Top/flop spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Jullie recruiten alles tegen mij aan om me vast te leggen (mbs, spelers, random noobs).

Just sayin’
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Wat heeft dat te maken met een frontspeler vast recruiten idioot?

Door jullie heerlijk getriggerde reacties, heb ik zin om Jur nog even in de rim te laten edelen zodat ik hem nog eens kan internen. Kap met janken, qua internen en recruiten zijn we gelijkwaardig. Nobody gives a flying fuck.
 
Reactiescore
238
1.6m punten was toen semper er zelf in zat met 1.2m punten.

fair enough, nochtans een groot verschil met die 10 dorpen die we gekregen hebben van Vjennecity :tongue:

Want N1 ligt tegen jullie aan zeker? Kan jij niet lezen wat ik expliciet zeg ofzo?

daardoor kwam je sneller naar ons front toe, dus ja ik vind dat zeker tellen :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Zal ik anders even jullie geintern aan mijn front tov N1 zetten? Denk dat we qua frontdorpen ‘verdelen’ niet echt gelijk zullen komen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
10 dorpen op een 14 dorpen direct front is toch wel al een heleboel he? Anders lag jij gewoon linies achter, kon je van daar edeltjes gooien. Kan imago nu kappen met janken? Het interesseert ons(semper) namelijk geen bal.
 
Reactiescore
972
Wat heeft dat te maken met een frontspeler vast recruiten idioot?

Door jullie heerlijk getriggerde reacties, heb ik zin om Jur nog even in de rim te laten edelen zodat ik hem nog eens kan internen. Kap met janken, qua internen en recruiten zijn we gelijkwaardig. Nobody gives a flying fuck.

Niet zoveel onzin lullen jij :tongue:


Nou, ik moet zeggen, hier kan Drie Muskebiers er ook aardig wat van en van wat ik hoorde Oelewapper en Kratje Grolsch ook. Ik kan de tikkies van mijn medespelers nog niet eens betalen, geen beginnen aan!
 
Reactiescore
2.444
Nou, ik moet zeggen, hier kan Drie Muskebiers er ook aardig wat van en van wat ik hoorde Oelewapper en Kratje Grolsch ook. Ik kan de tikkies van mijn medespelers nog niet eens betalen, geen beginnen aan!

Ik heb niet echt een goed idee van hoeveel een tiental muren boosten kost aan pp, maar ik kan me niet voorstellen dat het ook maar in enige mate te vergelijken is met wat er bij Vanquisher doorheen gaat.
 
Reactiescore
972
Niet echt een goed idee van hoeveel een tiental muren boosten kost aan pp, maar ik kan me niet voorstellen dat het ook maar in enige mate te vergelijken is met wat er bij Vanquisher doorheen gaat.

Als je kansloze dorpen nog ruim gaat boosten met VB's en PP (in geval van 3MB), dan heb je genoeg PP op voorraad denk ik zo. Maar inderdaad, wat Vanquisher doet is next level en in mijn ogen bijzonder zonde van je geld, maar he, wie ben ik :tongue:
 
Bovenaan