Top/flop spelers

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
We hebben het dus over (minimaal) 1360 euro pp-abuse. Waar gaat het heen met de wereld joh? Ik vind het echt diep diep triest dat mensen zoveel geld spenderen aan een sneu spelletje als dit. Daar kan ik drie maanden mijn huur en eten van betalen of een week of zes mee backpacken in Vietnam/Cambodja. Of je kunt er 2967 flesjes Hertog Jan mee kopen in de bonus.. Hoe kun je ooit de afweging maken om het in tw te steken :confused2: kan het niet geloven..
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Geef mij ook die huur! Ik kan bijna 2 maandjes huur betalen en dan moet ik nog eten :sad:

Deel je ook je woonkamer, keuken, sanitair en balkon met zes anderen? (reden dat mijn huur laag is) Heb op zich weinig te klagen hoor, het is erg fijn om juist nu in de coronatijd nog altijd veel leuke mensen om je heen te hebben, alhoewel je daardoor wel nog vaker aan het borrelen bent. Dit zijn sowieso vervelende maanden, al die nul uren contracten (bijbanen) geven geen compensatie voor het niet kunnen werken. #HelpRoaldcoronadooripvppabuse! Maargoed, wel schrijnend om te zien dat mensen dan mensen zulke hoeveelheden geld over de balk smijten omwille van een spelletje - al staat het ze vrij natuurlijk om te doen wat ze willen met dat geld.
 
Reactiescore
1.049
Deel je ook je woonkamer, keuken, sanitair en balkon met zes anderen? (reden dat mijn huur laag is) Heb op zich weinig te klagen hoor, het is erg fijn om juist nu in de coronatijd nog altijd veel leuke mensen om je heen te hebben, alhoewel je daardoor wel nog vaker aan het borrelen bent. Dit zijn sowieso vervelende maanden, al die nul uren contracten (bijbanen) geven geen compensatie voor het niet kunnen werken. #HelpRoaldcoronadooripvppabuse!
Ik had ook een 0-uren contract, enkel is je baas verplicht sinds 1 januari 2020 om een contract aan te bieden aan het aantal uren wat je gemiddeld ervoor werkte. (tenminste zoiets was het) waardoor je nu geluk zou hebben
 
Reactiescore
7.918
Kort onderzoek, wat kun je allemaal kopen van 1360€?
-2967 Hertog Jan flesjes in de bonus
-34x de De Bosatlas van de Tweede Wereldoorlog
-4,5x PS4 500GB
-160x Rituals Badschuim
-1528x pak AH basic 1.5 kilopak suiker.

Dat had je kunnen hebben.
 
Reactiescore
1.226
Kort onderzoek, wat kun je allemaal kopen van 1360€?
-2967 Hertog Jan flesjes in de bonus
-34x de De Bosatlas van de Tweede Wereldoorlog
-4,5x PS4 500GB
-160x Rituals Badschuim
-1528x pak AH basic 1.5 kilopak suiker.

Dat had je kunnen hebben.

Je vergeet het belangrijkste: 136k PP
 
Reactiescore
967
Gelukkig mag iedereen zelf doen wat die wil met zijn geld. Vorig jaar op vakantie naar een veel te dure club geweest en de ochtend erna gerealiseerd dat ik 250 euro lichter ben, had dat liever in PP gestopt hoor!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Kheb wel eens pita gegeten en terug uitgekotst. Is ook waste hoor :/
 
Reactiescore
207
Hoeveel doen jullie maandelijks op aan alcohol? Stoppen met drinken compenseert de kosten hier wel dubbel en dik denk ik :)
 
Reactiescore
71
Haha, ik kan het je wel leren hoor.
Weet in al je dorpen wat er staat op 001 na (guess what vol off).

Althans een halve week geleden. Zal wel weer wat nieuw voer zijn gemaakt.

Ik ga het hier niet posten maar als je wilt doe ik het met alle liefde privé ;)

Verder kunnen we verder gaan met poken. Maar gezien een koste baten analyse was de aanval op u het stomste wat we hadden kunnen doen. Goede les geweest voor ons amateurs.

We voerde ook maar een opdracht uit.

Post maar hoor, ben heel erg benieuwd :)
 
Reactiescore
967
We hebben het dus over (minimaal) 1360 euro pp-abuse. Waar gaat het heen met de wereld joh? Ik vind het echt diep diep triest dat mensen zoveel geld spenderen aan een sneu spelletje als dit. Daar kan ik drie maanden mijn huur en eten van betalen of een week of zes mee backpacken in Vietnam/Cambodja. Of je kunt er 2967 flesjes Hertog Jan mee kopen in de bonus.. Hoe kun je ooit de afweging maken om het in tw te steken :confused2: kan het niet geloven..

Je herhaalt trouwens wel heel vaak dat je dit een ontzettend sneu spelletje vindt, mag ik vragen waarom je dit spel nog speelt dan?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Wat zijn jullie toch jankballen zeg. Moet ik anders hele dagen gaan zeiken over de boosts zoals iedereen? Het is gebeurd, klaar.
 
Reactiescore
1.139
Ik kom volgende event nog wel weer even terug om er nog een paar honderd tegen aan te smijten hoor net dat ik nog minder uit gegeven heb dan ik dacht :S

En nee ik drink niet ik vind uit gaan niks dus kan ongeveer van 4/5k per jaar rond komen en die andere 30k kan op aan tw of een stapel bosatlassen :cool:
 
Reactiescore
489
Hoeveel doen jullie maandelijks op aan alcohol? Stoppen met drinken compenseert de kosten hier wel dubbel en dik denk ik :)

Met 1360 kan je zomaar 2400 flesjes Stella Artois drinken. Stel je drinkt er 10 per dag, kom je al bijna 8 maanden toe! En als je dan alles netjes weer inlevert voor statiegeld, kan je met dat geld weer 46 dagen toekomen! Dus je gaat lang moeten compenseren als je graag biertjes drinkt
 
Bovenaan