Top/flop spelers

Deleted User - 487806708

Guest
1622547880431.png

1622547894533.png
1622547914078.png
1622547932782.png
1622547950590.png


Gewoon worden weggeveegd.... Enige wat hier weggeveegd word is jullie deff want de manier waar jij op deffed is echt om te janken.
 
Reactiescore
298
Dit zegt niet zoveel, het is normaal dat je op een wereld met (40k) boerlimiet duur deft, zolang je de edels maar pakt. Al spreekt het overmatig gebruik van zwaard niet echt voor ze.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Dit zegt niet zoveel, het is normaal dat je op een wereld met (40k) boerlimiet duur deft, zolang je de edels maar pakt. Al spreekt het overmatig gebruik van zwaard niet echt voor ze.

Ik snap sowieso niet waarom je op een boerlimiet van 40k zo duur deffed hoor? Zolang er geen edels komen hoef je niets te blocken en gewoon dodge OK. We bashen elk dorp leeg en meerdere zijn ook nog is dodge fouten.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Ik stuur mn def inderdaad ook altijd weg zodat het later op muur 0 makkelijker gekilled kan worden

Nee je deff laten staan op muur 4 en dan 20k pop verliezen per clear. Dat is pas echt slim!

Hij krijgt wat? misschien 200-300 incs en maakt nu al zoveel fouten. gewoon erg om te zien.
 
Reactiescore
298
Ik snap sowieso niet waarom je op een boerlimiet van 40k zo duur deffed hoor? Zolang er geen edels komen hoef je niets te blocken en gewoon dodge OK. We bashen elk dorp leeg en meerdere zijn ook nog is dodge fouten.
Ik doelde erop dat die paar rapportjes die je liet zien, niks zeggen over of er wel/niet goed gedeffed wordt. Ik kan vanaf hier niet zien of het stamdef of eigen def is. Als ik kruisstacks heb staan van stamgenoten, laat ik die in veel gevallen lekker wegbashen, is op classic zo weer terug. Juist enkel clears smijten zonder iets van edelsoffensief te ondernemen klinkt vooral als verspilling van tijd, moeite en slagkracht voor een aanvaller.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Jan zagevent
 

Deleted User - 487806708

Guest
Ik doelde erop dat die paar rapportjes die je liet zien, niks zeggen over of er wel/niet goed gedeffed wordt. Ik kan vanaf hier niet zien of het stamdef of eigen def is. Als ik kruisstacks heb staan van stamgenoten, laat ik die in veel gevallen lekker wegbashen, is op classic zo weer terug. Juist enkel clears smijten zonder iets van edelsoffensief te ondernemen klinkt vooral als verspilling van tijd, moeite en slagkracht voor een aanvaller.

Ik bespaar het forum de moeite maar ik kan paginas met deze rapportjes laten zien. Eerste dorpen komen nu binnen en we zijn pas net begonnen met edels te sturen. Denk dat ze zich daar groter voor doen als dat ze zijn ;)
 
Reactiescore
660
Zijn al die accountjes met een (W) achter gewonnen werelden die je zelf startte?
 
Reactiescore
660
Verdekke, bezig bij ben jij. Dacht dat ik vroeger een veelspeler was.
Ter info, het weer is omgeslagen, het regent al even niet meer.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Questie van een goed team en een mooie verdeling :)

En zeker gelijk , zit al heel de dag in mijn achtertuintje te genieten van het lekkere weer!
 
Reactiescore
660
Veel plezier nog. Ik heb de indruk dat er eindelijk niemand meer mee speelt van de oudere generatie. ze hebben het eindelijk opgegeven. Ik zie niemand bekend hier nog posten. Jan zo nu en dan eens.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Denk dat je je daar aardig in vergist. IK ben er pas sinds de W30 werelden, maar ik speel nog elke keer samen met mensen die zelfs wereld 1 hebben gespeeld.
 
Reactiescore
660
Toch niet meer op deze classic veronderstel ik dan?
 

Deleted User - 487806708

Guest
We hebben genoeg oude rotten hier zitten hoor, alleen laten de meeste zich niet op het forum zien aangezien het forum nu meer gebruikt word voor onzin. Ik zit hier ook maar om de boel een beetje op te naaien.
 
Reactiescore
5.598
Zeg Robin, rustaaagh
 
Bovenaan