Top/flop spelers

Reactiescore
1.582
Noo Noo lekker trieste ventjes zuigen

Niks zuigen aan, gewoon de waarheid. Hoe slecht en noob ben je als je op deze manier een ban aan probeert te smeren als iemand met je in gesprek wilt gaan over cf's. Een makkelijkere manier om je account volledig voor lul te zetten kan niet.
 
Reactiescore
972
Niks zuigen aan, gewoon de waarheid. Hoe slecht en noob ben je als je op deze manier een ban aan probeert te smeren als iemand met je in gesprek wilt gaan over cf's. Een makkelijkere manier om je account volledig voor lul te zetten kan niet.

Jullie gaan ook over ieder overgenomen dorp een gesprek aan of het al dan niet een CF is, zelfs als het er bij lange na geen is. Ik zou der ook moe van worden!
 
Reactiescore
757
Niks zuigen aan, gewoon de waarheid. Hoe slecht en noob ben je als je op deze manier een ban aan probeert te smeren als iemand met je in gesprek wilt gaan over cf's. Een makkelijkere manier om je account volledig voor lul te zetten kan niet.
Je begrijpt denk ik m'n uitspraak niet. Ik bedoelde het eerder in de zin van "Noo noo lekker speler van de kaart vegen"
 
Reactiescore
972
Goeie oorzaak gevolg relatie wel :')
Dieptepuntje numéro 352627252 van w73 is een feit.

Oh nee hoor, ik praat nergens goed dat er om onzinnige redenen een ban wordt aangesmeerd. Echter staat het prima in lijn met het lage niveau dat Barnie hanteert door over ieder nuilfeitje te PM’en.
 
Reactiescore
2.444
Kun je eigenlijk zien waarvoor je een (ik gok) waarschuwing krijgt? Wat ik van het AF een beetje begrijp loopt het daar al langer uit de hand in pms?
 
Reactiescore
3.457
Mien die een support indient over verkeerde woordkeuzes?
haha best komisch
 
Reactiescore
972
Waarom dan met die nee maar jij constructies komen? Weet niet in welke universum dat geen vorm van iets goedpraten is, maar prima, dan niet:')

“Nee, maar jij”-constructies zijn nieuw voor mij. Maar goed, misschien als je het nog een keer leest, dat je ziet dat ik het niet zo bedoelde.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Jullie gaan ook over ieder overgenomen dorp een gesprek aan of het al dan niet een CF is, zelfs als het er bij lange na geen is. Ik zou der ook moe van worden!

Wondering waarom het account "Too Lazy Didnt Read" heet dan :rolleyes2:
 
Bovenaan