Top/flop spelers

Reactiescore
241
Totale flop speler: https://nl.twstats.com/nl73/index.p...ource=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref:

Een edeltrein in minder dan 10 dagen tevoorschijn toveren getuigd niet van skills maar vooral van geld inzetten. Daarnaast komt deze speler ook gewoon zijn afgemaakte afspraken niet na. Dit is niet netjes en daar kan ik echt niet tegen.

Btw: dit gaat niet over mij maar over een stamgenoot...

Overwhelmed 12.04.20 23:02
Wat is de bedoeling? :)

Tommy-dark 12.04.20 23:03
Even kennis maken

Overwhelmed 12.04.20 23:03
Aangenaam, Mike :)

Overwhelmed 12.04.20 23:05
Zie jij een NAP zitten of wil je het gezellig maken?

Tommy-dark 12.04.20 23:07
Dat zal aan de verkenning liggen denk ik ;)

Overwhelmed 12.04.20 23:55
En?

Tommy-dark 13.04.20 00:12
Valt nog te bezien

Overwhelmed 13.04.20 00:14
Laat maar weten of je een NAP wilt, en onder welke voorwaarden.

Tommy-dark 13.04.20 08:19
Wat zou je me zo al kunnen bieden?

Overwhelmed 13.04.20 11:18
Een NAP van tenminste twee weken, eventueel een BG mocht de tijd rijp zijn? Een gezellige speler om misschien mee samen te werken.

Tommy-dark 13.04.20 11:33
Daar zie ik alleen maar meer voordeel in voor jou dan voor mij

Overwhelmed 13.04.20 11:42
Dus geen NAP?

Tommy-dark 13.04.20 11:47
Misschien als je volgende kleine dorpjes voor me cleart zodat ik geen onnodige troepen verlies:

[coord]424|551[/coord]
[coord]425|551[/coord]
[coord]426|552[/coord]
[coord]427|552[/coord]

Overwhelmed 13.04.20 11:48
Heb je rapportjes? Denk niet dat alle 4 rendabel zullen zijn voor mij.

Tommy-dark 13.04.20 11:51
Ik zal ze even verkennen, laatste rapporten dateren uit 08/04

Tommy-dark 13.04.20 11:54
Ondertussen mag je [coord]427|552[/coord] altijd al clearen


Overwhelmed 13.04.20 11:57
Ik clear er 2 voor je dan hebben we een NAP?

Tommy-dark 13.04.20 11:59
Als je ze daarna ook gerust laat om te farmen wel

Overwhelmed 13.04.20 12:04
Deal.

Tommy-dark 13.04.20 12:56
Unlucky


Tommy-dark 13.04.20 12:57
Dan mag je dit als je tweede doelwit beschouwen:

[coord]427|552[/coord]


Overwhelmed 13.04.20 12:57
Zo dan, alle 400 deaud.

Overwhelmed 13.04.20 12:59
Dat tweede doelwit gaat mij teveel pijn doen.

Tommy-dark 13.04.20 13:01
De andere twee kan ik niet meer verkennen.

[coord]425|551[/coord]
[coord]424|551[/coord]

Al iets kunnen sturen naar dat andere dorp?
[coord]422|550[/coord]

Overwhelmed 13.04.20 13:02
The Rona heb ik al eens geleegd, ik zal nu gaan lopen naar de 1e die je noemde.

Overwhelmed 13.04.20 14:07
Lol wtf?

Tommy-dark 13.04.20 14:30
Dorpje zag er te goed uit, en als ik ga wachten wordt je alleen maar sterker, excuses man!

Overwhelmed 13.04.20 14:31
Pik waar slaat dit op? Je spreekt net een NAP af?

Als je gewoon wacht en me niet zo hard in me rug steekt dan praten we gewoon over edelkoersen etc, desnoods clear ik wie je wilt later.

maar dit slaat nergens op
 
Reactiescore
1.049
Reactiescore
55

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Oja ctrl tab ofzo was dat toch
 
Reactiescore
1.478
Tegelijkertijd is Potje hier aan het verkondigen dat hij geen boostaccount is terwijl daar precies hetzelfde gebeurt? Vrij hypocriet imo. Nogmaals; ik ga niet stellen dat er niet geboost wordt buiten de premade. Ik vind alleen dat je niet kunt komen verkondigen dat andere stammen boosten op basis van dingen die jullie ook doen en slechts afschilderen als 'een samenwerking', of niet eens een samenwerking @potje
Ik word zo aangeduid omdat ik toevallig in de buurt ben gestart idd. Dat UM het aanduid als mb/boost is ironisch. Ik ben niet gestart om iemand te boosten, iedereen weet dat ik early game traag ben, en dus afhankelijk ben van de 'gratie' van grotere spelers. Verder ga ik mijn eigen gang en bouw ik rustig mijn eigen acc verder uit. Derrogation kende ik van vorige werelden, die vertelde mij dat hij ging pp farmen en later bij UM zou spelen. Hij zou mij (en megumin die ik irl ken) in ieder geval met rust laten.

Dat ik gebacktimed werd komt door de enorme aandacht van de premade, degene die mij backtimede lag naast mij en niet in de buurt van degene die ik aanviel. Pablo is later gerekruteerd, en die kende ik verder niet. Daar heb ik ook weinig contact mee gehad, tot die tijd heb ik er helemaal alleen gelegen van AMEN. Toen mijn hoofddorp geëdeld word omdat ik bijzonder slecht gedeft heb (laten we zeggen dat ik geen ochtendmens ben), heb ik mijn andere 2 dorpen inderdaad laten internen. Je zou het een boost kunnen noemen, maar dat was geenszins mijn intentie deze wereld. Behalve die 2 interns hebben potje, megumin, unexplainable miracle, derrogation en TAS inderdaad geen enkel nut voor de premade gehad. En dan komen we dus bij mijn punt dat het wel klopt dat ik op het lijstje sta, maar het niet wat zegt over de hoeveelheid boosten/mb's. Pablo is namelijk pas gerekruteerd toen megumin UM, TAS en derro al weg waren. Dat er daarna nieuwe mensen bij worden gerekruteerd is logisch, en dat wij weg zijn komt door ons eigen onvermogen.

De enige reden dat ik überhaupt post is niet om de premade te verdedigen maar omdat ik me verveel en het leuk vind mijn visie op de start van de wereld te geven. Wat de rest van de premade doet moeten ze lekker zelf weten.
Ik heb mijn start uitgelegd, dus ik snap niet helemaal waarom je me hypocriet noemt, en al helemaal niet dat je mijn levensverhaal of doet met 'ja maar je gaf je 2 dorpen aan de stam'. Na het laatste event had iedereen +50 edels terwijl ik 2 dorpen zonder adelshoeve overhield. Wil je dat ik daarmee verder ga terwijl ik met 6k punten tussen spelers van 70k zit?

Ik heb mezelf stil gehouden over al het commentaar wat de premade kreeg maar als jij dan screens van ons stammenforum gebruikt om de werkelijkheid (van mijn acc!) te vertekenen ga ik toch reageren. Ja, UM noemde ons mb's/boost. Iedereen moest zijn diplomatieke samenwerking neerzetten en dat is gebeurt, hoever die diplomatieke samenwerking ging is niet aan jou om verkondigen aan de hand van een sarcastisch label. Ik heb geenszins de bedoeling gehad om andere mensen te boosten, en bij de start heb ik enkel gekeken naar mijn directe omgeving. De meeste mensen van swift/amen lagen totaaaaaal niet in de buurt, ik zag ons 5en (potje, megumin, UM, TAS, en derro) als tijdelijke stam, omdat we wisten dat UM later naar amen ging en de 2 ppfarmers klaar waren. Is dat dan boosten?
 
Reactiescore
1.226
Als dit zijn laatste edel is snap ik wel dat hij er deff bij zet, met deze instellingen. In de NB aankomen is dan wel weer een beetje jammer.
 
Bovenaan