Top/flop spelers

Reactiescore
255
Ik kan ook beleefd doen, maar dan wordt alles genegeerd.. Schrijnend als jij mijn posts als n niveau aanhoudt voor n hele stam. Als n leider gaat dreigen met katas, omdat iemand m met n negatieve toon aanspreekt, wat voor laag niveau moet dat voorstellen dan?

Dus je krijgt geen reactie/aandacht en dan ga je je vervolgens heel kinderlijk gedragen om wel die aandacht te vergaren. Zegt ook weer genoeg natuurlijk. :biggrin:

Jouw posts als niveau aanhoudt voor een hele stam? Enlighten me. Ik heb in de post die jij quote helemaal geen verwijzing gemaakt naar Spread? Gelieve me geen woorden in de mond te leggen. Ik haakte enkel in op dat Kingsdorp laatste tijd de inhoud mist hier, wat ik niet gek vind als o.a. jij één van de actieve posters ben hier op het Wereld 73 fora.

Ja, eens. Was niet de juiste reactie van Global Knowlegde inderdaad.
 
Reactiescore
1.278
Als onze leiding iets zou zeggen over het post gedrag van een bepaald persoon wordt dat gewoon aangepast, bij jullie werd laatst gezegd dat het ze niet boeide nadat er een melding over gemaakt was. Ik zie dan niet in hoe we dan "allemaal" als grote jongens kunnen posten.

Als ... als... als. Het gaat nu over het niveau van het AF. daar gaat dit gesprek over snap niet helemaal hoe je van dat punt naar je leiding gaat. Helemaal leuk dat iemand zijn gedrag aanpast als het moet van de leiding en chapeau naar Ronald. Het gaat over het feit dat er een klimaat wordt gecreerd waar dit klaarblijkelijk nodig is. En dit wordt vanuit twee kampen gecreëerd.

De slappe posts van Imago die het probleem naar 1 kamp proberen te schuiven spreken al boekdelen. Ik ga er in ieder geval mijn aandacht niet meer aan besteden.
 

DeletedUser79704

Guest
Als ... als... als. Het gaat nu over het niveau van het AF. daar gaat dit gesprek over snap niet helemaal hoe je van dat punt naar je leiding gaat. Helemaal leuk dat iemand zijn gedrag aanpast als het moet van de leiding en chapeau naar Ronald. Het gaat over het feit dat er een klimaat wordt gecreerd waar dit klaarblijkelijk nodig is. En dit wordt vanuit twee kampen gecreëerd.

De slappe posts van Imago die het probleem naar 1 kamp proberen te schuiven spreken al boekdelen. Ik ga er in ieder geval mijn aandacht niet meer aan besteden.
ik heb niemand van imago posts over iemand zn moeder zien maken of hele fake accounts zien maken om iemand persoonlijk te raken nochtans. beter eens in eigen boezem kijken ipv continu het probleem bij anderen te leggen
 
Reactiescore
983
Als ... als... als. Het gaat nu over het niveau van het AF. daar gaat dit gesprek over snap niet helemaal hoe je van dat punt naar je leiding gaat. Helemaal leuk dat iemand zijn gedrag aanpast als het moet van de leiding en chapeau naar Ronald. Het gaat over het feit dat er een klimaat wordt gecreerd waar dit klaarblijkelijk nodig is. En dit wordt vanuit twee kampen gecreëerd.

De slappe posts van Imago die het probleem naar 1 kamp proberen te schuiven spreken al boekdelen. Ik ga er in ieder geval mijn aandacht niet meer aan besteden.
Ja klopt, we hebben het over het niveau van het AF. Zulke dingen voegen dus dan ook waarde toe op het AF. Staat gewoon in verband met elkaar. Als bijvoorbeeld een Hot Chikie zijn post gedrag aanpast van idioterie naar normale posts scheelt dat al de helft. Het is wel komisch dat er vanuit beide kampen gezegd wordt dat het AF zo ontzettend kut is, maar er gebeurt bar weinig in mijn ogen om het beter te maken.

Je begint nu direct zelf weer wat over Imago te zeggen, terwijl het toch ging over het niveau van het AF? --> Slappe posts van elk kamp*

Als mensen problemen hebben, moeten ze mij aanspreken op skype of wtf, heb 0 gehoord direct hoor. Alleen maar viavia. Gok dat het weer over mij gaat i guess xD
Je kan zelf niet bedenken dat jouw post gedrag nergens op slaat, of? Ik denk sowieso wel dat er genoeg opmerkingen gemaakt zijn op het AF waarin blijkt dat je gewoon echt ontzettend idioot post. Daarvoor hoeft niemand jou toch privé over aan te spreken, tevens heeft je eigen leiding hier al eens wat over gezegd? En als je het nog niet wist, dan weet je dat nu.
 
Reactiescore
1.365
Dus je krijgt geen reactie/aandacht en dan ga je je vervolgens heel kinderlijk gedragen om wel die aandacht te vergaren. Zegt ook weer genoeg natuurlijk. :biggrin:

Jouw posts als niveau aanhoudt voor een hele stam? Enlighten me. Ik heb in de post die jij quote helemaal geen verwijzing gemaakt naar Spread? Gelieve me geen woorden in de mond te leggen. Ik haakte enkel in op dat Kingsdorp laatste tijd de inhoud mist hier, wat ik niet gek vind als o.a. jij één van de actieve posters ben hier op het Wereld 73 fora.


Ja, eens. Was niet de juiste reactie van Global Knowlegde inderdaad.

Ik doel er meer op, dat t geen verschil uitmaakt hoe iemand post. Ik wil best wel ergens n discussie over voeren, maar als ik serieus ergens opin ga, krijg ik geen antwoord, terwijl mensen altijd janken dat er pure discussies gevoerd moeten worden en geen banter. Daarnaast spreek ik gewoon direct mensen aan, omdat ik n pleuris hekel heb aan dat stomme omheen gelul en gedraai. Ben misschien wel wat directer dan de meeste en zeg te snel wat ik denk, maar thats me xD. En als je het niet zo bedoelde qua niveau van de stam etc, mb verkeerd geïnterpreteerd. :)
@slave Boeit me niet, tis al kinderachtig genoeg als jullie naar de leiding lopen, omdat ik te eng ben, komop zeg :p. Tis geen kleuterklas. Ik zeg ook gewoon als iemand bs stuurt of dom loopt te janken, heb je meer aan dan niks zeggen of dom tegen andere mensen erover gaat janken, niet dan?
 

DeletedUser81766

Guest
Opnieuw een discussie over hoe je moet discusseren en gedragen op het AF, een echte klassieker.

tevens als je van je leiding moet aanhoren dat je posts slecht zijn en je een verkeerde houding hebt geeft dat überhaupt al de posters niveau aan toch :)
 
Reactiescore
1.278
ik heb niemand van imago posts over iemand zn moeder zien maken of hele fake accounts zien maken om iemand persoonlijk te raken nochtans. beter eens in eigen boezem kijken ipv continu het probleem bij anderen te leggen

Dat is toch ook gewoon opgepakt door de leiding? Snap niet dat je daar weer over begint wat had spread dan nog meer moeten doen?
 
Reactiescore
983
@slave Boeit me niet, tis al kinderachtig genoeg als jullie naar de leiding lopen, omdat ik te eng ben, komop zeg :p. Tis geen kleuterklas. Ik zeg ook gewoon als iemand bs stuurt of dom loopt te janken, heb je meer aan dan niks zeggen of dom tegen andere mensen erover gaat janken, niet dan?
Ik weet niet of wij naar de leiding gelopen zijn, ik heb het erover dat jij door de leiding bent aangesproken en je een ongeleid projectiel bent.
 
Reactiescore
1.365
Ik weet niet of wij naar de leiding gelopen zijn, ik heb het erover dat jij door de leiding bent aangesproken en je een ongeleid projectiel bent.
Genoeg, maar ik geef t zelfde antwoord zoals ik al zei hiero, ze spreken mij maar direct aan toch? Tis geen kleuterklas. Mensen houden gewoon niet van direct commentaar en gaan het dom en idioot noemen, zo kan ik het ook wel. :p
 

DeletedUser79704

Guest
Dat is toch ook gewoon opgepakt door de leiding? Snap niet dat je daar weer over begint wat had spread dan nog meer moeten doen?
omdat jij praat over een klimaat die gecreerd is door twee kampen terwijl ik toch vooral zag hoe jouw kamp over de schreef ging op het AF dmv die 2 actie's. verder vind ik het jammer dat mensen die werelden samengespeeld hebben en in de toekomst sws opnieuw gaan samenspelen zo tekeer kunnen gaan tegen elkaar.
 
Reactiescore
1.278
omdat jij praat over een klimaat die gecreerd is door twee kampen terwijl ik toch vooral zag hoe jouw kamp over de schreef ging op het AF dmv die 2 actie's. verder vind ik het jammer dat mensen die werelden samengespeeld hebben en in de toekomst sws opnieuw gaan samenspelen zo tekeer kunnen gaan tegen elkaar.

Ik heb het over een klimaat dat gecreëerd wordt. Waarom haal jij dan in hemelsnaam een voorbeeld aan die door geheel spread is afgekeurd en die speler daarop uit spread is verwijderd? Zie niet in hoe dat bijdraagt aan de discussie behalve onnodig natrappen.
 

DeletedUser79704

Guest
Ik heb het over een klimaat dat gecreëerd wordt. Waarom haal jij dan in hemelsnaam een voorbeeld aan die door geheel spread is afgekeurd en die speler daarop uit spread is verwijderd? Zie niet in hoe dat bijdraagt aan de discussie behalve onnodig natrappen.
omdat dat voorbeeld onderdeel is van het gecreerde klimaat, is toch niet moeilijk te begrijpen?
 

Deleted User - 487971571

Guest
Van beide kanten is er een verkeerd klimaat gekweekt,neem alle voornemens en principes van Imago die ze op het af zette en allemaal is genegeerd:)
Zo kunnen we eindeloos blijven doorkauwen en beschuldigen.
vicieuze cirkel
 
Reactiescore
5.686
Het AF biedt ook nog nauwelijks waarde tegenwoordig. De p&p sterke stam (in dit geval Imago) domineert het AF ten allen tijde, waardoor de andere stam gewoon niet cared. Ik heb sinds W18 al geen deftige AF post meer gemaakt met die reden.
Pauper newgen
 
Reactiescore
1.365
W64 en w65 ben je later gejoined, zo kan ik ook wel 5 werelden in mijn handtekening zetten.
Dan zet je ze toch in jouw handtekening xD. Boeit mij niet. Wereldwinsten zijn toch overrated
 
Bovenaan