Top/flop stam(men)

DeletedUser78151

Guest
Jullie weten toch dat er enorm veel volk hier wegblijft door die moraalridders die maar blijven klagen zagen.
Als het forum nu iets leuker zou zijn zie je al veel meer volk maar dat gaat dus niet door deze azijnpissers die alleen maar proberen stoken.
Zowat elk topic kunnen deze spelers verpesten met hun gedoe.
En ja Jokersbrain je geloofwaardigheid is hierdoor er al bij veel spelers aan...
En modjes jullie willen altijd een actiever forum maar op deze manier gaat dat nooit gebeuren.
Er mag kritiek zijn en stabbers mag over gepraat worden maar niet blijven aanhalen. Daar heeft niemand iets aan. De 3/4 van de spelers die ik aanspreek over iets op AF ofzo zeggen dat ze niet meedoen aan het AF omdat er alleen maar gezeik staat en enkele die denken dat ze altijd alles weten...
Bij deze laat ik ook het AF aan jullie... Modjes de inactiviteit op forum moet je niet ver zoeken...
 
Reactiescore
3.457
Forum is al een zeer lange tijd rustig op alle werelden.
Lijkt mij stug dat Jannes erachter zit:)
 
Reactiescore
3.582
Jullie weten toch dat er enorm veel volk hier wegblijft door die moraalridders die maar blijven klagen zagen.
Als het forum nu iets leuker zou zijn zie je al veel meer volk maar dat gaat dus niet door deze azijnpissers die alleen maar proberen stoken.
Zowat elk topic kunnen deze spelers verpesten met hun gedoe.
En ja Jokersbrain je geloofwaardigheid is hierdoor er al bij veel spelers aan...
En modjes jullie willen altijd een actiever forum maar op deze manier gaat dat nooit gebeuren.
Er mag kritiek zijn en stabbers mag over gepraat worden maar niet blijven aanhalen. Daar heeft niemand iets aan. De 3/4 van de spelers die ik aanspreek over iets op AF ofzo zeggen dat ze niet meedoen aan het AF omdat er alleen maar gezeik staat en enkele die denken dat ze altijd alles weten...
Bij deze laat ik ook het AF aan jullie... Modjes de inactiviteit op forum moet je niet ver zoeken...

Als mensen niet stabben, moeten mensen zoals ik hier de boel niet gaan aanwakkeren. Zoals ik al reeds zei moet je bij de bron zijn. De enige spelers die mij niet geloofwaardig vinden zijn de spelers die ik aanval en hun vriendjes en eigenlijk zelfs deze mensen nemen mij bloedserieus. Is er eigenlijk al 1 ding ontkracht in het gene ik zei? Denk het niet dus hoezo is mijn geloofwaardigheid eigenlijk al aangetast geweest? Je weet toch wat het woord geloofwaardigheid inhoud,... :p

Ik hoef het eigenlijk niet eens zoveel aan te halen als jullie er zo niet op ingaan. Overigens zijn er genoeg mensen die hier enorm veel fun uithalen om maar een enorm recent voorbeeld te geven van iemand die ik amper ken en toen nog niet wist dat ik jokersbrain was (geloof ik):

xY_b9HfbRyGZ6RCgqNgIhg.png


Maar blijf maar in jullie waanideeën.
 

DeletedUser78151

Guest
Verzieken bedoel je ?
Die enkele vriendjes dat je nog hebt :p
Ook de enige die hier nog reageren omdat de rest het hier al even beu is door jullie boeltje.
En geloofwaardigheid ben je wel degelijk al enkele werelden kwijt. (buiten je vriendjes gerekend natuurlijk)
En je voelt je onaantastbaar zoals gewoonlijk. Ik ken je al wel enkele werelden hoor maar ook deze ben je dat niet ;)
Maar ik ga niet te veel woorden meer aan je vuil maken. Maar je blijft een hypocriete persoon dat jij en je vriendjes het niet zien is eens te sneu voor jullie.
Ban me nu maar van AF dan ben ik er ook vanaf
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Verzieken bedoel je ?
Die enkele vriendjes dat je nog hebt :p
Ook de enige die hier nog reageren omdat de rest het hier al even beu is door jullie boeltje.
En geloofwaardigheid ben je wel degelijk al enkele werelden kwijt. (buiten je vriendjes gerekend natuurlijk)
En je voelt je onaantastbaar zoals gewoonlijk. Ik ken je al wel enkele werelden hoor maar ook deze ben je dat niet ;)
Maar ik ga niet te veel woorden meer aan je vuil maken. Maar je blijft een hypocriete persoon dat jij en je vriendjes het niet zien is eens te sneu voor jullie.
Ban me nu maar van AF dan ben ik er ook vanaf
Nu weet ik ineens weer vanwaar ik je ken!
Jij stabte Narcos op w52, verklaart een hoop dat je " al die moraalridders" zat bent op het af .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78151

Guest
Nu weet ik ineens weer vanwaar ik je ken!
Jij stabte Narcos op w52, verklaart een hoop dat je " al die moraalridders" zat bent op het af .
Eindelijk :D
De eerste heeft het door...
Wnr word er dan op mij gebasht ? Komt dat dan nu Jannes ?
 
Reactiescore
3.582
Verzieken bedoel je ?
Die enkele vriendjes dat je nog hebt :p
Ook de enige die hier nog reageren omdat de rest het hier al even beu is door jullie boeltje.
En geloofwaardigheid ben je wel degelijk al enkele werelden kwijt. (buiten je vriendjes gerekend natuurlijk)
En je voelt je onaantastbaar zoals gewoonlijk. Ik ken je al wel enkele werelden hoor maar ook deze ben je dat niet ;)
Maar ik ga niet te veel woorden meer aan je vuil maken. Maar je blijft een hypocriete persoon dat jij en je vriendjes het niet zien is eens te sneu voor jullie.
Ban me nu maar van AF dan ben ik er ook vanaf


Zoals ik al zei verziek ik niets, dat doen de spelers waarop ik veel kritiek geef wel. En als jij wilt geloven dat ik niet veel vriendjes heb of met niet veel spelers door een deur kan is dat toch een enorme misvatting. Ge zou u nogal kunnen verschieten hoe graag ik gezien ben bij de grote massa, dat bewijzen dagelijkse stam en acc aanbiedingen van eender wie over alle werelden wel. Ben benieuwd of jouw inbox even druk is als de mijne.

Ik ben ook best onaantastbaar want waarop kan je mij aanpakken dan? Speel dit spel al 8 jaar volgens de regels met respect voor iedereen die niets misdaan heeft. Wat kunnen mensen nu voor slechte dingen over mij zeggen? Dat ik mijn gal spuw t.o.v stabbers,... wat een verschrikkelijk persoon moet ik wel niet zijn :)

Je noemt mij wederom hypocriet, echter heeft niemand daar al de redenatie over gehoord waarom jij dit zegt. Je mag mij best beledigen maar leg dan ook uit waarom. Ik heb nooit iets onrespectvols over jouw gezegd toch kan jij jezelf niet onder controle houden omdat ik kritiek geef op personen die bewezen feiten gepleegd hebben.

Er zijn natuurlijk wel veel spelers (in verhouding met iedereen enorm weinig) die mij niet kunnen uitstaan dat zijn meestal dan ook spelers die stabs hebben gepleegd of vriendjes zijn van stabbers dat jij veel met zulke mensen omtrekt en daarom denkt dat ik niet zo populair ben is toch echt blind zijn van jouw kant. Ik zal het toch beter kunnen beoordelen hoe mensen met mij omgaan dan iemand zoals jij die ik totaal niet ken.

Maar scheld gerust verder, zullen zien of je daar gelukkiger van word je mijn respect verliest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78806

Guest
Zeg ik hoorde dat iedereen maar bezig is voor wat een slechte spelers er in Novus spelen...Hoe durven jullie! Ik speel er verdorie:eek:

Ow ja en Maick & Inge, ik heb jullie fan gevonden ingame denk ik....:oops:
 
Reactiescore
3.582
Eindelijk :D
De eerste heeft het door...
Wnr word er dan op mij gebasht ? Komt dat dan nu Jannes ?

Nja, begint stilaan wel een verzameling van stabbers te worden binnen Novus, ik kan het mis hebben maar heb hier en daar gehoord dat het een vereiste is in je solli te zetten je gestabbed hebt wil je kans maken om in Novus te raken. Of dit waar is of niet weet ik niet ;)
Zeg ik hoorde dat iedereen maar bezig is voor wat een slechte spelers er in Novus spelen...Hoe durven jullie! Ik speel er verdorie:eek:

Ik noemde Novus een topstam op deze wereld, hoe negatief ik ben over de accounts die al aanbod zijn gekomen, zo positief moeten de spelers zijn die nog niet genoemd zijn ^^
 

DeletedUser78151

Guest
Jouw respect tegenover mij kan me niet veel schelen hoor ;)
Over het hypocriete heb ik wel een redenatie gegeven maar die is weer weggelachen of niet op ingegaan net zoals de post van Wieboy3 die er wel toe deed. Lees de titel van dit topic mss eens... Je haat tegenover Dennis is hier niet de hoofdzaak en dat maak jij er wel van. Je kan niet een stam besmeuren met de fouten van 1 speler op 1 acc. En dat probeer jij wel te doen.
En dat spelers je willen of stammen je willen kan ik niet begrijpen met hoe ik je hier op het AF zie.
Maar als je in real (Wat echt belangrijk is dus zoals Macgreggor zegt) hetzelfde bent als hier ga je heel veel bereiken in je leven ;)
 

DeletedUser78806

Guest
Nja, begint stilaan wel een verzameling van stabbers te worden binnen Novus, ik kan het mis hebben maar heb hier en daar gehoord dat het een vereiste is in je solli te zetten je gestabbed hebt wil je kans maken om in Novus te raken. Of dit waar is of niet weet ik niet ;)


Ik noemde Novus een topstam op deze wereld, hoe negatief ik ben over de accounts die al aanbod zijn gekomen, zo positief moeten de spelers zijn die nog niet genoemd zijn ^^
Nou, dan voldoe ik niet aan die eisen:(
 
Reactiescore
3.582
Jouw respect tegenover mij kan me niet veel schelen hoor ;)
Over het hypocriete heb ik wel een redenatie gegeven maar die is weer weggelachen of niet op ingegaan net zoals de post van Wieboy3 die er wel toe deed. Lees de titel van dit topic mss eens... Je haat tegenover Dennis is hier niet de hoofdzaak en dat maak jij er wel van. Je kan niet een stam besmeuren met de fouten van 1 speler op 1 acc. En dat probeer jij wel te doen.
En dat spelers je willen of stammen je willen kan ik niet begrijpen met hoe ik je hier op het AF zie.
Maar als je in real (Wat echt belangrijk is dus zoals Macgreggor zegt) hetzelfde bent als hier ga je heel veel bereiken in je leven ;)

Zullen zien of je daar later nog zo over denkt als Novus uit elkaar valt en je niemand zal hebben om je op te vangen :) Ik Bash op stabbers, ik heb zelf nooit gestabbed dus ik kan al onmogelijk hypocreet zijn.

Ik zit hier niet met frustraties of haat hoor, ik doe slechts mijn zegje (dat doe ik graag). En ik besmeur Novus niet omdat 1 man fouten gemaakt heeft. Ik besmeur Novus voor hun risicoloos spel (reeds uitgelegd) en besmeur daarbuiten nog 4 accounts in het bijzonder. Eerst waren het Peanut, Itdarky en Conor maar nu jij blijkbaar ook stabs hebt begaan voeg ik je gewoon toe aan de lijst die met de dag langer begint te worden.

Overigens zie ik enkel mensen van Novus mij tegenspreken, toevallig de stam die ik verbaal aanval en zo gaat het op elke wereld wel. Heb overigens al probleemloos samengespeeld met mensen vanuit Novus in het verleden. En hoe ik RL ben doet er niet toe aangezien ik niet omga met zielige personen (want dat zijn de enige waarmee ik problemen heb op TW). De vraag die je u moet stellen is hoe Dennis 'Conor' zich RL gedraagt want als hij zich daar ook regelmatig als een andere persoon voordoet zou ik mij eerder druk maken om hem dan om mij :p

Nou, dan voldoe ik niet aan die eisen:(

Het is nooit te laat een waardig Novus lid te worden! Al raad ik je dat als collega tw'r wel af :(
 

DeletedUser78151

Guest
Omdat wij besmeurt worden weerleggen we het ook maar daar heb jij geen oor naar ;)
En zie je nog ander volk van de andere stammen die je wel steunt ? Die enkele dat willen dat Novus uit elkaar valt om hun eigen slag te slaan.
Wat meelopertjes van je ;)
En heb je een probleem met jezelf ? :/ Mss een therapeut zoeken ?
Doe dan je zegje op forum waar de stab is gebeurt en zet hier een linkje ofzo boeit me niet. Maar dan zullen de spelers die het boeit het wel gaan lezen daar. En ja eeuhm dat is niemand ...
Ik kan je linkjes geven naar mijn stab zelfs op 4-5 verschillende wereld fora als je wil ? Kan je daar ook weer even gaan bashen ?
 
Reactiescore
3.582
Omdat wij besmeurt worden weerleggen we het ook maar daar heb jij geen oor naar ;)
En zie je nog ander volk van de andere stammen die je wel steunt ? Die enkele dat willen dat Novus uit elkaar valt om hun eigen slag te slaan.
Wat meelopertjes van je ;)
En heb je een probleem met jezelf ? :/ Mss een therapeut zoeken ?
Doe dan je zegje op forum waar de stab is gebeurt en zet hier een linkje ofzo boeit me niet. Maar dan zullen de spelers die het boeit het wel gaan lezen daar. En ja eeuhm dat is niemand ...
Ik kan je linkjes geven naar mijn stab zelfs op 4-5 verschillende wereld fora als je wil ? Kan je daar ook weer even gaan bashen ?

Ik heb geen weerlegging gezien over het feit Novus niet risicoloos zou spelen of over de daden van vele leden in het verleden. Ander volk van andere stammen volgen het AF ook niet op een uitzondering na. Ik hoef ook totaal geen steun wegens ik mezelf prima staande kan houden in de discussie.

Ik hoef geen linkjes van jouw stabs die heb ik prive al gekregen van iemand en neem ze atm al door :)
 

DeletedUser69389

Guest
Jannes. Over die drie genoemde accounts ben ik het eens met je, maar het bashen op Mathijs hoeft niet. Zijn laatste werelden heeft die zich uitstekend gedragen en toonde later ook berouw voor zijn daden. Het enige wat hem te verwijten valt is dat die een vieze stam steunde. Voor de rest heeft die zich bijzonder goed ontwikkeld. Dit in tegenstelling tot een Dennis die zijn acties nog steeds blijft goedpraten.
 

DeletedUser78151

Guest
Martijn ik ben het bashen ondertussen al wel gewoon hoor :p
Mijn fouten daar waren te naief zijn, een 15 jarige alleen laten op mijn acc op zo'n belangrijk moment en goedkeuring geven aan co's om een volgens leiding inactieve stamgenoot te edelen. Ook wou ik te graag snel groeien en was ik te actief en uit op dorpen. Jeugdzondes...
Waar ik weet dat ik fout zat en het gevolg draag van niet alleen een acc maar voor een hele stam.


Ik heb geen weerlegging gezien over het feit Novus niet risicoloos zou spelen of over de daden van vele leden in het verleden. Ander volk van andere stammen volgen het AF ook niet op een uitzondering na. Ik hoef ook totaal geen steun wegens ik mezelf prima staande kan houden in de discussie.
Dat is wel degelijk weerlegt in Wieboy hun post.
En hoe zou het komen dat niemand het meer wil lezen ? Denk even na en lees de post goed voor je reageert.
 
Reactiescore
3.582
Dat is wel degelijk weerlegt in Wieboy hun post.
En hoe zou het komen dat niemand het meer wil lezen ? Denk even na en lees de post goed voor je reageert.

Wie zegt dat het gaat over 'willen' lezen? Insane en Novus volgen het AF en dan hier en daar nog een random speler de overige 98% van de wereld heeft wellicht niet eens een AF account. En ik heb Wieboy helemaal niets zien weerleggen enkel een bs verhaal zien vertellen hoe jullie d.m.v een NAP 2 noob stammen ge edeld hebben. Was anders ook wel gelukt en indien niet zou ik mij Novus zijnde veel zorgen beginnen maken.
 

DeletedUser78151

Guest
Ik heb mijn post hierboven nog effe aangepast btw...

En ik heb Wieboy helemaal niets zien weerleggen enkel een bs verhaal zien vertellen hoe jullie d.m.v een NAP 2 noob stammen ge edeld hebben
Ik weet niet welke post jij hebt gelezen maar die heb ik precies gemist. Selectief lezen kan je precies wel goed he ?
 
Reactiescore
3.582
Waar ik mij meer zorgen overmaak is jouw geloofwaardigheid op dit AF. Je pleegde een stab, je verdedigd stabbers nu. Je neemt mij totaal niet serieus maar gaat wel in op zowat (idk) 15 post's al.

Wie mij niet serieus neemt moet maar niet meer reageren op mij, jij neemt mij zoals iedereen kan zien enorm serieus dus je spreekt jezelf daarin eigenlijk ook al tegen :p
 
Bovenaan