Top/flop spelers

Reactiescore
1.853
10 dorpen op een 14 dorpen direct front is toch wel al een heleboel he? Anders lag jij gewoon linies achter, kon je van daar edeltjes gooien. Kan imago nu kappen met janken? Het interesseert ons(semper) namelijk geen bal.
Blijkbaar interesseert het jullie wel aangezien jij degene was die hier kwam janken over recruits, random noobs en MB’s. Daarvoor ging het gesprek namelijk gewoon over de scouttactiek van Vanquisher. Maar nu je dat onderwerp toch hebt aangesneden: op welke recruits, MB’s en noobs doel je precies?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Het ging over internen... tot zover je leesvermogen Jona.

Guided bijvoorbeeld trouwens!
 
Reactiescore
1.853
Het ging over internen... tot zover je leesvermogen Jona.

Guided bijvoorbeeld trouwens!
Oh, je post was nog een reactie op dat halve zinnetje over internen van Niels van een paar posts daarvoor? De quote-functie is er niet voor niks hé. Daarnaast klopte wat Niels zei over internen gewoon woord voor woord: “en dan jezelf te laten internen”. Want dat is het hele idee achter het acc Vanquisher toch?

Guided is inderdaad gerecruit door Imago. Is dat je enige voorbeeld? Je deed het namelijk overkomen alsof Imago heel noordwest had gerecruit en ingelijfd, maar dat was dus gewoon overdreven.
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Je vroeg een voorbeeld, ik gaf er 1. Ik kan best nog wat noobs gaan opnoemen hoor? Lijkt me nogal overbodig, jullie weten wel beter natuurlijk. Zulke shit ontkennen is gewoon belachelijk en onnodig, aangezien het al lang duidelijk is dat langs beide kanten kapot wordt gerecruit.
 
Reactiescore
1.853
Ik vroeg niet om een voorbeeld. Ik vroeg specifiek op welke recruits, MB’s en noobs je doelde. Dus nogmaals, enlighten me. Zeg ook nergens dat er niet is gerecruit. Bij Imago weliswaar iets netter dan bij Spread, al zijn dat discussies die al tot in den treure zijn gevoerd. Maar je bent wel gek als je denkt dat wij allerlei accounts gaan recruiten en inlijven met als doel om Semper vast te leggen. En dat was de uitspraak van jou waar ik in eerste instantie op reageerde. Want dat er is gerecruit aan beide kanten (Spread & Imago) was allang bekend.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Geen zin in. Jij wil van alles een grote discussie maken desondanks je gewoon de feiten op je kaartje ziet. Log je meer dan ik? Vast wel, dan moet je het vast al hebben gezien.
 
Reactiescore
1.853
Nee Lau, als je met beweringen komt die niet kloppen en je ook niet kunt staven is het logisch dat je een reactie krijgt. (Ik denk dat ik wel meer log ja, anders ben je wel sick actief geworden :biggrin:.) Als ik het kaartje bekijk zie ik je alleen maar fronten met AOD en Cabbage. Dat zijn accounts die zijn gestart in de premade en dus nooit zijn gerecruit. Met guided heb je 1 dorpje front dus dat is niet noemenswaardig. Daarnaast is die pas op 18 juni naar Imago gekomen en hebben jullie Guided’s fronter Honey (jouw buur) op 23 mei al gerecruit. Eigenlijk heeft Spread jou dus al die tijd vast proberen te leggen..
 

Deleted User - 487957763

Guest
Nee Lau, als je met beweringen komt die niet kloppen en je ook niet kunt staven is het logisch dat je een reactie krijgt. (Ik denk dat ik wel meer log ja, anders ben je wel sick actief geworden :biggrin:.) Als ik het kaartje bekijk zie ik je alleen maar fronten met AOD en Cabbage. Dat zijn accounts die zijn gestart in de premade en dus nooit zijn gerecruit. Met guided heb je 1 dorpje front dus dat is niet noemenswaardig. Daarnaast is die pas op 18 juni naar Imago gekomen en hebben jullie Guided’s fronter Honey (jouw buur) op 23 mei al gerecruit. Eigenlijk heeft Spread jou dus al die tijd vast proberen te leggen..
Honey op 23 mei gerecruit? Zou toch iets actiever worden ;) Honey zat al in Rots! en zat zelfs eerder in Spread dan Semper.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Of die paar noobs die AOD heeft geinternt aan ons front om het front te maken? Had ze speciaal naar swift gehaald voor die dorpjes.. je zou maar eens moeite moeten doen ervoor he.
 
Reactiescore
1.226
De ene interner verwijt de andere. De ene stam recruit, de andere stam recruit ook. De ene stam draait VV, de andere stam draait ook VV. Ik snap niet zo goed dat menigeen nog zoveel moeite doet om continu deze herhaaldelijke discussie op te starten. Kunnen ook met zijn allen accepteren dat er een klein hypocrietje in ons allen schuilt en over gaan tot de orde van de dag.
 
Reactiescore
1.476
De ene interner verwijt de andere. De ene stam recruit, de andere stam recruit ook. De ene stam draait VV, de andere stam draait ook VV. Ik snap niet zo goed dat menigeen nog zoveel moeite doet om continu deze herhaaldelijke discussie op te starten. Kunnen ook met zijn allen accepteren dat er een klein hypocrietje in ons allen schuilt en over gaan tot de orde van de dag.
Niet iedereen. :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Log je hier überhaupt wel Laurens? Posten zou ik lekker aan je co's overlaten als ik jou was.
 
Reactiescore
1.853
Honey op 23 mei gerecruit? Zou toch iets actiever worden ;) Honey zat al in Rots! en zat zelfs eerder in Spread dan Semper.
Schattig dat je mijn activiteit in het geding probeerd te stellen maar je zegt het zelf al. Anders zou Smash ook geen recruit voor Imago zijn hé. :wink:

vjennecity is zo'n rekruut als je er perse 1 wilt horen :)
En dat is ook de enige. Dat betroffen de 10 dorpen die zostraks al zijn besproken.

Of die paar noobs die AOD heeft geinternt aan ons front om het front te maken? Had ze speciaal naar swift gehaald voor die dorpjes.. je zou maar eens moeite moeten doen ervoor he.
Dat betrof één acc (I Am Back) en dat was geen intern. Is gewoon gecleard namelijk. Kijk maar eens naar de OD.

Verder een hartstikke interessante discussie dit. Conclusie: dat Imago recruit/internt om Semper vast te leggen is ronduit onzin (zelfs lachwekkend). Kunnen we nu weer onze tijd IG besteden.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Das toch iets heel anders? Van Smashing en Greg werd gezegd horen niet bij de premade etc. Later werden het toch leden van de premade oftewel een recruit. Honey zat vanaf het begin bij Rots! en in de fusie meegegaan. Spread en Rots zijn gefuseerd niet recruit. Vind ik wel een nuance. Tevens kwam Semper later over dus als iemand al iemand vastlegde was het Semper die Honey vastlegde klote @DragonShield3 !!!
 
Bovenaan