Top/flop spelers

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
cabbage >w73
 
Reactiescore
3.576
Er wordt een stemming geopend waar iedereen zijn mening kan geven, of die personen zich verdiepen in topics van andere werelden moeten zij weten. Dat is hoe stemmingen werken :)

De stemming was op mijn vraag en dateert van nadat jullie (althans de eerste keer) over Mike hier begonnen, en wrs dus ook na de posts van Roald waar jij naar refereert. Ik wou gewoon zeker zijn dat heel de premade er OK mee was, blijkt dat jullie de enigen zijn die er echt een groot probleem mee hebben :rolleyes:

Dan is het oftewel een waardeloze stemming door een stam met gebrek aan kennis/interesse of de stam is niet tegen stabben/hacken van accounts.

Dat zijn de enige 2 opties die realistisch zijn, in geval 1 is het een zwak tegenargument en in geval 2 mag heel w73 jullie stam stabben/hacken want het merendeel van deze premade is daar dus klaarblijkelijk niet op tegen?


Nu ben ik wel benieuwd hoe die stemming is verlopen, ga er maar eens diepgaander op in. Leg mij en andere mensen eens uit waarom Mike in de stam zou mogen zitten en leg dan ook gelijktijdig uit waarom spelers op deze wereld accounts van jullie premade niet zouden mogen stabben en/of hacken.


Want dat laatste is wat Mike deed enkel maanden geleden, iets wat hij nooit bekend heeft en dus ook nooit excuses voor gekomen zijn. Enkel Roald die zegt dat hij Mike vertrouwd ook al (naar eigen zeggen) heeft hij zichzelf niet verdiept in de situatie en heeft hij de persoon in kwestie nog nooit gesproken dus op welke gegronde argumenten hij zich baseert is giswerk en jij die zegt dat hij 2de kansen mag krijgen.


Dus als 1 of andere speler de premade hacked dan nemen jullie genoegen met de uitleg ik de dader wel vertrouw en hem een 2de kans wil geven? Het is wederom een keuze tussen afstand nemen van Mike of gewoon 0 commentaar geven als je stam gestabt word omdat het merendeel in de premade niet tegen stabs blijkt te zijn.
 
Reactiescore
3.576
Het is algemeen geweten ik gestart ben met Howlin en Krepox, wij houden het klein en gezellig.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Likes hebben toch merendeel te maken aan welke kant iemand staat. Als jij de hele oppositie wil afschilderen als Rusland of Noord-Korea, is dat nogal polariserend. ;) Je kan beter naar de inhoud van het individu kijken verplaats je bezig te houden wie het nu wel of niet liked, is meestal toch vriendjespolitiek en partijenpolitiek. Heb ook wel is posten van jou flink geliked zien worden waarvan ik dacht dat het kant noch wal raakte, ongetwijfeld hetzelfde bij mijn posten of ieder ander.

Toch nog even een reactie hierop (geen tijd gehad afgelopen dagen): Hier ben ik het zeker wel mee eens. Maar je ontwijkt een beetje hetgeen ik benadrukte: Het gaat om de afkomst. Ook heb ik al gezegd dat 95% van de likes geen of een lage waarde hebben, omdat ze inderdaad kampgebaseerd zijn. Echter biedt dat dus ook weer net kansen.

Als je al het like gedrag op het forum zou analyseren dan kom je toch tot bepaalde conclusies welke dan ook gegrond zijn gebleken. Laat ik een voorbeeld geven; er is een tijdje geweest dat Wow Who erg anti-Amen/Swift heeft gepost en vervolgens een korte periode dat hij dat zeker niet deed, zelfs op kwam voor Amen en strooide met likes op posts van ons. Enkele dagen later kwam zijn sollicitatie. Ik zeg niet 1 en 1 is 2, slechts dat het opvallend is en dat ik dit soort patronen erg vaak zie. Het is een makkelijke manier om good will te kweken.

Ik wil niet teveel open kaart spelen en w73 voorbeelden aanhalen, maar op een andere wereld was ook opvallend dat enkele posters van verschillende stammen continu elkaars posts aan het liken waren en vervolgens samen gingen. Opvallend was ook dat posters van een andere grote stam helemaal nooit hun posts tegen ons deden liken, wat toch duidde op een neutralere positie of in ieder geval geen vooringenomen mening over de premade. Dit was dan ook de partij die nog wel te benaderen was als bondgenoot, ook bondgenoot werd en de wereld winnend met ons afsloot.

Je mag het volledig met mij oneens zijn, maar in mijn optiek zegt de afkomst van een like zowel iets over de (wannabe) vriendjes van de liker, zijn kamp en in het geval van een respectabele / neutrale poster, iets over de kwaliteit van je post.
 
Reactiescore
974
Toch nog even een reactie hierop (geen tijd gehad afgelopen dagen): Hier ben ik het zeker wel mee eens. Maar je ontwijkt een beetje hetgeen ik benadrukte: Het gaat om de afkomst. Ook heb ik al gezegd dat 95% van de likes geen of een lage waarde hebben, omdat ze inderdaad kampgebaseerd zijn. Echter biedt dat dus ook weer net kansen.

Als je al het like gedrag op het forum zou analyseren dan kom je toch tot bepaalde conclusies welke dan ook gegrond zijn gebleken. Laat ik een voorbeeld geven; er is een tijdje geweest dat Wow Who erg anti-Amen/Swift heeft gepost en vervolgens een korte periode dat hij dat zeker niet deed, zelfs op kwam voor Amen en strooide met likes op posts van ons. Enkele dagen later kwam zijn sollicitatie. Ik zeg niet 1 en 1 is 2, slechts dat het opvallend is en dat ik dit soort patronen erg vaak zie. Het is een makkelijke manier om good will te kweken.

Ik wil niet teveel open kaart spelen en w73 voorbeelden aanhalen, maar op een andere wereld was ook opvallend dat enkele posters van verschillende stammen continu elkaars posts aan het liken waren en vervolgens samen gingen. Opvallend was ook dat posters van een andere grote stam helemaal nooit hun posts tegen ons deden liken, wat toch duidde op een neutralere positie of in ieder geval geen vooringenomen mening over de premade. Dit was dan ook de partij die nog wel te benaderen was als bondgenoot, ook bondgenoot werd en de wereld winnend met ons afsloot.

Je mag het volledig met mij oneens zijn, maar in mijn optiek zegt de afkomst van een like zowel iets over de (wannabe) vriendjes van de liker, zijn kamp en in het geval van een respectabele / neutrale poster, iets over de kwaliteit van je post.

Je praat er nu zelf erg omheen. Dat likes je dingen kunnen vertellen als aan welke kant mensen staan, hoe het politiek verdeeld is, wie anti wie is.. dat kan je zeker. Het punt is dat jij een reactie neerzette als niet relevant doordat er likes van bepaalde mensen op kwamen. En dat is gewoon onzin en zeer slecht geplaatst. De kwaliteit van de post bepalen doe je niet op de likes, de kwaliteit van de post beoordelen doe je door de post te lezen en zelf te beoordelen. De hoeveelheid en oorsprong van de likes zouden geen invloed moeten hebben in hoeverre een post beoordeeld wordt door jou of ieder ander.

Ironische genoeg wat jij aanhaalt over neutrale poster, schiet je jezelf mee in de voet door geen neutrale lezer te zijn door zo bezig te zijn met al die externe zaken. ;)
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
ec98b6d59ca0294a78901bbd8e1e2482.png

Dit is toch prachtig?
 
Bovenaan