Top/flop spelers

Reactiescore
166
Tjonge jonge wat een trieste bende zijn we hier ook echt zeg. Begin langzaam spijt te krijgen dat ik al die ''goede spelers'' naar deze wereld heb ''gelokt'' middels mijn openingspost. Enige wat men hier nog doet is roepen hoe triest de ander wel niet is :redface: Menig noob-wereld is bijna leuker om te spelen. Ik post al amper en zal voorlopig ook stoppen met lezen.
Kijken of je deze woorden wel na kan komen...
 
Reactiescore
447
Tjonge jonge wat een trieste bende zijn we hier ook echt zeg. Begin langzaam spijt te krijgen dat ik al die ''goede spelers'' naar deze wereld heb ''gelokt'' middels mijn openingspost. Enige wat men hier nog doet is roepen hoe triest de ander wel niet is :redface: Menig noob-wereld is bijna leuker om te spelen. Ik post al amper en zal voorlopig ook stoppen met lezen.
Wat een dikke nek ben jij eigenlijk...
Ik ik ik
 
Reactiescore
447
Niet zoveel onzin lullen jij :tongue:



Nou, ik moet zeggen, hier kan Drie Muskebiers er ook aardig wat van en van wat ik hoorde Oelewapper en Kratje Grolsch ook. Ik kan de tikkies van mijn medespelers nog niet eens betalen, geen beginnen aan!
Nja denk dat je verkeer geinformeerd bent, bij oele zijn we geen pp abusers. Enkel de pp die ricardo gewonnen heeft bij het time contest.!
 
Reactiescore
1.365
Tjonge jonge wat een trieste bende zijn we hier ook echt zeg. Begin langzaam spijt te krijgen dat ik al die ''goede spelers'' naar deze wereld heb ''gelokt'' middels mijn openingspost. Enige wat men hier nog doet is roepen hoe triest de ander wel niet is :redface: Menig noob-wereld is bijna leuker om te spelen. Ik post al amper en zal voorlopig ook stoppen met lezen.

Knulletje ga in een hoekje janken ofzo rotnoob
 
Reactiescore
1.365
Toet toet, hadden we jou al niet eens weggespeeld? Toet toet
Waar dan dwergje? Kan me niet herinneren dat ik tegen jou heb gespeeld..?
 

DeletedUser77755

Guest
Nouja, ok we hebben hem alsnog gewoon gecleared.
Dus ween er lekker over door. Enige intern die we gedaan hebben was vjennecity.
U got us, we zijn harde boosters die enkel internen.
 
Reactiescore
2.039
Wat een dikke nek ben jij eigenlijk...
Ik ik ik
Nogal wiedes dat hij in een ik vorm schrijft als hij zijn mening uit?

Ben het ook wel met hem eens eigenlijk, wat een sneu forum is dit geworden zeg.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nogal wiedes dat hij in een ik vorm schrijft als hij zijn mening uit?

Ben het ook wel met hem eens eigenlijk, wat een sneu forum is dit geworden zeg.
Claimen dat je eigenhandig voor een hoog niveau van de wereld hebt gezorgd is niet een mening. Denk dat Meister eerder daar op doelt :p
 
Reactiescore
1.478
Nogal wiedes dat hij in een ik vorm schrijft als hij zijn mening uit?

Ben het ook wel met hem eens eigenlijk, wat een sneu forum is dit geworden zeg.
Het ging inderdaad meer om dat Roald (indirect) daar wel aan bijgedragen heeft. Maar helaas is dit soort forums de norm tegenwoordig.
 
Reactiescore
2.303
Ben uiteindelijk ook wel van mening dat die openingspost er voor zorgde dat hier heel wat toppers gestart zijn. Dus Roald heeft gewoon een punt dat het zijn eigen bijdrage is dat er zoveel "pro's" spelen.
 
Reactiescore
1.892
Het is idd eerder een feit dan een mening dat Roald voor een hoger niveau heeft gezorgd.
 
Bovenaan