Top/flop spelers

Deleted User - 487957763

Guest
Beetje jammer om het op deze manier om te draaien. Dus het schelden moet gewoon geaccepteerd worden? Gaat niet gebeuren hoor. :)
In eerste instantie draai jij het om waar ik begon over het bannen en jij het draait op het schelden.

Dus nu moet ik mij maar schikken in het feit dat de discussie verder gaat over het punt dat jij schelden erger vind dan een poging tot een ban aansmeren?

Prima dat je het schelden niet accepteert. Ik geef dan ook aan in mijn vorige post dat het niet nodig was en Barnie zal er zeker van geleerd hebben en hopelijk de rest van Spread ook.

Het is duidelijk gemaakt dat Imago alles zal doen om een paar dorpen te kunnen pakken. De toppers van TLDR hebben een ban nodig om wat te kunnen forceren blijkt. Dat is waarvoor ik ze benoem tot een flop account. Dat is mijn uitspraak en daar zal je het mee moeten doen.
39B86D8D-8417-465E-B53B-43533BBB31CA.jpeg
 
Reactiescore
217
Het is ook duidelijk dat spread er alles aan doet om TLDR tegen te gaan. Nou nu doet iedereen alles tegen de ander, volgende discussie.
 
Reactiescore
217
Vind spelers plaatsen in de rim achter TLDR ook niet heel chique, helemaal als er een 2de jurrien zit :oops:
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Doormiddel van spel elementen inderdaad. Niet door middel van bans oid. Mag hopen dat als ik aanval er ook gedeffed wordt. Zou gek zijn al gaven we vrije doorgang :tongue:

Precies dit als je in het zadel moet geholpen worden dmv bans zegt dat genoeg over het vertrouwen in je eigen skills. Als woorden als “malloot” je niet aanstaan praat er dan gewoon met iemand over ipv gelijk naar een autoriteit te zoeken. Ik gok dat niemand die nog op de basisschool Tribal Wars speelt maar elkaar proberen ban aan te smeren dmv woorden is wel een basisschool niveautje.

Vind spelers plaatsen in de rim achter TLDR ook niet heel chique, helemaal als er een 2de jurrien zit :oops:

Oh dus mag Imago en aanhang nu alles maken? Eerst MB stam en BG stam die mogen clusterfucken en nu uit nog verdere onmacht proberen iemand een ban aan te smeren. Wordt steeds meer een zooitje daar:rolleyes:
 

Deleted User - 487957763

Guest
Vind spelers plaatsen in de rim achter TLDR ook niet heel chique, helemaal als er een 2de jurrien zit :oops:
Melvin heeft doormiddel van diplomatieke betrekkingen daar een stevig block gevormd. Dat hij daarbij een co zocht voor een speler van zijn BG stam kan je inderdaad niet chique vinden gezien de locatie, maar dat blijven wel spel elementen. Iemand een ban aansmeren gaat daarover en dan komen we op een plek waar de spel elementen wegvallen en de invloed van de support zich meld.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
In eerste instantie draai jij het om waar ik begon over het bannen en jij het draait op het schelden.

Dus nu moet ik mij maar schikken in het feit dat de discussie verder gaat over het punt dat jij schelden erger vind dan een poging tot een ban aansmeren?

Prima dat je het schelden niet accepteert. Ik geef dan ook aan in mijn vorige post dat het niet nodig was en Barnie zal er zeker van geleerd hebben en hopelijk de rest van Spread ook.

Het is duidelijk gemaakt dat Imago alles zal doen om een paar dorpen te kunnen pakken. De toppers van TLDR hebben een ban nodig om wat te kunnen forceren blijkt. Dat is waarvoor ik ze benoem tot een flop account. Dat is mijn uitspraak en daar zal je het mee moeten doen.
Bekijk bijlage 22287

Mooi plaatje. Wat wil je daarmee zeggen? Natuurlijk vinden jullie het rot dat iemand gereport wordt, moet je zelf weten. Als jullie elk dingetje willen uitsmeren, moet je vooral doen. Houdt het netjes binnen de PM's, dan hoeft het niet te gebeuren. :) Whatever.
 
Reactiescore
972
Melvin heeft doormiddel van diplomatieke betrekkingen daar een stevig block gevormd. Dat hij daarbij een co zocht voor een speler van zijn BG stam kan je inderdaad niet chique vinden gezien de locatie, maar dat blijven wel spel elementen. Iemand een ban aansmeren gaat daarover en dan komen we op een plek waar de spel elementen wegvallen en de invloed van de support zich meld.

We weten allemaal dat het niet bij 1 speler of 1 VV is gebleven, dus je bewering klopt niet. Wil je echt een discussie over “spelelementen voeren” en daarmee het uitschelden van iemand goed praten? Kom op zeg...
 
Reactiescore
1.226
de intentie van het rapporteren is wel verkeerd tbh. dit was gewoon om een voordeel op je tegenstander te krijgen. als een woord als maloot je zodanig kwetst dat je het nodig vind om te rapporteren schakel je beter je internet uit.

Het is toch wel erg frappant dat je internet moet uitschakelen omdat iemand anders aan het schelden is.

Verschil van opvatting over omgangsvormen denk ik.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Mooi plaatje. Wat wil je daarmee zeggen? Natuurlijk vinden jullie het rot dat iemand gereport wordt, moet je zelf weten. Als jullie elk dingetje willen uitsmeren, moet je vooral doen. Houdt het netjes binnen de PM's, dan hoeft het niet te gebeuren. :) Whatever.
Ik start de discussie op het punt dat iemand een ban wil aansmeren. Jij haakt in op het schelden verwijzend naar "malloot". Hierop geef ik aan dat het inderdaad onnodig was en hoop ik dat Barnie + Spread hier lering uittrekt. Tot slot geef ik als afsluiter aan waarom ik TLDR een flop speler vind. Dat is tenslotte waar dit topic om draait. Het plaatje was gewoon een leuke toevoeging verwijzend naar mijn laatste zin. Dat is hoe ik erin sta en daar blijf ik bij.

Ik hoop zeker dat iedereen het verder netjes houdt in de PM's. Echter hoop ik ook dat het geen Banwars wordt hier. Dat is de reden dat ik het hierop breng.

We weten allemaal dat het niet bij 1 speler of 1 VV is gebleven, dus je bewering klopt niet. Wil je echt een discussie over “spelelementen voeren” en daarmee het uitschelden van iemand goed praten? Kom op zeg...
VV's zijn onderdeel van het spel. Bij onze rim is het ook niet bij 1 vv gebleven remember Bouwman en Babe Magnet?

Ik praat nergens het schelden goed als je een beetje gelezen hebt. Ik geef zelfs aan dat het onnodig is en inderdaad een vorm van onmacht vormt. Net als ik aangeef dat een poging tot bannen een poging van onmacht is, maar dan niet in het voeren van een discussie, maar in het spelen van een spel omdat je simpelweg niet door het front komt.

Iemand uitschelden is niet erg, het rapporteren, dat is de echte misdaad! Het treed immers buiten de spelelementen, en als je dat doet dan zijn je skills niet op orde.
Zoals ik al eerder aangaf was het uitschelden inderdaad onnodig. Mijn punt blijft als jij iemand probeert te bannen om er voordeel uit te halen ben je een onzekere speler die twijfelt aan zijn eigen spelvermogen.
 
Reactiescore
2.444
Dus nu moet ik mij maar schikken in het feit dat de discussie verder gaat over het punt dat jij schelden erger vind dan een poging tot een ban aansmeren?

Laten we eerlijk zijn, iedereen die dit spelt heeft gespeeld weet dat je geen ban krijgt voor een dergelijk scheldwoord. Nou ben ik überhaupt al geen fan van de term 'ban aansmeren' want in het merendeel van de gevallen brengt een account zichzelf in een positie dat die en ban verdient. Maar hier zullen de spelers zelf ook geweten hebben dat er voor zoiets hooguit een waarschuwing zou komen. Ik gebruik persoonlijk nooit de support, als iemand zich als een 'malloot' in pm's gedraagt kan de hele stam daarom mee lachen maar dit wordt toch wel weer erg opgeblazen haha.

Prima dat je het schelden niet accepteert. Ik geef dan ook aan in mijn vorige post dat het niet nodig was en Barnie zal er zeker van geleerd hebben en hopelijk de rest van Spread ook.

Als Barnie er wat van geleerd heeft lijkt het me alleen maar een goede zaak? Als iedereen wat netter en met een beetje meer respect tegen elkaar gaat communiceren krijgen we vanzelf een leukere wereld.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Eens. :) Goede post van Absurd.
 

DeletedUser79704

Guest
Het is toch wel erg frappant dat je internet moet uitschakelen omdat iemand anders aan het schelden is.

Verschil van opvatting over omgangsvormen denk ik.
gaat mij over de intentie van het rapporteren. dit is spelbederf en vind het oprecht jammer dat dit gewoon als "normaal" word bekeken. dan kun je alle regeltjes gaan doorpluizen en mensen random rapporteren gewoon om een voordeel te behalen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Laten we eerlijk zijn, iedereen die dit spelt heeft gespeeld weet dat je geen ban krijgt voor een dergelijk scheldwoord. Nou ben ik überhaupt al geen fan van de term 'ban aansmeren' want in het merendeel van de gevallen brengt een account zichzelf in een positie dat die en ban verdient. Maar hier zullen de spelers zelf ook geweten hebben dat er voor zoiets hooguit een waarschuwing zou komen. Ik gebruik persoonlijk nooit de support, als iemand zich als een 'malloot' in pm's gedraagt kan de hele stam daarom mee lachen maar dit wordt toch wel weer erg opgeblazen haha.

Als Barnie er wat van geleerd heeft lijkt het me alleen maar een goede zaak? Als iedereen wat netter en met een beetje meer respect tegen elkaar gaat communiceren krijgen we vanzelf een leukere wereld.
Zodra je op de support knop drukt ben je uit op 1 ding, het aansmeren van een ban. Mocht je dit niet zijn had je zelf initiatief genomen en er iets van gezegd in de PM. Niemand duikt de support in, in de hoop dat Fam of wie dan ook de tegenstander een standje komt geven. Je moet wel heel naïef zijn om zo te denken. We zijn volwassen mannen en vrouwen. Staat de term "malloot" je niet aan geef dat dan aan in plaats van naar de mods te gaan.

Betreft de term ban aansmeren. Ben ik het mee eens hoor dat een account het vaak zelf verdiend, maar soms zijn de overtredingen zo licht dat je beter het voordeel van de twijfel kan geven. Ik denk dat iedereen zich irriteert aan een Neymar als die zijn tegenstander voor een lichte overtreding een gele kaart probeert aan te smeren. Zo irriteer ik mij als spelers een tegenstander je probeert voor de lichtste overtredingen al naar de mods te slepen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Het gaat niet om één PM hè. Het is een heel serie PM's waar het taalgebruik van Barnie gewoon buitensporig is. Op een gegeven moment houdt het op Ezra. Hij heeft een waarschuwing gekregen, prima toch? Lesje geleerd, volgende topic. ;)
 

Deleted User - 487957763

Guest
Het gaat niet om één PM hè. Het is een heel serie PM's waar het taalgebruik van Barnie gewoon buitensporig is. Op een gegeven moment houdt het op Ezra. Hij heeft een waarschuwing gekregen, prima toch? Lesje geleerd, volgende topic. ;)
Dan had je dat alsnog kunnen aankaarten bij Barnie of bij de Spread leiding in plaats van een report. Dat steekt en dat is waarom ik TLDR een flop account vind. Verder was het taalgebruik van Barnie schijnbaar niet dusdanig buitensporig gezien er een waarschuwing is uitgedeeld in plaats van een ban dus dat valt allemaal wel mee. Lesje geleerd, hopelijk wel. Al hoop ik dat bij jullie ook nog wel even besproken wordt dat dit niet de manier is om winsten te boeken op een account ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dan had je dat alsnog kunnen aankaarten bij Barnie of bij de Spread leiding in plaats van een report. Dat steekt en dat is waarom ik TLDR een flop account vind. Verder was het taalgebruik van Barnie schijnbaar niet dusdanig buitensporig gezien er een waarschuwing is uitgedeeld in plaats van een ban dus dat valt allemaal wel mee. Lesje geleerd, hopelijk wel. Al hoop ik dat bij jullie ook nog wel even besproken wordt dat dit niet de manier is om winsten te boeken op een account ;)

Fair enough. :) Hoewel AIE zelf er wel mee bekend was, Unsung kwam mij pm'en met de vraag of Barnie ook echt scheldt met bepaalde ziektes en dergelijke.
 
Bovenaan