Top/flop stam(men)

Reactiescore
306
Jullie hebben gewoon een excuus nodig om de wereld tegen ons op te zetten, iets waarvan jullie hopen dat het Novus intern zal breken en we daardoor makkelijk edelvoer worden.

Had niet verwacht dat het nu al aan bod zou komen. Is enkel een bevestiging dat we het goed doen :)
Bedankt dus voor het compliment!

En mbt W42 raad ik diegene dan wel aan om het niet binnen Vitae of Wao te vragen, diegene zijn namelijk de enigste die kata's gegooid hebben. De rest liet zich niet beïnvloeden.
En gek genoeg heeft nou net die partij de wereld gewonnen. En terecht.
 
Reactiescore
3.452
Jullie hebben gewoon een excuus nodig om de wereld tegen ons op te zetten, iets waarvan jullie hopen dat het Novus intern zal breken en we daardoor makkelijk edelvoer worden.

Had niet verwacht dat het nu al aan bod zou komen. Is enkel een bevestiging dat we het goed doen :)
Bedankt dus voor het compliment!

En mbt W42 raad ik diegene dan wel aan om het niet binnen Vitae of Wao te vragen, diegene zijn namelijk de enigste die kata's gegooid hebben. De rest liet zich niet beïnvloeden.
En gek genoeg heeft nou net die partij de wereld gewonnen. En terecht.
Klopt dat was onze vijand die niet op je gooide, aangezien je daar al mee samenwerkte ;-)
 

DeletedUser69389

Guest
Dennis is geen spat veranderd zo te zien. Ik heb respect voor spelers als Tim die het volhouden met deze sociaal imcapabele, moreel loze noob aan het stuur.
 
Reactiescore
3.540
Jullie hebben gewoon een excuus nodig om de wereld tegen ons op te zetten, iets waarvan jullie hopen dat het Novus intern zal breken en we daardoor makkelijk edelvoer worden.

Had niet verwacht dat het nu al aan bod zou komen. Is enkel een bevestiging dat we het goed doen :)
Bedankt dus voor het compliment!

En mbt W42 raad ik diegene dan wel aan om het niet binnen Vitae of Wao te vragen, diegene zijn namelijk de enigste die kata's gegooid hebben. De rest liet zich niet beïnvloeden.
En gek genoeg heeft nou net die partij de wereld gewonnen. En terecht.

Wat bedoel je met de wereld tegen jullie opzetten? Er zijn 2 noemswaardige stammen die niet met jullie samenwerken en die waren voor ik over Novus begon al vijand of toekomstige vijand dus ik haal hier helemaal geen profijt uit op diplomatisch vlak. Ik kaart enkel aan dat mensen weten dat jij niet betrouwbaar bent. Als Novus intern breekt zal dat niet door mij maar wellicht door jouw komen, kwestie van tijd voor iemand het niet met jouw eens is en het zal dan al zover zijn (ik heb het meegemaakt, ik weet er alles over).

'goed' doen, nogmaals ik hou van een uitdaging dat weet iedereen en dat bevestig ik elke wereld met mijn stammenkeuze, mij hoor je echt niet klagen. De enige reden waarom andere stammen geen kata op jouw gooide was omdat ze onze vijand waren en ons niet wouden helpen, ook Seau heeft zijn handen afgetrokken van je en je stabs toegekend. Dus niet denken dat het kwam omdat ze het niet eens waren met ons. Dat die partij de wereld won is ook enkel maar omdat Vitae bot ban's kreeg want Seau werd behoorlijk zwaar aangepakt dus ook daar klopt weer weinig van.
 

DeletedUser78803

Guest
Hoi vriendjes en vriendinnetjes van het AF
Kunnen jullie voor de simpele zielen zoals ik aub wat korter posten?
Ik skip de posts die me te lang zijn & dat zijn er nog al een hoop waardoor ik niet helemaal kan genieten van deze heerlijke rel.
Wel wil ik even aangeven dat jullie 1 stam vergeten namelijk .DS ik verwacht een doorstart van Teuntje & Bard en ik geloof dat deze de wereld zullen domineren kwaliteit spat er van af.
Verder Novus houdt geen stand stelletje schavuiten als ze Mathijs laten joinen zegt dat genoeg dikke noobs. Insane? Nog grotere noobs zelfs ik zat daar :eek:
Praat ik veel onzin ja. Mooi weertje? nee Slaat dit ergens op nee? Wil ik irritant doen? Ja
Gaat Novus deze wereld winnen? Neen stuur gewoon een goeie massa en zie ze runnen

Groetjes tante greet.
 
Reactiescore
2.478
Maak een stabtopic aan voor deze stab. Is leuk :D Ik verplaats het gesprek.
 

DeletedUser69389

Guest
Het probleem is dat er geen stab gebeurt is...
En toch proberen ze al. Volgens mij komen ze je neerschieten wnr je een stab doet
Alleen vastnagelen aan een kruis. Meer niet. Ja en dan tomaten gooien natuurlijk.
 

DeletedUser78806

Guest
Zeg euhm...ik zie mijn naam meerdere keren verschijnen... Als je iets moet pm dan even, ik heb geen zin om alles te lezen:D

Ow en als het complimentjes zijn, ben niet anders gewend , maar toch bedankt!:oops::rolleyes:
 
Reactiescore
306
Maak een stabtopic aan voor deze stab. Is leuk :D Ik verplaats het gesprek.


Ik denk dat als mensen op drama zitten te wachten dat ze wel GTST gaan kijken.

Overigens denk ik niet dat je de forum activiteit omhoog kunt krijgen als je mensen zwart gaat maken of dat soort gedrag aanspoort als forum mod.

Het zal echter wel aan mij liggen.
 
Reactiescore
3.540
Ik denk dat als mensen op drama zitten te wachten dat ze wel GTST gaan kijken.

Overigens denk ik niet dat je de forum activiteit omhoog kunt krijgen als je mensen zwart gaat maken of dat soort gedrag aanspoort als forum mod.

Het zal echter wel aan mij liggen.

Ik zou ook nog niet meteen een stabtopic starten, vind persoonlijk dat Dennis geen eigen topic meer verdient. Overigens heb je mensen die iemand zwart maken (ik) en heb je mensen die dingen doen waardoor je ze zwart kunt maken (jij). Misschien het probleem bij de bron aanpakken :)
 

DeletedUser69389

Guest
Ik zou ook nog niet meteen een stabtopic starten, vind persoonlijk dat Dennis geen eigen topic meer verdient. Overigens heb je mensen die iemand zwart maken (ik) en heb je mensen die dingen doen waardoor je ze zwart kunt maken (jij). Misschien het probleem bij de bron aanpakken :)

Kunnen wij ook doen. Door die lui weg te spelen van de wereld. Hoeft niet eens perse met kata's.
 
Reactiescore
306
Ik zou ook nog niet meteen een stabtopic starten, vind persoonlijk dat Dennis geen eigen topic meer verdient. Overigens heb je mensen die iemand zwart maken (ik) en heb je mensen die dingen doen waardoor je ze zwart kunt maken (jij). Misschien het probleem bij de bron aanpakken :)

En er zijn mensen die je serieus nemen (je hielen likkers en butt buddies) en er zijn mensen die dat niet doen (99% van TW)

En zoals je wellicht al wel begrepen had behoor ik tot de overige 99% ;)
 
Reactiescore
3.540
En er zijn mensen die je serieus nemen (je hielen likkers en butt buddies) en er zijn mensen die dat niet doen (99% van TW)

En zoals je wellicht al wel begrepen had behoor ik tot de overige 99% ;)

Als je dat zelf wilt geloven :p Mijn haters maken zichzelf dat wel vaker wijs echter gaat iedereen altijd serieus op mij in zelfs mijn haters. Wel al vaker van mensen gehoord die ik op spamchats tegenkom en het raar vinden dat ik zo lollig kan zijn omdat ze mij enkel zo serieus zien op het AF, dan denken ze ook dat ik dit de hele tijd ben. En dat zijn dan gewone spelers die ik amper ken 'de neutrale lezer'.

Maar als jij jezelf gelukkiger voelt door jezelf dingen wijs te maken vind ik dat prima hoor. Trouwens ik krijg altijd veel prive berichten van ook mensen die ik amper ken die verhaal komen halen over de situatie op het AF met name over jouw. Dus ik wil maar zeggen dat je kijk hierop 'weeral' fout blijkt te zijn.

Maar goed onze accounts komen elkaar ingame nog wel tegen zullen zien wat dat zal geven? :) MASSA STABBER vs ZIJN MEERDERE, ik zie al een leuk topic voor me met dit als titel.
 
Reactiescore
3.452
Nou, ik weet wie van mij de originaliteitsprijs zou krijgen hoor!
Ga ik door voor de koelkast?
7Nra_fi-200x200.gif
 
Bovenaan