Top/flop spelers

Reactiescore
1.647
Maar als zijn stam te ver weg was konden ze toch sowieso al niet meer reageren? Waarom dan het risico lopen om die extra clears te verliezen (ook nog eens ongetimed). En als je dan al weet dat het dorp is overgenomen en je daarop bijna al je off (opnieuw) verliest, waarom kies je er dan als nog voor om een nieuwe clear op dat dorp te laten aankomen in NB? Want de stam van de nieuwe eigenaar lag wel degelijk in de buurt. Kun je mij wel uitmaken voor publiciteitsgeiler, maar ik ben niet de reden dat jullie hier elke keer weer zo gigantisch hard voor lul staan op het AF. dat doen jullie toch echt zelf.

Als goed kijkt zie je 1 los en ander strak voor de trein getimed. Losse voor muur neerhalen mocht zc het nog net halen om alsnog te pakken.

Als dan ander dorp wat naast me andere dorp ligt scout die staat leeg en heb nog treintje staan dan durf ik op misschien die trein te redden er nog kleine clear op te gooien zodat moet gaan kiezen voor Def.

Ik heb nergens beweerd dat goede speler ben?

Als een dorpje leeg staat alles erop gooien. -wow who 2020

Was niet alles, dus misschien lezen
 
Reactiescore
2.386
Ja klopt je bent je deff vergeten gooien! Noob
 
Reactiescore
1.892
Als goed kijkt zie je 1 los en ander strak voor de trein getimed. Losse voor muur neerhalen mocht zc het nog net halen om alsnog te pakken.

Als dan ander dorp wat naast me andere dorp ligt scout die staat leeg en heb nog treintje staan dan durf ik op misschien die trein te redden er nog kleine clear op te gooien zodat moet gaan kiezen voor Def.

Ik heb nergens beweerd dat goede speler ben?
Hoe wil je een trein redden die om 02u54 is doodgelopen met een clear om 05u32? Heb je een tijdmachine in dorp 5 staan ofzo?

Ik heb ook niet beweerd dat je geen goede speler zou zijn? Maar dat durf ik nu onderhand wel te gaan beweren. Begin ook meer te snappen waarom je anoniem speelt.
 
Reactiescore
1.647
Hoe wil je een trein redden die om 02u54 is doodgelopen met een clear om 05u32? Heb je een tijdmachine in dorp 5 staan ofzo?

Ik heb ook niet beweerd dat je geen goede speler zou zijn? Maar dat durf ik nu onderhand wel te gaan beweren. Begin ook meer te snappen waarom je anoniem speelt.

Omdat 2 treinen heb? Geen tijdmachine voor nodig hoor.

Je zei dat niet underdog waren? Bewijs enkel geleverd wel degelijk zijn, of wil je jezelf met dit niveau vergelijken?
 
Reactiescore
1.892
Omdat 2 treinen heb? Geen tijdmachine voor nodig hoor.

Je zei dat niet underdog waren? Bewijs enkel geleverd wel degelijk zijn, of wil je jezelf met dit niveau vergelijken?
Dus je bent twee treinen kwijtgeraakt? Zo nee, kun je niet spreken over 'redden'. Dan was het dus gewoon nog een domme, impulsieve actie waardoor je nog een 'clear' bent kwijtgeraakt.

Ik ga er maar van uit dat dat laatste een retorische vraag is. Maar toon maar eens aan waar ik dat gezegd zou hebben dan, want daar kan ik mij niks over herinneren. En als laatste een verzoek of je je zinnen gewoon wil uittypen als je op mij reageert, leest een stuk prettiger.
 
Reactiescore
1.647
Dus je bent twee treinen kwijtgeraakt? Zo nee, kun je niet spreken over 'redden'. Dan was het dus gewoon nog een domme, impulsieve actie waardoor je nog een 'clear' bent kwijtgeraakt.

Ik ga er maar van uit dat dat laatste een retorische vraag is. Maar toon maar eens aan waar ik dat gezegd zou hebben dan, want daar kan ik mij niks over herinneren. En als laatste een verzoek of je je zinnen gewoon wil uittypen als je op mij reageert, leest een stuk prettiger.

Stond nog 1 trein klaar om kort te lopen als die clear redde. Dus niet gegooid.

Als jij je woorden niet kan herinneren ga ik geen moeite doen om jouw woorden op te zoeken. Zal op 1 van de o.a. befaamde premade bash topics staan.

Wij blijven lekker ons eigen ding doen, jullie snipen lekker offen op onze eigen manier ook al is dit misschien stom, heeft ook al meerdere dorpen opgeleverd dus soms werkt het wel en soms niet. Als jij elke keer als we ODA erbij krijgen de mensen met ODD in de buurt wilt pm'en voor rapportjes om iemand als mij die niet zoveel voorsteld zwart te maken, be my guest. Ik heb wel een leven.
 
Reactiescore
1.892
Stond nog 1 trein klaar om kort te lopen als die clear redde. Dus niet gegooid.

Als jij je woorden niet kan herinneren ga ik geen moeite doen om jouw woorden op te zoeken. Zal op 1 van de o.a. befaamde premade bash topics staan.

Wij blijven lekker ons eigen ding doen, jullie snipen lekker offen op onze eigen manier ook al is dit misschien stom, heeft ook al meerdere dorpen opgeleverd dus soms werkt het wel en soms niet. Als jij elke keer als we ODA erbij krijgen de mensen met ODD in de buurt wilt pm'en voor rapportjes om iemand als mij die niet zoveel voorsteld zwart te maken, be my guest. Ik heb wel een leven.
Oke dus het was gewoon impulsief en ondoordacht. Kon je dan echt niet twee uurtjes geduld opbrengen zodat het na de NB aankwam? Ik kan gerust zeggen dat mijn geheugen vrij goed is, waarmee ik dus indirect wil zeggen dat ik dergelijke uitspraken niet heb gedaan. Dat jij nu niet de moeite wil doen om die zogenaamde woorden op te zoeken bevestigt dit alleen maar.

Dat dit meerdere dorpen heeft opgeleverd zou ik eerder wijten aan PP abuse, maar dat is mijn mening. Schattig dat je denkt dat ik de buurt PM voor rapportjes. Ten eerste is mijn naam geen Anton en ten tweede interesseren jullie mij niet zoveel dat ik daar moeite in steek. Dat mensen wel onze inbox komen binnenwandelen met informatie over jullie kan ik verder niks aan doen, maar ga ik ook zeker geen nee tegen zeggen. Daarvoor zijn ze mij te vermakelijk.
 
Reactiescore
2.386
Wow Who overduidelijk een te grote uitdaging voor de premade... Ruiter zal het op zich nemen om de premade te joinen, zodat de premade hoger ligt op het spectrum der uitdaging en slagingskans. <3
Kunnen wij eindelijk onze lovestory vervolledigen in Amsterdam-Zuid!
 
Reactiescore
26
Als iemand anders niet dorp voor neus wegkaapt heb je gratis dorp van 3.5k. TW bestaat gedeelte geluk en pech. Dus klets niet onze droom makkelijk na en leer eigen hersenen kweken.

Goh, ik observeer toch van dichtbij en het leek mij eerder gewoon dom gespeeld.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Als iemand anders niet dorp voor neus wegkaapt heb je gratis dorp van 3.5k. TW bestaat gedeelte geluk en pech. Dus klets niet onze droom makkelijk na en leer eigen hersenen kweken.

Jij was toch juist degene die iemands dorp in de NB probeerde weg te kapen?
 
Reactiescore
88
Als je snachts een dorp wilt pakken waar je meer dan een 1/5 clear voor nodig hebt,
Wij scouten dorp wat leeg stond bijna, gast zijn stam veelste ver weg. Dus wij smijten er trein op met wat kleine clears in nacht zodat stam niet kan reageren meer. Terwijl lopen word dorp geedeld door ander, die zet vol. Dus ga eens context vertellen ipv dit soort publiciteitsgeilen.

Als er bijna niets in stond ist sowieso dom om tijdens de nachtbonus extra aanvallen te gooien voor je trein imo.

Als je die eerste aanvallen doodloopt ga je al helemaal niet snachts extra aanvallen gooien, dan wacht een normale speler tot 8u en scout die eerst.
Waarom zou je daarna snachts de rest van je troepen ook nog doodlopen als je weet dat t dorp stacked staat?
 
Reactiescore
1.647
Als je snachts een dorp wilt pakken waar je meer dan een 1/5 clear voor nodig hebt,


Als er bijna niets in stond ist sowieso dom om tijdens de nachtbonus extra aanvallen te gooien voor je trein imo.

Als je die eerste aanvallen doodloopt ga je al helemaal niet snachts extra aanvallen gooien, dan wacht een normale speler tot 8u en scout die eerst.
Waarom zou je daarna snachts de rest van je troepen ook nog doodlopen als je weet dat t dorp stacked staat?

Kenbaar snap je situatie niet wat gebeurde anders zei je dit niet. Want zo ging het niet.
 
Reactiescore
88
Kenbaar snap je situatie niet wat gebeurde anders zei je dit niet. Want zo ging het niet.

Dit is hoe ik de situatie zie, maar verbeter gerust waar nodig:

Stap 1: Je scout dorp in de nachtbonus
Stap 2: Je stuurt een trein met miniclear in de hoop het te hebben
Stap 3: Het dorp wordt door een andere speler geëdeld, als reactie zet je snel 2 restjes voor je trein in de hoop dat de nieuwe eigenaar er geen def in krijgt.
Stap 4: Je 'clears' + trein lopen dood op de stack van de nieuwe speler
Stap 5: Je stuurt een nieuwe 'clear', opnieuw in de nachtbonus, omdat je nog een trein hebt klaarstaan

Ik begrijp enigszins stap 1 tot en met 4.

Stap 5 daarentegen is een actie waar zelfs Mark Conquerking - king of the fails himself - 2 keer over zou nadenken, en dan beseffen dat het misschien slimmer is om pas om 8u aan te vallen.

Maar bon, misschien zijn dit new gen tactics waar ik niet van afweet :biggrin:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.647
Dit is hoe ik de situatie zie, maar verbeter gerust waar nodig:

Stap 1: Je scout dorp in de nachtbonus
Stap 2: Je stuurt een trein met miniclear in de hoop het te hebben
Stap 3: Het dorp wordt door een andere speler geëdeld, als reactie zet je snel 2 restjes voor je trein in de hoop dat de nieuwe eigenaar er geen def in krijgt.
Stap 4: Je 'clears' + trein lopen dood op de stack van de nieuwe speler
Stap 5: Je stuurt een nieuwe 'clear', opnieuw in de nachtbonus, omdat je nog een trein hebt klaarstaan

Ik begrijp enigszins stap 1 tot en met 4.

Stap 5 daarentegen is een actie waar zelfs Mark Conquerking - king of the fails himself - 2 keer over zou nadenken, en dan beseffen dat het misschien slimmer is om pas om 8u aan te vallen.

Maar bon, misschien zijn dit new gen tactics waar ik niet van afweet :biggrin:

Stap 1 was nog in avond, stap 5 was ander dorp en was ook leeg gescout
 
Bovenaan