezen echt jullie geloofwaardigheid met jullie moraalridder mentaliteit zo te proberen doordrukken. Uiteindelijk is niemand perfect zoals jullie zouden willen...

Je moet dan ook niet perfect zijn en heb al vaker mensen vergeven voor fout gedrag echter is Itdarky nog te recent en is wat Dennis deed nooit goed te praten (nogmaals lees het topic waarvan ik de link poste maar eens goed door, de eerste 3 pagina's).
 

DeletedUser78151

Guest
Ik ben niet diepgaand op zijn post ingegaan nee dat klopt zeker, echter ga ik mezelf niet blijven herhalen. Ik zei A, hij zegt B. Zo belangrijk vond ik dat onderwerp niet om erop blijven in te gaan.

Hij weerlegt daar zo goed als alles waarover er gebasht werd op Novus dus volgens bij is dat onderwerp wel belangrijk.

'hoogst wss' misschien in je opgekomen het eerst te vragen voor iemand hypocriet te noemen? Ik kan geen slecht woord zeggen over eender wie in Insane omdat er niets is of ik het niet weet. Als jij het daar niet mee eens bent staat het je vrij dit aan te kaarten nadat je u excuses hebt aangeboden
En dat je je nu van de domme houd zegt genoeg over jouw niet over mij...
Hier zijn geen excuses nodig.
 
Reactiescore
222
3. Ook op het vlak van diplomatie is er absoluut geen sprake van wangedrag. Novus bezit met geen enkele stam een BG. Er worden met geen enkele stam gecoördineerde aanvallen uitgevoerd of grote hoeveelheden def verzonden. Uitspraken die dus kant nog wal raken.
Ik heb er al met Henne privé over gesproken & wil enkel op dit stukje reageren.

Met dit punt zeer oneens. 2 spelers uit novus hebben de stam rebel met enorm veel def geholpen.
De speler the unknown heeft zelfs 2 maal targets van Insane volgestackt om ze daarna te internen.
Dus het punt van dat er geen grote hoeveelheden def gestuurd word is onzin. Er is toegegeven dat het gebeurt, dus hou op met zeggen dat alle def in eigen stam blijft. Dat is namelijk zeer zeker niet het geval.
 
Reactiescore
3.452
Dennis heeft niets ontkracht.maar dan ook helemaal niets!!!
Deze jongen leeft in zijn eigen wereld met zijn eigen bedachtte waarheid.

Vraag een willekeurig iemand van w42 en drop de naam Kale Poes ;-)

Meneer heeft een kata massa gekregen wegens zijn stabgedrag, of had jij daar ook een andere waarheid over Dennis?
Ik heb die privé gesprekken nog liggen van Danny , dus denk heel goed na voor je op mij reageert :)
 
Reactiescore
3.536
Hij weerlegt daar zo goed als alles waarover er gebasht werd op Novus dus volgens bij is dat onderwerp wel belangrijk.

Hij gaat vooral niet op de essentie van het verhaal in. Novus is veruit de grootste en het stamcluster is zo slecht niet als sommige beweren alsnog heeft Novus de diplomatie nodig voor een mini frontje tegen Insane en schijnbaar ook om noob stammen weg te spelen. Meer kan ik daar niet over zeggen dan dat Novus met de poepers zit en enorm save speelt.

En dat je je nu van de domme houd zegt genoeg over jouw niet over mij...
Hier zijn geen excuses nodig.

Ik kan niet eens 5 personen in Insane opnoemen en aan de hand van hun accounts-namen kan ik deze niet linken aan discutabele acties. Jij noemt mij hypocriet op basis van,... van wat eigenlijk? Excuses zouden zeer op zijn plaats zijn.
 
Bovenaan