Top/flop spelers

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Zou ook graag willen weten wanneer de fusie komt van Amen en Swift,wie intern wordt enz,voordat een ander het kenbaar maakt lijkt het mij toch wel nodig dat jullie dit openbaar maken,bedankt:)

Wellicht had je dit nog even moeten bekijken voordat je dit schreef; volgens mij is het duidelijk namelijk.
 
Reactiescore
2.303
Dat spectrum zal u duidelijk blijven achtervolgen he Roald.
 
Reactiescore
58
Voordat een ander het kenbaar maakt?:p

Heb het nu al minstens 10 keer gelezen vanuit jullie kamp,dus die vlieger gaat niet meer op denk ik.

Zou ook graag willen weten wanneer de fusie komt van Amen en Swift,wie intern wordt enz,voordat een ander het kenbaar maakt lijkt het mij toch wel nodig dat jullie dit openbaar maken,bedankt:)

Te veel leden voor 1 stam, Snap dat dan.
 
Reactiescore
182
Het enige wat ik wil zeggen is dat je inderdaad veel overhoud aan kans berekening of te wel 'card counting' in Black Jack. Een gok verbod, je geld wordt ingenomen, een strafblad, wellicht extra boete of gevangenisstraf en, vooral als je dit in Las Vegas doet of iets minder betrouwbare plekken, gebroken botten of erger. Het is namelijk hartstikke illegaal om je kans te gaan berekenen in Black Jack :)

Iets teveel films gekeken? :)
 
Reactiescore
2.303
Voordat een ander het kenbaar maakt?:p

Heb het nu al minstens 10 keer gelezen vanuit jullie kamp,dus die vlieger gaat niet meer op denk ik.

Komt er geen premade dan van Spread uit? :/
 
Reactiescore
1.140
Zullen we het dan maar bevestigen?

OK hier komt die: Pit, POV, Amen, Swift, Rots, Spread, Mask en Exitus is 1 grote pre-made om Laurens eens zijn deff uitdaging te geven die hij wil. Naar einde van de wereld zullen we wel wat moeten internen maar dat komt wel goed toch jongens?

Wij laten niks meer over om te internen :cool:
 
Reactiescore
614
Een collectief van o.a Amen en Spread om Laurens de def uitdaging te geven die hij wil? En die arme jongen maar in de veronderstelling dat hij bij Savior in de stam komt..

Dit zou best een goed idee zijn zijn Laurens. Waarom heb je dat niet eerder bij me aangedragen @DragonShield3 ?
@Erebos. Misschien moeten we eens gaan zitten. De invite van Swift zal ik nog even laten voor wat het is dan!?

The same epic source:

1588260498596.png
 
Reactiescore
967
Wie heeft iets gezegd over het aantal? Het gaat mij louter om de afkomst. Als Merkel een betoog geeft over de schending van mensenrechten en ze krijgt steun (likes) van Noord Korea en Rusland dan hoef je het betoog niet eens te beluisteren om te weten dat het mislukt is.

Waar zie je mij zeggen dat ik likes serieus neem? Ik zeg enkel dat ik mij zorgen zou maken als ik van bepaalde personen likes zou krijgen, niet meer en niet minder. Moest ik van likes houden dan zou ik wel spotprenten gooien, dat kost je erg weinig tijd en levert je veel likes op 'nou joepie'.

En wie zei dat het mij interesseert of mijn posts leuk bevonden worden of niet? Toch moest er zo nodig die opmerking geplaatst worden.. en waarom? Omdat diverse personen jou niet liggen en jouw visies en meningen niet delen. Integendeel tot sommigen interesseert het mij niet wat men vindt van mijn manier van posten of de inhoud ervan. Ik post mijn visie op bepaalde zaken en deel hierover mijn mening. Sommigen zullen zich in mijn mening kunnen vinden en anderen vinden het onzin. Nou daar is niets mis mee want anders zou dit propaganda forum onzinnig zijn, niet?

Over het gros van de tijd like ik een post omdat ik de post heb kunnen waarderen of omdat men eigenlijk schrijft hoe ik ook over bepaalde situaties denk. Geen idee of dit bij Chris en Martijn ook het geval is, maar het feit dat jij er zo op reageert, zegt veel over hoe jij de situatie inziet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
En wie zei dat het mij interesseert of mijn posts leuk bevonden worden of niet? Toch moest er zo nodig die opmerking geplaatst worden.. en waarom? Omdat diverse personen jou niet liggen en jouw visies en meningen niet delen. Integendeel tot sommigen interesseert het mij niet wat men vindt van mijn manier van posten of de inhoud ervan. Ik post mijn visie op bepaalde zaken en deel hierover mijn mening. Sommigen zullen zich in mijn mening kunnen vinden en anderen vinden het onzin. Nou daar is niets mis mee want anders zou dit propaganda forum onzinnig zijn, niet?

Over het gros van de tijd like ik een post omdat ik de post heb kunnen waarderen of omdat men eigenlijk schrijft hoe ik ook over bepaalde situaties denk. Geen idee of dit bij Chris en Martijn ook het geval is, maar het feit dat jij er zo op reageert, zegt veel over hoe jij de situatie inziet.
Ik like als het ik leuk vind of wanneer ik het inderdaad eens ben met een post.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
En wie zei dat het mij interesseert of mijn posts leuk bevonden worden of niet? Toch moest er zo nodig die opmerking geplaatst worden.. en waarom? Omdat diverse personen jou niet liggen en jouw visies en meningen niet delen. Integendeel tot sommigen interesseert het mij niet wat men vindt van mijn manier van posten of de inhoud ervan. Ik post mijn visie op bepaalde zaken en deel hierover mijn mening. Sommigen zullen zich in mijn mening kunnen vinden en anderen vinden het onzin. Nou daar is niets mis mee want anders zou dit propaganda forum onzinnig zijn, niet?

Over het gros van de tijd like ik een post omdat ik de post heb kunnen waarderen of omdat men eigenlijk schrijft hoe ik ook over bepaalde situaties denk. Geen idee of dit bij Chris en Martijn ook het geval is, maar het feit dat jij er zo op reageert, zegt veel over hoe jij de situatie inziet.

Zeg ik dat het jouw interesseert of je posts leuk bevonden worden of niet? Leg mij geen woorden in de mond, want die bewering heb ik nooit gemaakt. De rest van je post bevat slechts een aantal zinnen die ontzettend voor de hand liggen en die helemaal niemand ooit zal ontkennen, waarom ze in je post staan is mij ook niet duidelijk.

Dan je laatste zinnen - daar waar het enige relevante staat: Het staat iedereen vrij om te liken wat hij wilt, net zoals het mij vrij staat om daar dan een bepaalde lading aan te geven. 90% van de likes hebben weinig tot geen waarde. Een like van Martijn heeft een negatieve lading en een like van een poster die ik heb hoog heb staan heeft een positieve waarde. Een post met likes van o.a. veel goede posters, zal toch wel een degelijke post of discussie zijn (zoals jij al zegt; ''omdat ik de post heb kunnen waarderen of als je eenzelfde mening hebt'') net zoals een post met alleen likes van slechte posters een indicatie kan zijn van een slechte post / of een slechte discussie. Meer heb ik niet willen zeggen over likes. Maakt mij dat dan onzeker, maakt dat dat ik waarde hecht aan likes an sich - nou nee. Maar soms zijn het indicatoren. Maak maar eens een top vijf AF'ers (globaal) en ga maar eens kijken waar die samen een post liken, dat moet dan wel een degelijke post zijn.

Iedereen geeft (onbewust) een bepaalde waarde aan bepaalde likes. Iemand die geen waarde zou geven aan likes an sich, zou zelf nooit een like geven. Kennen jullie AF'ers die nog nooit een like gaven o.i.d. - ik niet hoor. Als je denkt te kunnen ontkennen dat iedereen een bepaalde waarde aan bepaalde likes geeft, stel jezelf dan even de vraag waarom de ontwerpers van uiterst succesvolle social media (zoals facebook) werken met like / love systemen? Zit ik er naast of is de gemiddelde AF-gebruiker gewoon niet bewust van het onbewuste? Ik twijfel er niet over.

Komt er geen premade dan van Spread uit? :/

De langer ze het ontkennen, de langer wij er lol aan hebben.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Zeg ik dat het jouw interesseert of je posts leuk bevonden worden of niet? Leg mij geen woorden in de mond, want die bewering heb ik nooit gemaakt. De rest van je post bevat slechts een aantal zinnen die ontzettend voor de hand liggen en die helemaal niemand ooit zal ontkennen, waarom ze in je post staan is mij ook niet duidelijk.

Dan je laatste zinnen - daar waar het enige relevante staat: Het staat iedereen vrij om te liken wat hij wilt, net zoals het mij vrij staat om daar dan een bepaalde lading aan te geven. 90% van de likes hebben weinig tot geen waarde. Een like van Martijn heeft een negatieve lading en een like van een poster die ik heb hoog heb staan heeft een positieve waarde. Een post met likes van o.a. veel goede posters, zal toch wel een degelijke post of discussie zijn (zoals jij al zegt; ''omdat ik de post heb kunnen waarderen of als je eenzelfde mening hebt'') net zoals een post met alleen likes van slechte posters een indicatie kan zijn van een slechte post / of een slechte discussie. Meer heb ik niet willen zeggen over likes. Maakt mij dat dan onzeker, maakt dat dat ik waarde hecht aan likes an sich - nou nee. Maar soms zijn het indicatoren. Maak maar eens een top vijf AF'ers (globaal) en ga maar eens kijken waar die samen een post liken, dat moet dan wel een degelijke post zijn.

Iedereen geeft (onbewust) een bepaalde waarde aan bepaalde likes. Iemand die geen waarde zou geven aan likes an sich, zou zelf nooit een like geven. Kennen jullie AF'ers die nog nooit een like gaven o.i.d. - ik niet hoor. Als je denkt te kunnen ontkennen dat iedereen een bepaalde waarde aan bepaalde likes geeft, stel jezelf dan even de vraag waarom de ontwerpers van uiterst succesvolle social media (zoals facebook) werken met like / love systemen? Zit ik er naast of is de gemiddelde AF-gebruiker gewoon niet bewust van het onbewuste? Ik twijfel er niet over.

narcisme much?
 
Reactiescore
967
Zeg ik dat het jouw interesseert of je posts leuk bevonden worden of niet? Leg mij geen woorden in de mond, want die bewering heb ik nooit gemaakt. De rest van je post bevat slechts een aantal zinnen die ontzettend voor de hand liggen en die helemaal niemand ooit zal ontkennen, waarom ze in je post staan is mij ook niet duidelijk.

Wat probeer je dan in godsnaam te bereiken met je ongefundeerde opmerking? Zelf zeg je geen waarde te hechten aan de likes op een post maar ondertussen probeer je wel de inhoud of de 'goedheid' van mijn post onderuit te halen door bepaalde mensen die in jouw perceptie minder sterk posten te koppelen aan mij. Houd die opmerkingen dan voor je..


Dan je laatste zinnen - daar waar het enige relevante staat: Het staat iedereen vrij om te liken wat hij wilt, net zoals het mij vrij staat om daar dan een bepaalde lading aan te geven. 90% van de likes hebben weinig tot geen waarde. Een like van Martijn heeft een negatieve lading en een like van een poster die ik heb hoog heb staan heeft een positieve waarde. Een post met likes van o.a. veel goede posters, zal toch wel een degelijke post of discussie zijn (zoals jij al zegt; ''omdat ik de post heb kunnen waarderen of als je eenzelfde mening hebt'') net zoals een post met alleen likes van slechte posters een indicatie kan zijn van een slechte post / of een slechte discussie. Meer heb ik niet willen zeggen over likes. Maakt mij dat dan onzeker, maakt dat dat ik waarde hecht aan likes an sich - nou nee. Maar soms zijn het indicatoren. Maak maar eens een top vijf AF'ers (globaal) en ga maar eens kijken waar die samen een post liken, dat moet dan wel een degelijke post zijn.

Iedereen geeft (onbewust) een bepaalde waarde aan bepaalde likes. Iemand die geen waarde zou geven aan likes an sich, zou zelf nooit een like geven. Kennen jullie AF'ers die nog nooit een like gaven o.i.d. - ik niet hoor. Als je denkt te kunnen ontkennen dat iedereen een bepaalde waarde aan bepaalde likes geeft, stel jezelf dan even de vraag waarom de ontwerpers van uiterst succesvolle social media (zoals facebook) werken met like / love systemen? Zit ik er naast of is de gemiddelde AF-gebruiker gewoon niet bewust van het onbewuste? Ik twijfel er niet over.

Hier zeg je het eigenlijk toch al zelf? Dus doordat jij subjectief bepaalde posters wel of niet goed vindt posten, zou dat betekenen dat wanneer die het met iemand eens zijn en dit laten tonen door middel van een like, de post van diegene ook maar, door jou, als goed/slecht wordt ervaren? Sorry hoor maar dit gaat er bij mij niet in. Als dit jouw redenatie is van een indicatie wanneer men wel of niet goed post, dan kun je net zo goed alle posts die anti-premade zijn bij voorbaat afkeuren omdat ze waarschijnlijk door iemand geliked worden die jij als 'mindere forumposter' beschouwt.

Natuurlijk vindt men hedendaags het belangrijk om geapprecieerd te worden in de huidige maatschappij. En Social Media speelt daar inderdaad een grote rol in. Heck, veel cases die leiden tot depressie, komen door deze misleidde methodes. Dat betekent nog niet dat ik één van hen hoef te zijn. Natuurlijk het is het fijn om een compliment te krijgen op een geplaatste foto of dat mensen die foto als 'leuk bevinden', maar hoeveel en wat zegt dat nou precies? Dat is voor iedereen anders denk ik zo. Ikzelf gebruik geen Instagram en zit amper op Facebook. Waarom? Omdat het mij geen bal interesseert of mensen de lunch die ik heb met mijn moeder leuk vinden of niet. Dat gaat ze overigens helemaal niets aan. Het enige waarvoor ik Facebook gebruik is voor zakelijke belangen en dan geef ik vrij weinig over de mening van anderen zodra ik maar de juist indruk van mezelf achterlaat.
 
Bovenaan