Top/Flop spelers

Reactiescore
1.089
Ik had nog beloofd dit te posten om te laten zien dat er hele concrete afspraken en gesprekken waren.
We hebben in pm's al eerder kunnen zien dat Drkhunter zelf aangaf hele stukken aan cabbie en itsyourdestiny af te willen staan.
In ruil voor een samenwerking en gezamelijke groei naar het zuiden naast cabbie, waarbij Nukemw2 ook nog delen ging krijgen.

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Hallo
[17:26]
Even de boel kortsluiten met elkaar
[17:26]
@Drkhunter| Lukas aanwezig?

Drkhunter| Lukas01-06-2020
yow

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Jo
[17:32]
We moeten even de boel kortsluiten met elkaar
[17:32]
Ik ben eerlijk dat ik niet compleet duidelijk was over nuke tegen drk inderdaad

Drkhunter| Lukas01-06-2020
Apprecieer ik

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Maar ik wil wel deze wereld winnen nog steeds en als we dit samen willen doen moeten we elkaar ruimte geven

Drkhunter| Lukas01-06-2020
akkoord

Jiggy01-06-2020
Akkoord

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020


Drkhunter| Lukas01-06-2020
Voor de jump zijn we akkoord, en daar zullen we ook wat toegevingen moeten doen beseffen we ook. Maar de volledige lijn afgeven is minder
[17:35]
oké Rik we begrijpen elkaar
[17:36]
Akoord wij hebben dorpen genomen waar we misschien geen recht op hadden
[17:36]
nogmaals deels in het ontwetende
[17:36]
maar we hadden daarvoor al een hele hoop dorpen in nuke zijn lijn

Jiggy01-06-2020
Wel we moeten sws een oplossing vinden die voor iedereen aanvaardbaar is

Drkhunter| Lukas01-06-2020
de jump lijkt mij het efficiëntste en zo worden ook meer troepen gespaard

Jiggy01-06-2020
Jump naar zuid dan naast Cabbie?

Drkhunter| Lukas01-06-2020
heel wat dorpen daar van aztec staan leeg door ons, dus het zal snel gaan voor jullie

Jiggy01-06-2020
Nja dat betwijfel ik gezien de looptijden, vandaar dat ik ook voor de verbinding vroeg

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Dus Lukas je kijkt nu naar dat kaartje die ik net hierin stuurde?

Drkhunter| Lukas01-06-2020
ja
[17:39]
we geven je natuurlijk dorpen om te jumpen he

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Oké Bruno is dat akkoord voor jou om zo langs de RIM te gaan

Drkhunter| Lukas01-06-2020
bij rik en cabbie ging dit vlotjes

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Ja + die paar dorpen die ik er bij heb getekend zou mooi zijn zo zouden ze mooi wat korte attack dorpen krijgen daar

Drkhunter| Lukas01-06-2020
Als de dag komt en we fronten met giorni, ben ik zeker van dat we elkaar zullen kunnen gebruiken

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Behouden jullie stuk safe en groeien jullie mee zuid
[17:40]
Dat geloof ik wel ook wel

Jiggy01-06-2020
Mag ik even hertekenen?

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Cala en il leone zijn niet de minste

Drkhunter| Lukas01-06-2020
jup ken il leone

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Ofc Bruno

Drkhunter| Lukas01-06-2020
moet je van opletten

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Moeten ze ook van ons ^^
[17:40]
Il leone wou eerst stay joinen

Drkhunter| Lukas01-06-2020
haha dat zeker

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
2 weken terug ofzo

Drkhunter| Lukas01-06-2020
ging normaal panda ook joinen

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Haha oh? Ja panda ging echt rap

Drkhunter| Lukas01-06-2020
ging normaal samen met flashback joinen

Jiggy01-06-2020
Kan rood ook? Zou weinig verschil moeten zijn voor jullie op drk, maar zo maken we de gap wat kleiner [kaartje]

Drkhunter| Lukas01-06-2020
lijkt mij in ons voordeel
[17:43]
mooie toegeving van jullie, zal zeker niet vergeten worden

Jiggy01-06-2020
Ok goed te horen. Zitten bijna door edels heen door fusie wel. Zouden even opsparen en woensdag de jump in 1x afwerken dan

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Ja maar denk dat daarna nuke iets breder moet en jullie wat smaller zeg maar

Jiggy01-06-2020
Ok voor jullie?

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Prima voor mij
[17:44]
Maar let op Cala die gaat hard

Jiggy01-06-2020
Ja is mobiel getekend op pc zou mooier zijn

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Ja ik ben ook mob

Drkhunter| Lukas01-06-2020
ok voor ons, wel onder dezelfde voorwaarden als ervoor graag
[17:45]
zouden graag zoveel mogelijk troepen opgebruiken voor aleer overname

Jiggy01-06-2020
Ja nog enkele dagen tijd daarvoor, zoals ik zei zijn we pas ten vroegste woensdag klaar

Drkhunter| Lukas01-06-2020
met henk ?

Jiggy01-06-2020
Henk gaat op delete na vanavond. Hebben rondom afgezet dus geven dan prio aan jump

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
[kaart via pc]

Drkhunter| Lukas01-06-2020
mooi want time is money nu

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Dit kaartje akkoord voor beiden? Ff beetje duidelijk proberen te maken

Drkhunter| Lukas01-06-2020
akkoord

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Kunnen later altijd nog kijken hoe en wat
[17:48]
Gaat niet om een paar dorpen

Jiggy01-06-2020
Idd
[17:49]
Ikzelf akkoord gooi het ff op de nuke chat

Rik|ItsYourDestiny01-06-2020
Top

Drkhunter| Lukas01-06-2020
wij edelen niet meer verder in jouw lijn
[17:55]
maar vragen je wel rekening te houden met lopende edels die we niet meer kunnen annuleren

Jiggy01-06-2020
Is ok we bekijken in detail wanneer we beide klaar zijn
2 juni 2020

Jiggy02-06-2020

[09:46]
@Drkhunter| Lukas weet niet of jij dit bent of co, maar tja .. :p

Jiggy02-06-2020
Heb ondertussen gecorrigeerd lijn was nog 1 dorp naar links.

Rik|ItsYourDestiny02-06-2020
@Drkhunter| Lukas waren het toch eens?
3 juni 2020

Rik|ItsYourDestiny03-06-2020
Boys de communicatie moet echt beter

Rik|ItsYourDestiny03-06-2020
M’n geduld begint op te raken
4 juni 2020

Jiggy04-06-2020
Volgende jump mogelijk? @Drkhunter| Lukas
[15:36]
Zie pm ingame

Jiggy04-06-2020
Edels staan al klaar in jump dorpje willen daar aan de slag en doorvegen aan rim

Jiggy04-06-2020

[16:36]
Wij willen deze dorpen van srk verder niks nodig dan kunnen we aan de slag aan rim
[16:37]
Is een stuk minder dan afgesproken dus hoop nu wel op vlotte samenwerking dat we rap wat kunnen afronden daar..
[16:37]
Zie ingame voor precieze coörds

Rik|ItsYourDestiny04-06-2020
@Drkhunter| Lukas ???
[16:46]
Vind de samenwerking bovenal moeizaam gaan

Even dik gedrukt waar meermaals Drkhunter toendertijd akkoords heeft gegeven voor edelrichtingen met Stay + Nukemw2.
2 of 3 juni kwamen ze erop terug met pms die ik al eerder heb laten zien. Zonder fatsoenlijke reden, zonder fatsoenlijke aankondiging. Er werd heel laks gehandeld door Drkhunter waarbij ze niet reageerde, door gingen met edelen buiten hun lijnen of geen ondersteuning wilde sturen naar Stay leden die daarom vroegen, en als antwoord erop zeiden dat ze ze liever zagen branden zodat zij een plek in de stam kregen. De communicatie is hierna afgewaterd, maar voor zulke akkoorden kan je niet zomaar uit, niet als je vervolgens geen normale nap periodes hebt gegeven naar clusters die al helemaal gevormd waren naar deze edelrichtingen.

Wat Giorni heeft gedaan, samen aanvallen op Cabbie zonder dat Cabbie een fatsoenlijke NAP heeft gekregen, en Drkhunter helemaal vol hebben gezet is dus een onwijs dikke stab geweest, waar ik vermoed dat het gros wel eraan heeft gelegen dat Drkhunter gewoon zonder communicatie speelde (zowel naar ons als naar Giorni).

In ieder geval waren vanaf dit moment alle aanvallen van Stay op Drkhunter meer dan geoorloofd. En heeft Itsyourdestiny gewoon keurig medegedeeld dat een aanval op Cabbie vanuit Drkhunter betekende dat de nap per direct verviel. Dat er dan wordt geroepen door Dreamteam en Stef dat dat zogenaamd een stab van Destiny zou zijn geweest is op alle vlakken ridicuul. Alsof wij drkhunter een nap zouden geven voor slechts 1 account zonder er iets voor terug te krijgen. Drkhunter heeft zich niet aan edellijnen gehouden, niet aan een normale nap periode, en heeft ook tegen afspraken in alle dorpen in de edelrichting van Destiny en Cabbie niet afgestaan.

En waren alle beschuldigingen van het eventuele profiteren door Dymotare van een stab van Koning Tinus (wat an sich ook al een zeer dubieuze actie was van Heisenberg) compleet irrelevant omdat Giorni zichzelf eerst aan schuldig heeft gemaakt.

Mocht je de echte screenshots willen kan je die opvragen bij Jiggy van Nukemw2, Rik van Destiny of Lukas van Drkhunter al zal die laatste natuurlijk niet willen meewerken om te laten zien wat voor een debiele actie zij hebben uitgehaald.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.089
Reactiescore
2.303
 
Reactiescore
1.075
Dat was ook precies mijn instelling toen men kwam zagen over die zgn. Heisenberg stab.

Zo gaat het wel vaker als een stab in jullie voordeel werkt.
 
Reactiescore
1.089
Zo gaat het wel vaker als een stab in jullie voordeel werkt.

En precies daarom post ik dus deze discord logs nog even, om te laten zien dat er afspraken waren met Drkhunter. En Giorni dus kei hard profiteerde van een stab van Drkhunter. Dus gelukkig ben jij maar de grootste hypocriet op aarde :)
Bezint eer je begint.

Ik heb van Peter begrepen dat jullie 20x aan drkhunter hebben gevraagd of er afspraken waren, en dat hun dat hebben ontkent. Het tegendeel was dus waar.
 
Reactiescore
1.075
En precies daarom post ik dus deze discord logs nog even, om te laten zien dat er afspraken waren met Drkhunter. En Giorni dus kei hard profiteerde van een stab van Drkhunter. Dus gelukkig ben jij maar de grootste hypocriet op aarde :)
Bezint eer je begint.

Ik heb van Peter begrepen dat jullie 20x aan drkhunter hebben gevraagd of er afspraken waren, en dat hun dat hebben ontkent. Het tegendeel was dus waar.

En net dat is het hele verschil. Wij hadden geen weet van de afspraken, waartegenover staat dat jullie de avond voor aankomst wisten dat er een enorme stab zou gebeuren op jouw edeltarget. Maar wanneer het jou uitkomt is dat minder erg natuurlijk.
 
Reactiescore
1.089
En net dat is het hele verschil. Wij hadden geen weet van de afspraken, waartegenover staat dat jullie de avond voor aankomst wisten dat er een enorme stab zou gebeuren op jouw edeltarget. Maar wanneer het jou uitkomt is dat minder erg natuurlijk.

Wij maakten allang duidelijk dat er afspraken waren, en uit de pms die eerder waren gepost waarin Drkhunter van het een op andere moment zei dat ze geen dorpen gingen afstaan en dergelijke, kon je ook makkelijk concluderen dat er afspraken waren gemaakt. Het was ook ridicuul om te bedenken dat wij zgn. alleen een afspraak hadden tussen Destiny en Drkhunter terwijl die laatste vrijwel alleen naast Cabbie lag. Ook het feit dat wij ons al die tijd wel aan de afspraken hebben gehouden en Drkhunter gewoon niet leverde heeft letterlijk niemand uit Giorni ooit 1 woord over gerept.
En of dat de nap dan ook alleen voor Destiny zou zijn geweest, sloeg ook nergens op. Ik bedoel dat zou alleen maar nadelig voor ons zijn geweest, dus jullie wisten heel goed dat er nog wat achter zat. Maar speelden gewoon de dommen. Dat is prima, maar dan moet je ook gewoon je mond houden als het andersom gebeurd.

Bovendien wat is het verschil dan precies? Het feit dat je niet goed jou research in de kwestie hebt gedaan? Ik vind dat een zwak excuus.
Jonathan kwam ook gelijk praten over een stab van destiny, beschuldigen van een stab terwijl in werkelijkheid jullie ondertussen kei hard zaten te profiteren van degene die werkelijk de stab had gepleegd. Jullie hadden absoluut geen intentie om moraalridder te spelen toen dat gebeurde. Dus ik vind het bijzonder dat als het andersom gebeurde, je hoog en laag schreeuwde. Dat maakt je een hypocriet puur sang.

Verder heb ik allang uitgelegd dat ik de avond voor de aankomst absoluut niet wist dat er een stab gepleegd zou worden. Ik hoorde dat Heisenberg een nap aan had geboden, Tinus zijn antwoord heb ik nooit gehoord of gezien. Maar ik had aangegeven dat Tinus dat niet moest doen of te cancellen, waarop Tinus zei dat Heisenberg het /zijn antwoord nog niet gelezen had. De inhoud echter was me volstrekt onbekend


Maar precies waar jij mij van beschuldigd, ben jij aan het doen, en heb je ook niets anders gedaan sinds de Drkhunter stab. Dus ga je nog een valide punt maken? Of blijf je dom doen?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan