Top/flop spelers

Reactiescore
972
Die posts rondom qzdr zijn mega intern staan dan ook letterlijk los van jouw post rondom Amen en CARA...
Fijn dat jij postiief wil zijn richting CARA, een ander wil de intern van qzdr aanstippen (weet niet eens wie er op dat forumacc zit), maar ook dat is hem goed recht. Kom hier nu niet de moraalridder uithangen nadat jijzelf ook meermaals negatief hebt uitgelaten over anderen in het verleden. Mocht het toen wel?
Of waren er toen geen andere positieve dingen om te melden op de wereld?

Lees jij überhaupt wel? Wat heeft het verleden hier in godsnaam mee te maken? Dit is echt mijn laatste reactie op jou: ik wilde één punt maken en dat is dat er veel interessantere dingen gebeuren dan een of andere intern van qzdr en daar heb ik één voorbeeld bij genoemd, namelijk CARA. Als jij je lekker druk wilt maken om qzdr, moet je dat vooral doen. Ik wilde iets positiefs aanhalen, en hoopte dat mensen daar op konden inhaken. Nu ben ik ineens de 'moraalridder'? Als ik een moraalridder ben, ben jij een door Amen bezeten anti-poster, en dat zijn mensen waar ik geen gesprekken mee hoef te voeren. Nog een idiote reactie, en je komt eerder dan Martijn op de banlist, wat een prestatie op zich is.
 
Reactiescore
1.367
Lees jij überhaupt wel? Wat heeft het verleden hier in godsnaam mee te maken? Dit is echt mijn laatste reactie op jou: ik wilde één punt maken en dat is dat er veel interessantere dingen gebeuren dan een of andere intern van qzdr en daar heb ik één voorbeeld bij genoemd, namelijk CARA. Als jij je lekker druk wilt maken om qzdr, moet je dat vooral doen. Ik wilde iets positiefs aanhalen, en hoopte dat mensen daar op konden inhaken. Nu ben ik ineens de 'moraalridder'? Als ik een moraalridder ben, ben jij een door Amen bezeten anti-poster, en dat zijn mensen waar ik geen gesprekken mee hoef te voeren. Nog een idiote reactie, en je komt eerder dan Martijn op de banlist, wat een prestatie op zich is.

Wat heb jij gesmoked. Doe mij wat!
 
Reactiescore
614
Lees jij überhaupt wel? Wat heeft het verleden hier in godsnaam mee te maken? Dit is echt mijn laatste reactie op jou: ik wilde één punt maken en dat is dat er veel interessantere dingen gebeuren dan een of andere intern van qzdr en daar heb ik één voorbeeld bij genoemd, namelijk CARA. Als jij je lekker druk wilt maken om qzdr, moet je dat vooral doen. Ik wilde iets positiefs aanhalen, en hoopte dat mensen daar op konden inhaken. Nu ben ik ineens de 'moraalridder'? Als ik een moraalridder ben, ben jij een door Amen bezeten anti-poster, en dat zijn mensen waar ik geen gesprekken mee hoef te voeren. Nog een idiote reactie, en je komt eerder dan Martijn op de banlist, wat een prestatie op zich is.

Ik geef enkel aan dat die desbetreffende poster best mag posten over qzdr net zoals jij mag posten over Amen en CARA. Dat de ene post jou meer aanstaat dan de ander dat kan, maar dat maakt niet dat die niet gepost mag/kan worden zoals je zelf al aangeeft.

Blijkbaar praten we langs elkaar af of wil je me niet begrijpen, beide is prima :)

Ik ben inderdaad dagelijks bezig met post verzinnen om het leven van Amen maar zo moeilijk mogelijk te maken, dit vanuit de haat die ik van binnen heb jegens personen in Amen. Flinke persoonlijke haat enzo. Schrijnend...

Even serieus als we weer zo gaan beginnen en op de ‘Roald’ tour gaan om het zo maar even te noemen, gooi me dan maar op die banlijst van je. Ik denk niet dat ik of iemand anders daar ook meer een seconde van zal wakker liggen ;)
 
Reactiescore
244
Ik reageer toch nog even hierop. De rest was min of meer een monoloog, wat volgens mij niet of nauwelijks tot mij gericht was.

Het is gewoon, alweer, ontzettend hypocriet wat je doet. Je had een voorbeeld aan me kunnen nemen en een objectief stukje, als buitenstaander in deze oorlog tussen CARA en Amen, kunnen posten. Nee, je grijpt dit, net als de andere 2 posters aan om Amen weer te bashen. Nu weet ik weer waarom ik de afgelopen tijd even klaar was met het AF, de redelijkheid is ver te zoeken. Jij vindt jezelf redelijk? Ga dan eens bij jezelf na wat je zou kunnen doen om dit AF weer voor iedereen leuk te maken. Nogmaals, er is zoveel meer leuks op de wereld, dat zou jij als geen ander moeten weten.

Het was in de verste verte niet mijn intentie om op Amen te bashen, ben dat gebash zelf helemaal beu en zou zelf terug een interessant forum willen maar we mogen toch nog wel steeds kritisch zijn of niet? Ik was wat aan het rondneuzen in mijn gebied en merkte op dat hij ineens een gigagroei had en kwam dan tot de conclusie dat er serieus geïnternt was. Aangezien dit het spelers top/flop topic was is dit toch de juiste plek om te zetten en spelers net te bekritiseren of becomplimenteren? Ik kan er niet aan doen dat jullie je aangevallen voelen, ik richtte me tot qzdr, niet tot amen en zal dat volgende keer dan ook duidelijker neerschrijven.
 
Reactiescore
3.452
Desondanks snap ik dat Wow Who met ze verdergaat, hij houdt dan in de stam anders niks meer over. Een 2e kans hebben ze al gehad nadat de stab was uitgevoerd, maar het blijkt dat spelers zoals naad789 hier lak aan hebben en een stabber zoals Chemistry blijven steunen. Kun je op dat soort spelers rekenen in je stam? Ik betwijfel het.
Je had gelijk,op deze spelers kan je niet rekenen nee,maar jullie vonden ze toch wel de moeite waard om met deze mensen in zee te gaan.
 

DeletedUser69389

Guest
Verlegen om aandacht Martijn, krijg elke paar minuten een nieuwe pop-up dat je om een reactie verlegen zit.

Bekijk bijlage 20489
Sorry dat ik een inhoudelijke discussie probeer aan te gaan om aan te tonen op welk glad ijs jullie als stam, en jij als account in het bijzonder, op begeven. Maar voor de rest ben je niet interessant hoor. Kan mij best voorstellen dat je denkt dat je een enorm voorbeeld kunt zijn voor velen wanneer je met zo'n tijdlijn van jezelf komt. Maar je bent voor mij niet bijzonder. Je bent gewoon 1 van de vele spelers die ik bekritiseer wanneer (ik vind) het terecht is dat die bekritiseert worden.
 
Reactiescore
1.647
Zoals elke nacht was er weer niet veel te doen dus was ik eens benieuwd welke spelers nu het meeste hebben geinternt, hulp hebben gehad en bb hebben geedeld. Hiervoor heb ik de top 25 spelers geanalyseerd op overnames, ODA en de ODD van degene welke een dorp veroverd is. Hieruit kwam het volgende schema:

Naamloos.png

De volgende concluderende top 3's kunnen we maken aan de hand hiervan:

Top 3 spelers - Procentueel - Dorpen pakken zonder ODA Stijging of Intern
1. Smashingone - Imago - 52% (37 dorpen)
2. QZDR - Imago - 51% (27 dorpen)
3. Oilsjt - POV - 44% (18 dorpen)

Top 3 spelers - Procentueel - Barbaren edelen onder de 3000 punten
1. IVIaJiiCz - Exitus - 35% (16 dorpen)
2. Guided by the Light - Exitus - 23% (12 dorpen)
3. Wow Who - Boom!! - 17% (8 dorpen)

Top 3 spelers - Procentueel - Dorpen pakken zonder ODA Stijging of Intern & Barbaren edelen onder de 3000 punten
1. Smashingone - Imago - 65% (46 dorpen)
2. QZDR - Imago - 55% (29 dorpen)
3. Oilsjt - POV - 44% (18 dorpen)

Laten nu we kijken naar dit ook gelijk kijken naar de stammen van de spelers in de top 25 en we hier een top 3 van samenstellen
over de 3 catogerieën:

Top 3 stammen - Procentueel - Dorpen pakken zonder ODA Stijging of Intern
1. POV - 25% (53 dorpen) - 5 spelers
2. Imago - 17% (80 dorpen) - 8 spelers
3. Spread - 13% (19 dorpen) - 2 spelers

Top 3 stammen - Procentueel - Barbaren edelen onder de 3000 punten
1. Exitus - 29% (28 dorpen) - 2 spelers
2. Boom!! - 17% (8 dorpen) - 1 speler
3. N1 - 10% (10 dorpen) - 1 speler

Top 3 stammen - Procentueel - Dorpen pakken zonder ODA Stijging of Intern & Barbaren edelen onder de 3000 punten
1. Exitus - 38% (37 dorpen) - 2 spelers
2. POV - 27% (58 dorpen) - 5 spelers
3. Imago - 25% (116 dorpen) - 8 spelers


Wat kunnen we concluderen aan de hand hiervan op het gebied van top/flop spelers en ook misschien top/flop stammen?
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.175
Zoals elke nacht was er weer niet veel te doen dus was ik eens benieuwd welke spelers nu het meeste hebben geinternt, hulp hebben gehad en bb hebben geedeld. Hiervoor heb ik de top 25 spelers geanalyseerd op overnames, ODA en de ODD van degene welke een dorp veroverd is. Hieruit kwam het volgende schema:


De volgende concluderende top 3's kunnen we maken aan de hand hiervan:

Top 3 spelers - Procentueel - Dorpen pakken zonder ODA Stijging of Intern
1. Smashingone - Imago - 52% (37 dorpen)
2. QZDR - Imago - 51% (27 dorpen)
3. Oilsjt - POV - 44% (18 dorpen)

Top 3 spelers - Procentueel - Barbaren edelen onder de 3000 punten
1. IVIaJiiCz - Exitus - 35% (16 dorpen)
2. Guided by the Light - Exitus - 23% (12 dorpen)
3. Wow Who - Boom!! - 17% (8 dorpen)

Top 3 spelers - Procentueel - Dorpen pakken zonder ODA Stijging of Intern & Barbaren edelen onder de 3000 punten
1. Smashingone - Imago - 65% (46 dorpen)
2. QZDR - Imago - 55% (29 dorpen)
3. Oilsjt - POV - 44% (18 dorpen)

Laten nu we kijken naar dit ook gelijk kijken naar de stammen van de spelers in de top 25 en we hier een top 3 van samenstellen
over de 3 catogerieën:

Top 3 stammen - Procentueel - Dorpen pakken zonder ODA Stijging of Intern
1. POV - 25% (53 dorpen) - 5 spelers
2. Imago - 17% (80 dorpen) - 8 spelers
3. Spread - 13% (19 dorpen) - spelers

Top 3 stammen - Procentueel - Barbaren edelen onder de 3000 punten
1. Exitus - 29% (28 dorpen) - 2 spelers
2. Boom!! - 17% (8 dorpen) - 1 speler
3. N1 - 10% (10 dorpen) - 1 speler

Top 3 stammen - Procentueel - Dorpen pakken zonder ODA Stijging of Intern & Barbaren edelen onder de 3000 punten
1. Exitus - 38% (37 dorpen) - 2 spelers
2. POV - 27% (58 dorpen) - 5 spelers
3. Imago - 25% (116 dorpen) - 8 spelers


Wat kunnen we concluderen aan de hand hiervan op het gebied van top/flop spelers en ook misschien top/flop stammen?

In het lijstje zie ik mij als het correct is 0 dorpen zonder oda stijging, maar wel 8 barbarendorpen. Ik heb van die 8, 5 barbarendorpen overgenomen waar als het goed is ODA wel gestegen is, simpelweg een speler die gaan runnen is en opnieuw begon maar troepen stonden er gewoon in. Dat zou mijn percentage nog een stuk omlaag brengen ;) :)
 
Reactiescore
1.647
In het lijstje zie ik mij als het correct is 0 dorpen zonder oda stijging, maar wel 8 barbarendorpen. Ik heb van die 8, 5 barbarendorpen overgenomen waar als het goed is ODA wel gestegen is, simpelweg een speler die gaan runnen is en opnieuw begon maar troepen stonden er gewoon in. Dat zou mijn percentage nog een stuk omlaag brengen ;) :)

Dat is voor mij woorden en geen bewijs helaas :s Kan ook zijn dat die ODA in die periode is opgedaan door clears sturen voor anderen. Daarom heb ik daarop niet een onderscheid gemaakt, maar om dit tot zekere hoogte in te dekken de grens van 3000 punten genomen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.175
Dat is voor mij woorden en geen bewijs helaas :s Kan ook zijn dat die ODA in die periode is opgedaan door clears sturen voor anderen. Daarom heb ik daarop niet een onderscheid gemaakt, maar om dit tot zekere hoogte in te dekken de grens van 3000 punten genomen.

Oh het zal me ook verder weinig boeien of je het gelooft of niet hoor haha, maar vroeg me af of bij barbarendorpen in je lijstje gewoon ook werd gekeken naar of daar ODA stijging bij zat of niet.
 
Reactiescore
2.372
Te fock maat, doe iets met je leven
 
Reactiescore
7.918
Mooi, hier al rang 1, nu ingame nog.

Overigens kleine sidenode: al onze troepen hebben tijdens het internen gewoon in stambelang gelopen. Binnenkort wow who internen!
 
Reactiescore
1.226
Wat kunnen we concluderen aan de hand hiervan op het gebied van top/flop spelers en ook misschien top/flop stammen?

Om deze vraag te kunnen beantwoorden gaat denk ik wat meer maatwerk en context nodig zijn dan enkel cijfers. "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken." Hoe moeten mensen een oordeel gaan vellen op alleen cijfers?

Daarbij ben ik wel benieuwd wat jij dan goed of niet goed vindt aan bijvoorbeeld het verkrijgen van dorpen zonder ODA stijging, en wat zegt jou het feit dat er geen ODA mee gemoeid is?

Men kan mensen best makkelijk in hokjes plaatsen met statistieken en dit doet erg af aan beargumenteerd beoordelen of iemand al dan niet top of flop is. Je wilt het zelfs nog breder trekken. De acties van individuele spelers gelijk een stam tot top of flop benoemen.

Mijn antwoord op jouw vraag wat we kunnen concluderen op het gebied van top/flop is voor mij; bar weinig. Ik ga mijn vingers niet branden aan een mening te vormen over iets waar ik niks van af weet. Toch bedankt voor de tijd die je hier vannacht in gestopt hebt
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Je kan easy dorpen nemen met fakes naar het ene dorp te sturen en een trein naar het andere. Mag dat dan of is dat ook Intern?
 
Reactiescore
735
Denk dat die zelf ook echt wel snapt dat dit bij benadering is mensen ;)
Daarnaast trekt die helemaal geen conclusies maar stelt de vraag wat we ervan kunnen concluderen en trekt dit zo breed, omdat die het ook stambreed heeft getrokken. Zo zou ik daarop kunnen reageren dat Spread een vertekent beeld geeft, omdat TAD van die vieze vuige interners zijn, een conclusies waar Wow Who alle ruimte voor laat in zijn post. Denk dat jij ook behoorlijk op de zaken vooruit loopt Costa met hetgeen jij concludeert uit zo'n post.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan