Top/flop spelers

Reactiescore
2.371
Cabbage > wereld
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik heb liever dat er wat clears en/of edels doodlopen later in het spel dan in de start/wat verder gevorderde beginfase hoor. Op dit moment is het namelijk een heel stuk duurder, of althans, merk je er meer van.

Niet alleen duur, het is gewoon megakut om een deel van je clear te verliezen. In de start kun je het je bijna niet permitteren om tijd te investeren in het terugbouwen van je clear. Je hebt meestal lage mijnen (tenzij een van je overnames hoge mijnen hebt) en de GS komt dus met name uit je farminkomsten, wat in de edelfase zo veel mogelijk naar munten moet gaan. Dan ben je dan bezig met het herbouwen van je clear.. Tja. Als je een dorp of 20+ al hebt, krijg je al zoveel mijn inkomsten dat het allemaal wat draaglijker is.
 
Reactiescore
88
Niet alleen duur, het is gewoon megakut om een deel van je clear te verliezen. In de start kun je het je bijna niet permitteren om tijd te investeren in het terugbouwen van je clear. Je hebt meestal lage mijnen (tenzij een van je overnames hoge mijnen hebt) en de GS komt dus met name uit je farminkomsten, wat in de edelfase zo veel mogelijk naar munten moet gaan. Dan ben je dan bezig met het herbouwen van je clear.. Tja. Als je een dorp of 20+ al hebt, krijg je al zoveel mijn inkomsten dat het allemaal wat draaglijker is.

J., Boomer mistake, maar de inkomsten komen tegenwoordig uit pp-abuse :smile:
 
Reactiescore
2.371

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Dag zelf ook wat rusty, ik ben Robbert
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Doet me denken aan back in the days, voordat T Timen zelfs bestond. Lekker switchen tussen tabs of al je send buttens naast elkaar ^^.
 
Reactiescore
1.149
W25, toen was Opera de bae ja. Mozilla ging nog, maar chrome was toen veruit het slechts haha

Wat een tijd ja. Toen had je alle farms opgeslagen in de bookmarks van Opera. Tering, wat een werk. Als je een beetje pech had zaten er ook spelersdorpen tussen, ik word al weer gek als ik er aan terug denk. Wat een verademing is FA dan zeg!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Wat een tijd ja. Toen had je alle farms opgeslagen in de bookmarks van Opera. Tering, wat een werk. Als je een beetje pech had zaten er ook spelersdorpen tussen, ik word al weer gek als ik er aan terug denk. Wat een verademing is FA dan zeg!

Oh god.. Dat was ik helemaal vergeten, maar nu je het zegt! Jezus, dat was een werk inderdaad. De grootste verademing vond ik ook wel het uitbrengen van AM. Was ook een goudje, waar in het begin beetje tegenstand tegen was maar duidelijk werd dat het gewoon hartstikke dikke QoL improvement was.
 
Reactiescore
1.049
Wat een tijd ja. Toen had je alle farms opgeslagen in de bookmarks van Opera. Tering, wat een werk. Als je een beetje pech had zaten er ook spelersdorpen tussen, ik word al weer gek als ik er aan terug denk. Wat een verademing is FA dan zeg!
Aanstellers.. Had iedereen toen bots voor!
 
Bovenaan