Top/flop spelers

Reactiescore
2.303
Hebben we al gewonnen?
 
Reactiescore
1.752
Man Pouring Oil 23062021230245.jpg
Als mijn kinderen later vragen "wat is internen", krijgen ze eerst een mep, daarna laat ik de statistieken van sagalilo zien
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
26
Hahahahahah jullie zijn echt zo hypocriet :D Hele classic lopen janken over dat het niet eerlijk is maar jullie hebben wel overal jullie slaafjes hahahahah, ga toch is buitenspelen man, vitamine d zou jullie goed doen denk.

Ouwe internet warrior
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Jij bent de definitie van een internet warrior, over hypocrisie gesproken :d
 
Reactiescore
1.752
Hahahahahah jullie zijn echt zo hypocriet :D Hele classic lopen janken over dat het niet eerlijk is maar jullie hebben wel overal jullie slaafjes hahahahah, ga toch is buitenspelen man, vitamine d zou jullie goed doen denk.

Ouwe internet warrior
Durf jij ontkennen dat het interngehalte bij Sagalilo buiten proportie dan? Die kerel heeft zijn punten verdubbeld op minder dan een week tijd door 84 dorpen te internen? Ik vraag me oprecht elke dag opnieuw af hoe die aan zoveel edels blijft komen want dit is echt belachelijk :p

1624530142693.png

Ik zeg ook niet dat wij dit niet doen, heb ik in het verleden ook al gezegd er is langs beide kanten intern geweest, maar je punten verdubbelen op een week tijd en nu rang 3 staan is wel heel bijzonder of vind je van niet? Heb bijna medelijden met Non-Agreed, Anatidaephobia en PlatyPus.

Van bijzonder gesproken, de intern van Analytische Esthetica die hiervoor rang rang 3 stond al gedurende een hele tijd is ook vrij bijzonder. Waarschijnlijk komt er nog iemand van BOYS in de plaats aangezien het account I Like Hot Chicks ook als een raket aan het internen is en bijna gelijkaardige statistieken kan voorleggen als meneer sagalilo
1624530536967.png

Dat is uiteraard maar een gok aangezien ik geen idee heb hoe het in jullie discord of ander communicatiekanaal wordt besproken, al lijkt het mij wel een zeer goede gok (wat helaas niets wilt zeggen want mijn EK pronostieken vond ik ook goed) :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
En dan te bedenken dat Astra* 1 vd betere stammen was die .nl heeft gekend. Nu krijg je deze debielen die die magische stamnaam verneuken. Ik haat noobs

Thank you.
 
Reactiescore
2.062
Ik ben diep geshockeerd
 
Reactiescore
1.089
Ze hebben de volledige naam wel verkeerd. Prutsers
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ergste vind ik dan nog dat ze zo teringarrogant zijn binnen Astra. Dat is wel echt een big yikes.
 
Reactiescore
5.591
Dat past dan weer wel
 
Reactiescore
1.089
Robbie was gewoon altijd super arrogant. Maar wij vielen toen wel mee :p
 
Reactiescore
2
Heel deze wereld is niks man haha.
Iedereen moest internen 1 grote intern wars.
Onze motivatie is een stuk minder door dit maar helaas loopt het zo.
Je wil allemaal winnen natuurlijk.

Bijde stammen hebben dingen gedaan / moeten doen waar we niet achter stonden.
Volgende wereld wil ik het gewoon uitvechten.

Succes nog deze dagen allemaal.
 
Reactiescore
298
Heel deze wereld is niks man haha.
Iedereen moest internen 1 grote intern wars.
Onze motivatie is een stuk minder door dit maar helaas loopt het zo.
Je wil allemaal winnen natuurlijk.

Bijde stammen hebben dingen gedaan / moeten doen waar we niet achter stonden.
Volgende wereld wil ik het gewoon uitvechten.

Succes nog deze dagen allemaal.
Allejezus slappe zak. Niks “helaas loopt het zo”, je/jullie maken het er volledig zelf naar. speel dan niet, als je geen enkele intentie hebt om er echt voor te spelen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Heel deze wereld is niks man haha.
Iedereen moest internen 1 grote intern wars.
Onze motivatie is een stuk minder door dit maar helaas loopt het zo.
Je wil allemaal winnen natuurlijk.

Bijde stammen hebben dingen gedaan / moeten doen waar we niet achter stonden.
Volgende wereld wil ik het gewoon uitvechten.

Succes nog deze dagen allemaal.

Hahaha “heel de wereld is niks”. Makkelijk zo gezegd natuurlijk, maar je hebt er wel keihard aan bijgedragen. Nu beetje hier komen verklaren dat je de volgende wereld wel zou willen vechten. Ye right.
 
Bovenaan