Top/flop spelers

Reactiescore
864
Hi all,

Via dit topic wil ik wat leven in de brouwerij brengen op het Classic forum.

Langzaam beginnen de stammen zich te vormen en zie je de grotere accounts naar voren komen. Ons account hadden we langzaam maar zeker al bekend gemaakt en er kan toch wel gezegd worden dat wij een flop account zijn..

Nu is mijn vraag: van wie denk jij dat degene een echte top/flop speler is?
 

Deleted User - 487806708

Guest
Ben ook wel erg benieuwd! Zelf ook een zware start gehad en helaas nog te weinig gezien om iemand top te kunnen noemen.

Flop was heel de stam team, ze gooide kata's op bijna alles wat kata's kon krijgen en waren in het algemeen slechte verliezers
 

DeletedUser84257

Guest
Enige reden dat ze dorpen hebben is omdat ze op minder dan 10 MS timen met timebots
 
Reactiescore
91
Flop: Reign of Chaos
Reden: liepen te ver uit op alle andere spelers in de startfase, internen veel def dorpen en hebben daardoor gratis def. Ik zou ze wel eens willen zien spelen zonder boosts

Eervolle vermelding: het account waarop René speelt. Die kerel kan echt niet deffen
 
Reactiescore
3
Flop: Reign of Chaos

Omdat de spelers het nogal hoog in zijn bol hebben nadat ze gewoon een vliegende start hebben gehad na de grootste boost start van elke speler van deze classic. (oke farmen deden ze goed op dag 3 met een dikke voorsprong op de rest)


Top: OnlyFrans.

Hebben denk ik een hele mooie early-game fight gehad waar ze goed doorheen zijn gekomen. Ik ben benieuwd wat er destijds precies gebeurd is. is een account voor de toekomst.
 
Reactiescore
91
Bedankt voor de vermelding! We zullen ons uiterste best doen om je voorspelling waar te maken :cool2:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.715
Ik volg deze classic helemaal niet maar hoe ik de ranglijsten zie heeft reign of chaos helemaal geen start neergezet die meer noemenswaardig is dan een andere top 15 of top 10 speler
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.715
:redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
1.136
Ik volg deze classic helemaal niet maar hoe ik de ranglijsten zie heeft reign of chaos helemaal geen start neergezet die meer noemenswaardig is dan een andere top 15 of top 10 speler

Hangt er beetje vanaf wat je onder "start" verstaat.
Van alle accounts die nog actief zijn nu had Reign echt dik de beste pre noble fase.
de fase daarna is nu nog volop bezig maar heb er vertrouwen in dat dit ook dik in orde komt.
 
Reactiescore
864
We hebben onze start wel verneukt ja met wat domme fouten haha.
 
Reactiescore
864
Flop: Reign of Chaos

Omdat de spelers het nogal hoog in zijn bol hebben nadat ze gewoon een vliegende start hebben gehad na de grootste boost start van elke speler van deze classic. (oke farmen deden ze goed op dag 3 met een dikke voorsprong op de rest)

Heb het totaal niet hoog in mijn bol, mijn reactie wordt volledig uit zijn verband getrokken.
 
Reactiescore
2.062
Top: Ambulance Broeders

Schijnt het beste team te zijn van de wereld na het aantrekken van @Rob. en @Goth Angel
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.715
Eens
 
Bovenaan