Top/flop spelers

Reactiescore
1.647
Leuke getimede Blitz van Tring samen met Imago

En Paters ook nu nog eens op mijn dak naast de eerder genoemde stammen
 
Reactiescore
2.303
Janken over samenwerking met andere stammen terwijl hij enkel maar samen gewerkt zou hebben met andere stammen om ons te pakken.
Jammer man :/
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Janken over samenwerking met andere stammen terwijl hij enkel maar samen gewerkt zou hebben met andere stammen om ons te pakken.
Jammer man :/

Ach dat Justin een opportunist is, is voor mij al vrij vroeg duidelijk geworden op deze wereld. Dat werd eigenlijk al duidelijk toen hij vroeg of Noire open stond voor een fusie, een week voordat hij de massa op ons uitvoerde.

Verhoudingen liggen nu wel iets anders boys :X.

Bwa, nee hoor. Het was ook op ons destijds een stam van 500-600k tegen een account van 50k ofzo. Denk dat je praktisch van dezelfde verhouding kunt spreken nu dus?
 
Reactiescore
768
Ach dat Justin een opportunist is, is voor mij al vrij vroeg duidelijk geworden op deze wereld. Dat werd eigenlijk al duidelijk toen hij vroeg of Noire open stond voor een fusie, een week voordat hij de massa op ons uitvoerde.



Bwa, nee hoor. Het was ook op ons destijds een stam van 500-600k tegen een account van 50k ofzo. Denk dat je praktisch van dezelfde verhouding kunt spreken nu dus?
Gaat mij ook niet om de situatie met Noire, maar van Amen & Swift en de stammen die hen aanvielen. Daar lagen de verhoudingen wel anders :p
 
Reactiescore
1.647
Janken over samenwerking met andere stammen terwijl hij enkel maar samen gewerkt zou hebben met andere stammen om ons te pakken.
Jammer man :/

Maakt mij weinig uit hoor. Enkel niet gedaan worden of enkel Swift en Imago is. Ben enkel trots dat die hulp nodig is. Want hulp van die kleintjes toch 4 dorpen gekost door de verassing, dus fijn voor jullie. Nu gewoon rekening mee houden.

Blij nu lkkr kan deffen ipv offen
 
Reactiescore
967
Enige reden dat justin dit aanhaalt is, omdat er vrij kort hiervoor gezegd wordt dat er alleen met swift samengewerkt wordt. Lekker makkelijk om dan nu hem te bashen op een geheel ander punt.
 
Reactiescore
2.303
Ah kijk, jammer voor Justin.
Gerekt op eigen spel!
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ach dat Justin een opportunist is, is voor mij al vrij vroeg duidelijk geworden op deze wereld. Dat werd eigenlijk al duidelijk toen hij vroeg of Noire open stond voor een fusie, een week voordat hij de massa op ons uitvoerde.



Bwa, nee hoor. Het was ook op ons destijds een stam van 500-600k tegen een account van 50k ofzo. Denk dat je praktisch van dezelfde verhouding kunt spreken nu dus?

Alleen vergeet je even dat jij door heel je stam vol gestackt wordt / kan worden. Justin heeft / had deze mogelijkheid niet. Je moet niet komen doen alsof de situatie hetzelfde is.
 
Reactiescore
2.303
Alleen vergeet je even dat jij door heel je stam vol gestackt wordt / kan worden. Justin heeft / had deze mogelijkheid niet. Je moet niet komen doen alsof de situatie hetzelfde is.

Justin heeft ook een stam waardoor die stacked kan worden?
Vergeet niet dat de week voor de massa op Noire ze nog gestabbed waren en +- helft van hun account kwijt waren en 90% van de troepen.

T'is enkel maar grappig om te zien wanneer iemand het deksel op zijn neus krijgt door gelijkaardig te spelen wij wederom als de zwakke stam bestempeld worden.
Ja dan zit de kans er in dat ik jullie uit kom lachen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
T'is enkel maar grappig om te zien wanneer iemand het deksel op zijn neus krijgt door gelijkaardig te spelen wij wederom als de zwakke stam bestempeld worden.
Ja dan zit de kans er in dat ik jullie uit kom lachen.

Als iemand anders dan de pre-Made een recruitje zet kom je anders enkel de grote boze Belg uithangen :(
 
Bovenaan