- Reactiescore
- 461
Je word wel wat afgezaagd
Wat is dit voor gekke vraag tuurlijk gaan die komen anders kunnen we net zo goed al op del gaan.....Waar blijven die inc's dan
Ben je dan weer in een dag je front kwijt?Komt wel, rustig rustig
Kan je doen, niet dat dit iets zou veranderen met de huidige situatie. Alleen dat het wat langer duurt.Wat is dit voor gekke vraag tuurlijk gaan die komen anders kunnen we net zo goed al op del gaan.....
Ne kom gerust langsBen je dan weer in een dag je front kwijt?
Met liefdeNe kom gerust langs
Hoezo zou ik dat doen?Niet vergeten een online Check te doen he?
Vraag dat maar aan je stamgenotenHoezo zou ik dat doen?
Niet vergeten een online Check te doen he?
Vanochtend nog wel,tjongejongeSokaa deed vanochtend online check !
Ik heb nooit een online check gedaan op deze wereld of stamgenoten dat doen geen idee dat is hun keuze.Vraag dat maar aan je stamgenoten
Kan je doen, niet dat dit iets zou veranderen met de huidige situatie. Alleen dat het wat langer duurt.
Ne kom gerust langs
Jannes beetje objectief blijven. Ik kan je overigens alle bewijzen wel geven.
Het is niet om Ruben dat ik zo denk.
Maar dit gezeur over een weer slaat eigenlijk op niks omdat we beiden (novus/insane) wat dat soort dingen betreft niet beter of slechter dan elkaar zijn.
Allemaal 1 pot nat.
Jannes en hoe noem je die laatste 3 recruits dan? Dat noem ik zeker wel r2w. Deze recruits brengt insane in de positie om bijna de wereld te winnen met alleen maar novus tegenhouden en dan later als jullie alles dichtgeedeld hebben met een quantiteits voordeel het front van novus te bashen. Novus heeft eerder in de wereld r2w gedaan en insane later. We gaan zien wie het beter gedaan heeft aangezien het cluster van insane echt ruk in vergelijking met novus. Hier moet novus zijn winst mee pakken als ons dat niet lukt is het hoogst waarschijnlijk gespeeld door een quantiteits voordeel.
Ja en? Alsof ik daar alleen speelde haha kan toch ook niet continue online zijn, kijk naar jou
Vanochtend nog wel,tjongejonge
VRAAG EENS IN JE STAM HOEVEEL ER VANNACHT EEN ONLINECHECK DEDEN?Voor je anderen zit te beschuldigen van onlinechecks, check dan even eerst wat je eigen stamgenoten doen, Inge!