Top/flop spelers

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Report ze voor hacks als ze vanaf w70 hier kunnen backtimen
 
Reactiescore
236
@icedking flop. Op deze mooie wereld met vele prachtige backtimes weet hij het te presteren om naast slechte memes ook de slechtste backtimes te sturen. 1,4 sec :mad:

jullie eerste backtime was 1,4 sec te laat. Stop met te haten gewoon ik was een pp farm acc xd
 

Bijlagen

  • 5A42AC49-00BB-4B9E-9424-178C679044A8.png
    5A42AC49-00BB-4B9E-9424-178C679044A8.png
    653,1 KB · Weergaven: 64

Deleted User - 487957763

Guest
jullie eerste backtime was 1,4 sec te laat. Stop met te haten gewoon ik was een pp farm acc xd
"jullie"... Ik speel daar niet hoor kreeg het te horen via de wereldchat (pls blijf daar ver van weg).
Dat je een pp farm acc bent maakt niet dat je niet gefaald hebt? RIP
 
Reactiescore
236
@icedking flop. Op deze mooie wereld met vele prachtige backtimes weet hij het te presteren om naast slechte memes ook de slechtste backtimes te sturen. 1,4 sec :mad:
Schattig dat tad je post moet liken xd aan het likes scoren verwacht dat wel van jou xd. Weet dat je nie veel meer te doen hebt dan op tw te klagen over anderen. Sommigen van onze stam doen teminste nog iets voor anderen of ouderen. Zitten niet heletijd tw held uit te hangen. Ik zelf ging niet posten van de eerste back time fail want kan overkomen. Want je zegt speelt niet maar klaagt wel op tw forum ervan xd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
236
"jullie"... Ik speel daar niet hoor kreeg het te horen via de wereldchat (pls blijf daar ver van weg).
Dat je een pp farm acc bent maakt niet dat je niet gefaald hebt? RIP
Ga verder klagen tegen een ander ik doe teminste iets nuttig met men tijd en zorg dat ouderen teminste nog iets te eten hebben... terwijl jij w70 niet kan loslaten bye bye ;)
 
Reactiescore
1.365
Ga verder klagen tegen een ander ik doe teminste iets nuttig met men tijd en zorg dat ouderen teminste nog iets te eten hebben... terwijl jij w70 niet kan loslaten bye bye ;)
Schattig dat tad je post moet liken xd aan het likes scoren verwacht dat wel van jou xd. Weet dat je nie veel meer te doen hebt dan op tw te klagen over anderen. Sommigen van onze stam doen teminste nog iets voor anderen of ouderen. Zitten niet heletijd tw held uit te hangen. Ik zelf ging niet posten van de eerste back time fail want kan overkomen. Want je zegt speelt niet maar klaagt wel op tw forum ervan xd


??? Je spreekt jezelf tegen, maar je kraakt w70 personen wel af. Niet zo piepen bannoob.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
??? Je spreekt jezelf tegen, maar je kraakt w70 personen wel af. Niet zo piepen bannoob.

Steek geen moeite in de jongen. Hij heeft al meerdere keren getoond, vooral door zijn complete onvermogen om een goede meme te maken, dat hij geen fatsoenlijke post kan maken ;)
 

Deleted User - 487957763

Guest
Schattig dat tad je post moet liken xd aan het likes scoren verwacht dat wel van jou xd. Weet dat je nie veel meer te doen hebt dan op tw te klagen over anderen. Sommigen van onze stam doen teminste nog iets voor anderen of ouderen. Zitten niet heletijd tw held uit te hangen. Ik zelf ging niet posten van de eerste back time fail want kan overkomen. Want je zegt speelt niet maar klaagt wel op tw forum ervan xd
Ga verder klagen tegen een ander ik doe teminste iets nuttig met men tijd en zorg dat ouderen teminste nog iets te eten hebben... terwijl jij w70 niet kan loslaten bye bye ;)
Super van je dat je ouderen helpt maar dat is irrelevant hieraan, want schijnbaar had je wel tijd om een nooby ass backtime te sturen. Verder ben ik niet aan het klagen, maar gooide ik enkel een hengeltje uit om jou te laten happen (wat behoorlijk gelukt is). Ik kan W70 niet loslaten? Jij begint er weer over hoor heb het hier niet benoemd. Deze dubbelpost van jou bevestigd mijn punt nogmaals. Je bent een flop.
 
Reactiescore
1.454
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.454
Over welke post heb jij het in godsnaam? Die in de praathoek van sleepwell? Dat is overduidelijk sarcasme, kom op zeg...

Die ja :p. Dacht al, waar staat die. Heb ook gezegd dat ik niet wist of deze sarcastisch was of niet ;)
 
Bovenaan