Top/flop spelers

Reactiescore
7.931
Bekijk bijlage 19016

Smashingone FLOP, wat dat het huidige TW-spelen toch.. :')

Uhu. Hebben massief veel edels en gaan ons cluster even versterken. Want dat is nodig na het afsnoepen van de vijandelijk dorpen. Grappig die kritiek, als je naar onze andere veroveringen en OD scores kijkt praat je wel anders. Maar dat kun je niet, want dan zou je niet kunnen bashen op de stam :')
 
Reactiescore
1.647
Uhu. Hebben massief veel edels en gaan ons cluster even versterken. Want dat is nodig na het afsnoepen van de vijandelijk dorpen. Grappig die kritiek, als je naar onze andere veroveringen en OD scores kijkt praat je wel anders. Maar dat kun je niet, want dan zou je niet kunnen bashen op de stam :')

Gewoon meer als logisch in jullie positie. wij gaan ook maar doen als stam
 
Reactiescore
735
Uhu. Hebben massief veel edels en gaan ons cluster even versterken. Want dat is nodig na het afsnoepen van de vijandelijk dorpen. Grappig die kritiek, als je naar onze andere veroveringen en OD scores kijkt praat je wel anders. Maar dat kun je niet, want dan zou je niet kunnen bashen op de stam :')
Nah bullshit, dergelijke BBs edelen zal in mijn ogen altijd uit den boze zijn bij welk account dan ook, dat heeft niets te maken met je andere veroveringen of dat je in de premade zit.
Als er niet zo'n achterlijk abuse event gaande was nu, waren die edels schaars geweest ipv dat je nu een "overvloed" hebt, vandaar mijn opmerking over het huidige tw spelen, want nu een edel overschot hebben is natuurlijk geen kunst aan ;)
 
Reactiescore
2.303
Nah bullshit, dergelijke BBs edelen zal in mijn ogen altijd uit den boze zijn bij welk account dan ook, dat heeft niets te maken met je andere veroveringen of dat je in de premade zit.
Als er niet zo'n achterlijk abuse event gaande was nu, waren die edels schaars geweest ipv dat je nu een "overvloed" hebt, vandaar mijn opmerking over het huidige tw spelen, want nu een edel overschot hebben is natuurlijk geen kunst aan ;)

Precies, dus dan edelen ze maar lekker BB's omdat ze edel overschot hebben.
Leuk dat je zelf al even aanhaalt hoe ze dit voor elkaar krijgen.
 
Reactiescore
7.931
Nah bullshit, dergelijke BBs edelen zal in mijn ogen altijd uit den boze zijn bij welk account dan ook, dat heeft niets te maken met je andere veroveringen of dat je in de premade zit.
Als er niet zo'n achterlijk abuse event gaande was nu, waren die edels schaars geweest ipv dat je nu een "overvloed" hebt, vandaar mijn opmerking over het huidige tw spelen, want nu een edel overschot hebben is natuurlijk geen kunst aan ;)

Als we weinig edels hadden gehad deden we dit niet, maar we hebben ze wel dus doen we het wel. Wat jij daar van vind interesseert me bijzonder weinig. Als dit je nieuwe bash gaat worden kan ik daar prima mee leven.
 
Reactiescore
735
Als we weinig edels hadden gehad deden we dit niet, maar we hebben ze wel dus doen we het wel. Wat jij daar van vind interesseert me bijzonder weinig. Als dit je nieuwe bash gaat worden kan ik daar prima mee leven.
Doe niet zo zielig joh, ik post hier amper dus doe niet alsof ik zo op zoek ben naar bashes. Fijn dat het je bijzonder weinig boeit, echte rebel, reageer dan ook niet.;)

Precies, dus dan edelen ze maar lekker BB's omdat ze edel overschot hebben.
Leuk dat je zelf al even aanhaalt hoe ze dit voor elkaar krijgen.

Dan mag ik het nog wel jammer vinden biatch. PP smijten, BBs edelen om die rooftochten maar te boosten etc is echt naar een nieuw level getild :( en ja, daar had je me al voor gewaarschuwd, I know..
 
Reactiescore
2.444
Nah bullshit, dergelijke BBs edelen zal in mijn ogen altijd uit den boze zijn bij welk account dan ook, dat heeft niets te maken met je andere veroveringen of dat je in de premade zit.
Als er niet zo'n achterlijk abuse event gaande was nu, waren die edels schaars geweest ipv dat je nu een "overvloed" hebt, vandaar mijn opmerking over het huidige tw spelen, want nu een edel overschot hebben is natuurlijk geen kunst aan ;)

Tegenwoordig met het vele pp-abuse en event abuse helaas een legitieme strategie geworden. Daarnaast ken ik de hele situatie daar niet maar kan het een vroege vorm van clustervorming zijn tegen een kwantitatieve overmacht.
 
Reactiescore
1.647
Tegenwoordig met het vele pp-abuse en event abuse helaas een legitieme strategie geworden. Daarnaast ken ik de hele situatie daar niet maar kan het een vroege vorm van clustervorming zijn tegen een kwantitatieve overmacht.

Ze hebben flink moet incasseren, wat klappen uitgedeeld en zullen tijd nodig hebben om troepen te herbouwen. Als dan bom edels heb niet heel raar. Wij hun vijanden en zullen zelfde doen. Part of game tegenwoordig
 
Reactiescore
2.303
Dan mag ik het nog wel jammer vinden biatch. PP smijten, BBs edelen om die rooftochten maar te boosten etc is echt naar een nieuw level getild :( en ja, daar had je me al voor gewaarschuwd, I know..

Precies, vroeger ging je niet gaan BB edelen zo vroeg omdat edels duur waren.
Nu is alles veranderd he ;)
 
Reactiescore
614
Lekker bbtjes edelen. Niks mis mee als je gewoon meteen een compact cluster wil + een vrij constante groei.

Dat kan ook zonder barbs Laurens, dat zou je weten als je inlogt op ons account!

Het aantal accounts dat dit doet blijft overigens niet beperkt tot Smashingone. Een mooie 8/20 voor beide stammen.

Amen.jpgSwift.jpg
 
Reactiescore
2.303
Dat kan ook zonder barbs Laurens, dat zou je weten als je inlogt op ons account!

ps: aantal accounts dat dit doet is inmiddels alweer toegenomen :(

Jullie zouden beter jullie geld beleggen in de beurs nu ipv in tw!
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.386
Je moet ook wel debiel zijn om nu op de beurs te gaan. Ofwel dat je gaat shorten maar dat lijkt mee ook gevaarlijk. Wacht nog een week 2 tot een maand en dan zal het beter gaan.
 
Reactiescore
972
Je moet ook wel debiel zijn om nu op de beurs te gaan. Ofwel dat je gaat shorten maar dat lijkt mee ook gevaarlijk. Wacht nog een week 2 tot een maand en dan zal het beter gaan.

Het is nu echt heerlijk om te beleggen hoor, zoveel volatiliteit. Sommige bedrijven staan ook echt te laag voor de waarde die ze vertegenwoordigen, dus daar kan je vrij snel op verdienen. Goed, de risico's zijn wat groter, maar heb al aardig wat winst.
 
Reactiescore
1.226
Je moet ook wel debiel zijn om nu op de beurs te gaan. Ofwel dat je gaat shorten maar dat lijkt mee ook gevaarlijk. Wacht nog een week 2 tot een maand en dan zal het beter gaan.

2 weken geleden ingestapt en nu al een rendement van 10%+.

Of het verstandig is geweest weet je pas achteraf. Maar tot nu toe lijkt het goed te gaan.
 
Bovenaan