Top / Flop Spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
298
Hoe ironisch, Retro de vinger wijzen naar ons (TWHGH) voor zogenaamde R2W. Dag eropvolgend dit:
6d24a1f5c637ae49bdfcf11ebe13da63.png

Hierdoor wordt een stam doodgerekruteerd en dan ga je ons beschuldigen van r2w? De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet (en imo heeft de ketel nooit zwart gezien :wink:)
Zit toch wel een duidelijk verschil tussen je directe vijand rekruteren en een speler rekruteren waarmee je al sinds de late start samenwerkt en waar al veel langere tijd het plan klaarlag voor joinen. Tears was verder nooit een echte grote speler op deze wereld, met eigenlijk maar 2 serieus spelende accounts (waarbij het andere acc ook een prima heenkomen heeft gekregen).

Overigens was het enkel materlotti en niet heel Retro die van r2w sprak. Snap prima dat jullie op termijn een 4e acc erbij moeten hebben, en dan heb je met Vito wat meer garantie dat er een capabel iemand op zit dan een random noob waar t hiervan wemelt.
 
Reactiescore
992
Hoe ironisch, Retro de vinger wijzen naar ons (TWHGH) voor zogenaamde R2W. Dag eropvolgend dit:
6d24a1f5c637ae49bdfcf11ebe13da63.png

Hierdoor wordt een stam doodgerekruteerd en dan ga je ons beschuldigen van r2w? De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet (en imo heeft de ketel nooit zwart gezien :wink:)

Ik was al aan het wachten op een post en daar is ie dan eindelijk.
Zoals aangegeven door jvds11 is de situatie wel anders natuurlijk aangezien wij altijd al 3 accounts hebben gehad (ofja, behalve Stekene maar die was inactief/noob) en het lag al een maand vast ofzo dat Fairy ons op termijn zou joinen. We hebben ook al samen spelers aangevallen en dergelijke.

Verder is doodrekruteren ook verkeerd want ik zat gisterenavond nog in een groepschat om te zorgen dat alle spelers van Tears. goed terecht zouden komen. Dat is ook allemaal in stroomversnelling gekomen nadat Silent Nobler plots volledig inactief werd door iets in zijn privé.

Maar ja de recruit van Vito is een prima recruit hoor. Heb veel respect voor Rogier.
 
Reactiescore
2.477
Zit toch wel een duidelijk verschil tussen je directe vijand rekruteren en een speler rekruteren waarmee je al sinds de late start samenwerkt en waar al veel langere tijd het plan klaarlag voor joinen. .

Dus als ik nu een pbg aanga met iemand van de top 3 stammen, hem hierna wegrecruit, is het geen R2W? In mijn optiek is dat toch wel een iets of wat aparte denkwijze. Dan hadden we beter de invite een weekje kunnen uitstellen aangezien de(al dan niet) r2w kwestie nooit van toepassing zou zijn geweest.

Tears was verder nooit een echte grote speler op deze wereld, met eigenlijk maar 2 serieus spelende accounts (waarbij het andere acc ook een prima heenkomen heeft gekregen).

Dan zie ik dit toch anders als jou/jullie. In de toekomst zag ik Tears zeker en vast mee bikkelen. Was persoonlijk zeer benieuwd naar het dubbele front met Retro en Space en hoe het daar zou gaan verlopen, wat nu jammer genoeg niet zal gaan gebeuren. Tevens was Tears een vaste kracht in top 5 dus vond het eerlijk gezegd wel een vrij grote speler op wereldvlak. Verder tel ik toch wel 4 serieus spelende spelers, waarvan 1 nu geinternd wordt door Sequa Quare. en jullie nieuwe recruit. Met het feit dat Sequa nog actief aan het internen is vraag ik me toch af waarom hij niet serieus zou spelen? De recruit van zwaardvechter door Space was mij mijn weten meer een 'gedwongen' en noodzakelijke recruit om de balans zuidelijk recht te trekken.

Ik was al aan het wachten op een post en daar is ie dan eindelijk.
Zoals aangegeven door jvds11 is de situatie wel anders natuurlijk aangezien wij altijd al 3 accounts hebben gehad (ofja, behalve Stekene maar die was inactief/noob) en het lag al een maand vast ofzo dat Fairy ons op termijn zou joinen.

Wij waren na de inactiviteit van Simon ook met 3? ;) Als we iets langer met de recruit hadden gewacht was het dus de zelfde situatie geweest.
Wel grappig dat de recruit al een maand vastligt als de wereld net aan 32 dagen (een maand en een dag) bestaat :redface:. Hoe dan ook,van wanneer de recruit al zou vastliggen, wisten de overige leden van Tears hier toen al van? Ben wel benieuwd, zou imo wel wat 'smerig' zijn moesten ze hier nooit iets af van hebben geweten.
 
Reactiescore
992
Dus als ik nu een pbg aanga met iemand van de top 3 stammen, hem hierna wegrecruit, is het geen R2W? In mijn optiek is dat toch wel een iets of wat aparte denkwijze. Dan hadden we beter de invite een weekje kunnen uitstellen aangezien de(al dan niet) r2w kwestie nooit van toepassing zou zijn geweest.

De R2W opmerking, die ik gemaakt heb, kwam er inderdaad vooral doordat jullie onmiddellijk nadat een speler stopt een nieuwe in huis halen. Een beetje de quarantaine tactiek toepassen dus. Een speler stopt: snel internen en dan de speler kicken en een nieuwe in huis halen. Nog altijd 4 spelers dus, maar wel de dorpen van 5 spelers. Zoals eerder aangegeven begrijp ik die recruit, maar is het ook logisch dat er daar commentaar op komt en zeker als het zo snel gebeurt. Hoge bomen vangen veel wind.

Dan zie ik dit toch anders als jou/jullie. In de toekomst zag ik Tears zeker en vast mee bikkelen. Was persoonlijk zeer benieuwd naar het dubbele front met Retro en Space en hoe het daar zou gaan verlopen, wat nu jammer genoeg niet zal gaan gebeuren. Tevens was Tears een vaste kracht in top 5 dus vond het eerlijk gezegd wel een vrij grote speler op wereldvlak. Verder tel ik toch wel 4 serieus spelende spelers, waarvan 1 nu geinternd wordt door Sequa Quare. en jullie nieuwe recruit. Met het feit dat Sequa nog actief aan het internen is vraag ik me toch af waarom hij niet serieus zou spelen? De recruit van zwaardvechter door Space was mij mijn weten meer een 'gedwongen' en noodzakelijke recruit om de balans zuidelijk recht te trekken.

Blijkbaar ben je niet zo aandachtig het zuiden aan het volgen want het was volgens mij al redelijk lang duidelijk dat Retro en Tears., (ofja in dit geval vooral Retro en Fairy) een bondgenootschap hadden hier. De situatie met zwaardvechter en Sequa Quare is beide opgelost, zoals ik al aangaf. Verder ben je niet op de hoogte van onze gesprekken met Space dus waarom maak je dan assumpties zoals "gedwongen" en "noodzakelijk"? Die zijn namelijk gewoon volledig verkeerd.

Wij waren na de inactiviteit van Simon ook met 3? ;) Als we iets langer met de recruit hadden gewacht was het dus de zelfde situatie geweest.
Wel grappig dat de recruit al een maand vastligt als de wereld net aan 32 dagen (een maand en een dag) bestaat :redface:. Hoe dan ook,van wanneer de recruit al zou vastliggen, wisten de overige leden van Tears hier toen al van? Ben wel benieuwd, zou imo wel wat 'smerig' zijn moesten ze hier nooit iets af van hebben geweten.

Recruit ligt inderdaad al ongeveer van in het begin van de wereld min of meer vast. Indien alle leden van Tears. super actief gebleven waren ging de recruit eventueel niet doorgaan aangezien Fairy een goede band had met alle leden van Tears, maar nadat we een oplossing gevonden hadden voor iedereen + silent nobler die onverwachts moest quitten, is het, zoals ik eerder aangaf, allemaal in een stroomversnelling gekomen.
 
Reactiescore
2.477
De R2W opmerking, die ik gemaakt heb, kwam er inderdaad vooral doordat jullie onmiddellijk nadat een speler stopt een nieuwe in huis halen. Een beetje de quarantaine tactiek toepassen dus. Een speler stopt: snel internen en dan de speler kicken en een nieuwe in huis halen. Nog altijd 4 spelers dus, maar wel de dorpen van 5 spelers. Zoals eerder aangegeven begrijp ik die recruit, maar is het ook logisch dat er daar commentaar op komt en zeker als het zo snel gebeurt. Hoge bomen vangen veel wind.
Mmm best hypocriet hoor. Je wijst de vinger naar ons dat we aan r2w zouden doen, 24uur later recruiten jullie zelf? Met als argument dat jullie al een iets langere tijd met 3 leden zaten (dus je moet een 5-tal dagen wachten alvorens je opnieuw mag recruiten?)
Jullie hadden al een speler klaarstaan voor er een speler stopte. Zullen we dat dan de classic 23 tactiek noemen? :biggrin:

De R2W opmerking, die ik gemaakt heb, kwam er inderdaad vooral doordat jullie onmiddellijk nadat een speler stopt een nieuwe in huis halen. Een beetje de quarantaine tactiek toepassen dus. Een speler stopt: snel internen en dan de speler kicken en een nieuwe in huis halen. Nog altijd 4 spelers dus, maar wel de dorpen van 5 spelers. Zoals eerder aangegeven begrijp ik die recruit, maar is het ook logisch dat er daar commentaar op komt en zeker als het zo snel gebeurt. Hoge bomen vangen veel wind.

Hoe ironisch.
1591098669405.png


Hoge bomen vangen inderdaad veel wind, echter waait de wind nu de verkeerde kant op.


Blijkbaar ben je niet zo aandachtig het zuiden aan het volgen want het was volgens mij al redelijk lang duidelijk dat Retro en Tears., (ofja in dit geval vooral Retro en Fairy) een bondgenootschap hadden hier. De situatie met zwaardvechter en Sequa Quare is beide opgelost, zoals ik al aangaf.

Klopt, heel aandachtig volg ik het inderdaad niet. Verkeerde aanname, my bad. Vraag me toch nog steeds af wat de oplossing is geworden voor Sequa Quare.? (gewoon benieuwde ik) Ondanks de BG die er stond, had het wel een leuke battle KUNNEN worden (bg zou er toch eens afmoeten, lijkt me?)

Verder ben je niet op de hoogte van onze gesprekken met Space dus waarom maak je dan assumpties zoals "gedwongen" en "noodzakelijk"? Die zijn namelijk gewoon volledig verkeerd.

Ik heb iets anders horen waaien, hoge bomen vangen veel wind zeker :biggrin: Neen even zonder zeveren, heb hier en daar wat gesprekken en tot mijn grote spijt kan en mag ik geen leuke berichtjes delen die dit zouden ontkrachten.
 
Reactiescore
992
Mmm best hypocriet hoor. Je wijst de vinger naar ons dat we aan r2w zouden doen, 24uur later recruiten jullie zelf? Met als argument dat jullie al een iets langere tijd met 3 leden zaten (dus je moet een 5-tal dagen wachten alvorens je opnieuw mag recruiten?)
Jullie hadden al een speler klaarstaan voor er een speler stopte. Zullen we dat dan de classic 23 tactiek noemen? :biggrin:



Hoe ironisch.
Bekijk bijlage 21009


Hoge bomen vangen inderdaad veel wind, echter waait de wind nu de verkeerde kant op.


Klopt, heel aandachtig volg ik het inderdaad niet. Verkeerde aanname, my bad. Vraag me toch nog steeds af wat de oplossing is geworden voor Sequa Quare.? (gewoon benieuwde ik) Ondanks de BG die er stond, had het wel een leuke battle KUNNEN worden (bg zou er toch eens afmoeten, lijkt me?)

Ik heb iets anders horen waaien, hoge bomen vangen veel wind zeker :biggrin: Neen even zonder zeveren, heb hier en daar wat gesprekken en tot mijn grote spijt kan en mag ik geen leuke berichtjes delen die dit zouden ontkrachten.

De oplossing van Quare kan ik ook niet toelichten. Als je die per se wilt weten zul je het moeten vragen aan Quare zelf of aan Fairy, indien hij dit wilt zeggen. Het is niet mijn plaats om dat aan de grote klok te gaan hangen.

Verder had het zeker een leuke strijd kunnen worden met Tears, ware het niet dat wij al met 5/6 andere stammen in de clinch lagen die allemaal samenwerkten dus het leek ons wel handig om toch één bondgenoot te hebben.
 
Reactiescore
298
Dus als ik nu een pbg aanga met iemand van de top 3 stammen, hem hierna wegrecruit, is het geen R2W? In mijn optiek is dat toch wel een iets of wat aparte denkwijze. Dan hadden we beter de invite een weekje kunnen uitstellen aangezien de(al dan niet) r2w kwestie nooit van toepassing zou zijn geweest.
Ik spreek niet over r2w. Is ook nogal een debiel concept op een wereld met stamlimiet 4, zeker in deze fase van het spel. Ik geef enkel aan dat er een wezenlijk verschil zit tussen het rekruteren van een (voormalig) vijand en een bg waarmee je al vanaf de startfase samenwerkt.

Hoe ironisch.
1591098669405.png



Hoge bomen vangen inderdaad veel wind, echter waait de wind nu de verkeerde kant op.
Kijk even iets verder dan je neus lang is, dan begrijp je er misschien wat meer van...
 
Reactiescore
298
Yes!

Jaja, we hebben weer een nieuw dieptepunt bereikt op deze classic. Na al eerder vuil bezig te zijn geweest door na afsluiten van een GAP zonder overleg het gezamenlijke aanvalstarget te internen, gaat Yes! nu nog een stapje verder. Terwijl er een NAP staat met OMEGA tot 16-06 01:00, beginnen deze vuile ratten al 3 dagen voor aflopen van de termijn met nachtelijke blitz, na het uitvoeren van een online-check om zeker te zijn dat de weerstand minimaal is.

Ik neem aan dat Yes! alle veroverde dorpen netjes teruggeeft en daarbovenop extra compensatie biedt. Geldt ook voor PalliePatatje, die vrolijk mee lijkt te liften op deze smerige stab. Dit soort mensen en acties verneuken dus het moderne tw, en mogen wat mij betreft keihard aangepakt worden door de community
 
Reactiescore
227
Yes!

Jaja, we hebben weer een nieuw dieptepunt bereikt op deze classic. Na al eerder vuil bezig te zijn geweest door na afsluiten van een GAP zonder overleg het gezamenlijke aanvalstarget te internen, gaat Yes! nu nog een stapje verder. Terwijl er een NAP staat met OMEGA tot 16-06 01:00, beginnen deze vuile ratten al 3 dagen voor aflopen van de termijn met nachtelijke blitz, na het uitvoeren van een online-check om zeker te zijn dat de weerstand minimaal is.

Ik neem aan dat Yes! alle veroverde dorpen netjes teruggeeft en daarbovenop extra compensatie biedt. Geldt ook voor PalliePatatje, die vrolijk mee lijkt te liften op deze smerige stab. Dit soort mensen en acties verneuken dus het moderne tw, en mogen wat mij betreft keihard aangepakt worden door de community
Ik hoop dat je hier beide kanten van kent vooraleer je met modder gooien maar ok.

Daarnaast hadden wij geen enkele relatie met OMEGA. Hebben ook meermaals een samenwerking afgewezen. Zie het nut niet in om ons hier in mee te sleuren.
 
Reactiescore
992
Volgens wat ik begrepen heb was er een NAP met opzegperiode tot 16 juni om 1 uur zoals jvds11 aangeeft.
Deze opzegperiode werd echter genegeerd aangezien Unknown. en co gehoord hadden dat Ragnarokkie en co al aanvallen aan het smeden waren. Sinds wanneer is het verboden om tijdens de opzegperiode aanvallen te smeden voor wanneer de NAP gedaan is?
 
Reactiescore
298
Ik hoop dat je hier beide kanten van kent vooraleer je met modder gooien maar ok.

Daarnaast hadden wij geen enkele relatie met OMEGA. Hebben ook meermaals een samenwerking afgewezen. Zie het nut niet in om ons hier in mee te sleuren.
Zoals ik op discord al zei, omdat je gecoördineerd aanvalt tegelijkertijd met een smerige stab, en ook nog eens terwijl je afwist van die afkoelingsperiode. Dan werk je dus indirect mee aan een stab en zit je wat mij betreft op hetzelfde niveau.
 
Reactiescore
93
Ik hoop dat je hier beide kanten van kent vooraleer je met modder gooien maar ok.

Daarnaast hadden wij geen enkele relatie met OMEGA. Hebben ook meermaals een samenwerking afgewezen. Zie het nut niet in om ons hier in mee te sleuren.
Niet te zielig doen he, je wist duidelijk dat er een stab plaatsvond.
 

Deleted User - 487960812

Guest
Volgens wat ik begrepen heb was er een NAP met opzegperiode tot 16 juni om 1 uur zoals jvds11 aangeeft.
Deze opzegperiode werd echter genegeerd aangezien Unknown. en co gehoord hadden dat Ragnarokkie en co al aanvallen aan het smeden waren. Sinds wanneer is het verboden om tijdens de opzegperiode aanvallen te smeden voor wanneer de NAP gedaan is?

Ben benieuwd hoe unknown aan die informatie gekomen is, want dat was totaal niet het geval.
Heb ook geen co om samen een aanval mee te smeden haha.
 
Reactiescore
47
Wil je mij hier niet in meetrekken Ragnar :p
Ik heb niemand aangevallen haha

Krijg ook deze pm net:
.Alpha.Wolf.
phone.png
vandaag om 09:09 uur
hey,

kheb allemaal goeie dingen gaande en wil geen tijd in deze wereld steken waar mensen niet aan hen woord kunnen houden (unknown).

beetje zielig en onnodig maar kga er geen nachtwerk vanmaken. Jou heb ik wat hoger zitte dus wacht niet tot dinsdag en pak maar wat je pakken kan.
--

En hetzelfde van White, Voor je gaat roepen dat ik alsnog fout bezig ben als ik evt later wat pak haha.
En wat mn stammie betreft hoorde ik dat er tijdens de NAP een massa op hem door jullie was besproken en klaargezet, verder weet ik er het fijne ook niet van

*misschien ook goed om te vermelden dat mijn NAP al veel langer liep (persoonlijke) en dus ook los staat van wat jullie onderling besproken hebben
 
Reactiescore
298
Wil je mij hier niet in meetrekken Ragnar :p
Ik heb niemand aangevallen haha
Nee maar je wist wel van de stab af en vind het blijkbaar prima?
En wat mn stammie betreft hoorde ik dat er tijdens de NAP een massa op hem door jullie was besproken en klaargezet, verder weet ik er het fijne ook niet van
Dat ze plannen maken om jullie aan te vallen voor na de NAP-periode is toch logisch? Ze zagen ook wel in dat ze gesandwiched werden en op den duur aangevallen zouden worden, zeker nadat Unknown ze volledig omsingelde. Dat betekent niet dat je dan maar je NAP mag schenden en iemand in de nacht compleet mag op-edelen?


Het is gewoon te zot voor woorden wat hier gebeurt, dit soort acties moeten gewoon sterk veroordeeld en bestraft worden. Komt er nog een normale reactie vanuit Yes! zelf?
 
Reactiescore
298
picturemessage_jds3225u.qmd.png
Nog even wat context voor de wat minder betrokken AF-lezers. De NAP zou aflopen op 16.06 01:00. Unknown begint op 12.06 omstreeks 22:40 met aanvallen te sturen op Ragna. Wanneer hij daarop aangesproken wordt, worden de aanvallen direct gecanceld. Een 45 minuten later, om 23.29 doet Unknown de eerste online-check via PM. Om 00.02 volgt de tweede online-check, waarna de aanvallen de deur uit gaan. Aangezien alle def van Ragna en Alpha-wolf aan het front met M-A staat, kan Unknown 's nachts tientallen defdorpen weg-edelen en (front)-offjes en recaps bashen.
 
Reactiescore
47
Nog even wat context voor de wat minder betrokken AF-lezers. De NAP zou aflopen op 16.06 01:00. Unknown begint op 12.06 omstreeks 22:40 met aanvallen te sturen op Ragna. Wanneer hij daarop aangesproken wordt, worden de aanvallen direct gecanceld. Een 45 minuten later, om 23.29 doet Unknown de eerste online-check via PM. Om 00.02 volgt de tweede online-check, waarna de aanvallen de deur uit gaan. Aangezien alle def van Ragna en Alpha-wolf aan het front met M-A staat, kan Unknown 's nachts tientallen defdorpen weg-edelen en (front)-offjes en recaps bashen.

Wel verdacht veel communicatie tussen jullie, ook al voor dit volgens mij, vraag me af in hoeverre jullie al contact hadden en nu toekomstige aanvalsplannen in het water zien vallen? ;)

Zoals gezegd doe ik er niet aan mee, maar wist ik idd een paar uur van tevoren dat het ging gebeuren, gezegd dat er normaliter gewoon tot dinsdag gewacht moet worden, maar aangezien dit soort aanvalsplannen gemaakt werden terwijl die NAP onder het voornemen was "om later samen te blijven werken" zoals ik hoorde, vind ik dan ook niet kunnen.

En ben jij die moraalridder van Medicated?
Met de standaard zinnetjes van afgelopen werelden herhalen van "leave de stam"?
Zou jullie bij Retro maar goed uitkomen ja ;) (zie 1e Punt mede)

Je kan mij nou wel door het slijk proberen te halen terwijl ik niet eens iets verkeerd doe, maar omdat ik niet direct de stam leave, zal vast geen dubbele agenda achter zitten nee.
 

Deleted User - 487960812

Guest
Dat jij je wel aan je afspraken wilde houden waarderen we erg. Ik vraag me alleen af hoe jullie erbij komen dat we een massa aan het opzetten waren. Dit is namelijk totaal niet het geval. Ik ben benieuwd hoe jullie dit willen aantonen en met wie dan wel. Ik zie het gwn als een drogreden om afspraken te verbreken en er denken weg mee te komen.

Het contact met retro is vanochtend pas tot stond gekomen na mijn beklaag op discord.
 
Reactiescore
104
Wel verdacht veel communicatie tussen jullie, ook al voor dit volgens mij, vraag me af in hoeverre jullie al contact hadden en nu toekomstige aanvalsplannen in het water zien vallen? ;)

Zoals gezegd doe ik er niet aan mee, maar wist ik idd een paar uur van tevoren dat het ging gebeuren, gezegd dat er normaliter gewoon tot dinsdag gewacht moet worden, maar aangezien dit soort aanvalsplannen gemaakt werden terwijl die NAP onder het voornemen was "om later samen te blijven werken" zoals ik hoorde, vind ik dan ook niet kunnen.

En ben jij die moraalridder van Medicated?
Met de standaard zinnetjes van afgelopen werelden herhalen van "leave de stam"?
Zou jullie bij Retro maar goed uitkomen ja ;) (zie 1e Punt mede)

Je kan mij nou wel door het slijk proberen te halen terwijl ik niet eens iets verkeerd doe, maar omdat ik niet direct de stam leave, zal vast geen dubbele agenda achter zitten nee.
Interessant om te horen dat je gewoon akkoord gaat met het uitvoeren van een stab door een van je stamleden.

Leuke stam Yes! Hoopje stabbers bijeen. Terwijl jullie nochtans in vele lijstjes als meestbelovende of meest onderschatte stam naar voren geschoven werden. Draait dit toch even helemaal anders uit.
 
Bovenaan