Top/flop spelers

Reactiescore
1.278
Wat een ongelofelijke kutwereld eigenlijk... Lmao

Zonde waar de werelden van vandaag staan en hoe deze stuk voor stuk teleurstellen.

Hoezo de wereld kan toch nog best sensatie opleveren. Je weet pas of de wereld teleursteld aan het einde imo. Al geef ik je gelijk dat er in de weg naar de eindstrijd zeker meer spanning en sensatie had gezeten met andere keuzes.

Al vraag ik mezelf wel af of het 18 phalanxen plan de wereld nou veel leuker maakt. Al hebben veel van ons wel even 'vakantie'
 
Reactiescore
983
Hoezo de wereld kan toch nog best sensatie opleveren. Je weet pas of de wereld teleursteld aan het einde imo. Al geef ik je gelijk dat er in de weg naar de eindstrijd zeker meer spanning en sensatie had gezeten met andere keuzes.

Al vraag ik mezelf wel af of het 18 phalanxen plan de wereld nou veel leuker maakt. Al hebben veel van ons wel even 'vakantie'

Zoals je zelf zegt zijn er deze wereld (door verschillende partijen) enorm slechte keuzes gemaakt en is deze wereld zijn potentieel al lang kwijt naar mijn mening.

En zo gaat dat gewoon altijd tegenwoordig, enorm zonde hoe werelden altijd kapot gemaakt worden door keuzes en niet door lekker het spel te spelen.

Maargoed da's natuurlijk mijn mening :)
 
Reactiescore
1.278
Zoals je zelf zegt zijn er deze wereld (door verschillende partijen) enorm slechte keuzes gemaakt en is deze wereld zijn potentieel al lang kwijt naar mijn mening.

En zo gaat dat gewoon altijd tegenwoordig, enorm zonde hoe werelden altijd kapot gemaakt worden door keuzes en niet door lekker het spel te spelen.

Maargoed da's natuurlijk mijn mening :)

Denk dat het er beetje inzit dat stammen geen risico willen lopen om nadelig de eindstrijd in de gaan. Vanuit spread misschien wel begrijpelijk, omdat er gespeeld wordt tegen een enorme premade die zichzelf (misschien wel terecht) op het AF uitroept tot een van de beste stammen van TW. Vanuit Imago ook weer begrijpelijk er mogen immers geen risico gelopen worden met het CV van Roald. ;)
 

DeletedUser79704

Guest
Zoals je zelf zegt zijn er deze wereld (door verschillende partijen) enorm slechte keuzes gemaakt en is deze wereld zijn potentieel al lang kwijt naar mijn mening.

En zo gaat dat gewoon altijd tegenwoordig, enorm zonde hoe werelden altijd kapot gemaakt worden door keuzes en niet door lekker het spel te spelen.

Maargoed da's natuurlijk mijn mening :)

er word nu niet anders gespeeld of vroeger op dat vlak imo, alleen zijn werelden nu zodanig klein dat die beslissingen gewoon beslissend zijn voor een wereld.
 
Reactiescore
2.303
En @kleine dwerg Emile, heb genoeg gewonnen hoor kerel :). Gelukkig ben je zelf ook n klapmongool.
Hoor anders genoeg dat je snel gaat runnen en nog niks klaargespeeld heb. Twas geen verwijt maar gewoon een vraag e je moet niet meteen op je tenen getrapt worden hoor !
 
Reactiescore
1.363
Hoor anders genoeg dat je snel gaat runnen en nog niks klaargespeeld heb. Twas geen verwijt maar gewoon een vraag e je moet niet meteen op je tenen getrapt worden hoor !
Oo, ik antwoord gewoon. Maar als je n post later tegen anti gaat zeggen dat ik een mongool ben, krijg je m gewoon terug hoor xd. En welke lui zeggen t dan :). Altijd dat domme omheen gepraat xd.
 
Reactiescore
2.303
Oo, ik antwoord gewoon. Maar als je n post later tegen anti gaat zeggen dat ik een mongool ben, krijg je m gewoon terug hoor xd. En welke lui zeggen t dan :). Altijd dat domme omheen gepraat xd.

Nou als jij men vraag eerst beantwoord zal ik die van u beantwoorden xp xp xd
 
Reactiescore
1.363
Nou als jij men vraag eerst beantwoord zal ik die van u beantwoorden xp xp xd
Welke vraag, welke ik gewonnen heb? Staat in mn handtekening. Heb ik daarmee uw vraag beantwoordt?
 

Deleted User - 487971522

Guest
Zullen zeker winsten zijn door laf spel en r2w. Die tellen in de grote mensen wereld niet mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.363
Zullen zeker winsten zijn door laf spel en r2w. Die tellen in de grote mensen wereld niet mee.
Ja ik speelde toen heel erg laf en vals, klopt. Ik was niet lief! Is het relevant trouwens?
 
Reactiescore
254
Pfoe wat is het hier zuur afgelopen dag(en). Is het eigenlijk altijd wel geweest op w73, maar eerst was het nog inhoudt in combinatie met ... maar bij 90% van de posters mist nu zelfs enige vorm van onderbouwing. :confused:

Tsja wat wil je. Als de meeste actieve AF-posters, posters zoals hieronder zijn, dan is het vrij lastig om inhoudelijk te reageren. Echt een niveautje 0,0 natuurlijk.

'Knully' 'janknoobje' 'slimbo' 'jankend jochie' 'kleine dwerg' 'klapmongool'. En als ik wat verder terug ga lezen, zie je wel meer van dat soort uitlatingen. Mooie is wel dat die vaak verkleinwoordjes gebruikt terwijl die zelf één van de jongste hier zal zijn, althans, daar mag ik toch wel vanuit gaan gezien z'n posts.


Aahhh boeboeeeee heb je n zakdoekje nodig knully? :(
Je kunt ook nergens tegen hè..
Als mensen n grote waffel hebbn, kriegn ze dus katas.. Waarom heb ik die nooit gehad dan janknoobje?

Bedoel deze wereld xD.
Zijn manier van beredeneren slaat nergens op.. en als die slimbo praat moet ik aan n jankend jochie denken tbh..
En @kleine dwerg Emile, heb genoeg gewonnen hoor kerel :). Gelukkig ben je zelf ook n klapmongool.
 
Reactiescore
1.278
Tsja wat wil je. Als de meeste actieve AF-posters, posters zoals hieronder zijn, dan is het vrij lastig om inhoudelijk te reageren. Echt een niveautje 0,0 natuurlijk.

'Knully' 'janknoobje' 'slimbo' 'jankend jochie' 'kleine dwerg' 'klapmongool'. En als ik wat verder terug ga lezen, zie je wel meer van dat soort uitlatingen. Mooie is wel dat die vaak verkleinwoordjes gebruikt terwijl die zelf één van de jongste hier zal zijn, althans, daar mag ik toch wel vanuit gaan gezien z'n posts.

Trek je imago bril af dit gebeurt van twee kanten. Zal met niet tot jouw niveau verlagen en voorbeelden achterwege laten.

Maar een deel van het probleem is inderdaad het wijzen naar de ander, iets wat jij mooi schetst.
 
Reactiescore
1.278
Toch echt niet in deze mate hoor.

Zullen we anders een discussie voeren wie het erger doet? Of we zijn gewoon allemaal grote jongens en doen fijn normaal.
 
Reactiescore
1.363
Tsja wat wil je. Als de meeste actieve AF-posters, posters zoals hieronder zijn, dan is het vrij lastig om inhoudelijk te reageren. Echt een niveautje 0,0 natuurlijk.

'Knully' 'janknoobje' 'slimbo' 'jankend jochie' 'kleine dwerg' 'klapmongool'. En als ik wat verder terug ga lezen, zie je wel meer van dat soort uitlatingen. Mooie is wel dat die vaak verkleinwoordjes gebruikt terwijl die zelf één van de jongste hier zal zijn, althans, daar mag ik toch wel vanuit gaan gezien z'n posts.
Ik kan ook beleefd doen, maar dan wordt alles genegeerd.. Schrijnend als jij mijn posts als n niveau aanhoudt voor n hele stam. Als n leider gaat dreigen met katas, omdat iemand m met n negatieve toon aanspreekt, wat voor laag niveau moet dat voorstellen dan?
 
Reactiescore
961
Zullen we anders een discussie voeren wie het erger doet? Of we zijn gewoon allemaal grote jongens en doen fijn normaal.
Als onze leiding iets zou zeggen over het post gedrag van een bepaald persoon wordt dat gewoon aangepast, bij jullie werd laatst gezegd dat het ze niet boeide nadat er een melding over gemaakt was. Ik zie dan niet in hoe we dan "allemaal" als grote jongens kunnen posten.
 
Reactiescore
1.363
Als onze leiding iets zou zeggen over het post gedrag van een bepaald persoon wordt dat gewoon aangepast, bij jullie werd laatst gezegd dat het ze niet boeide nadat er een melding over gemaakt was. Ik zie dan niet in hoe we dan "allemaal" als grote jongens kunnen posten.
Als mensen problemen hebben, moeten ze mij aanspreken op skype of wtf, heb 0 gehoord direct hoor. Alleen maar viavia. Gok dat het weer over mij gaat i guess xD
 
Bovenaan