Top/flop spelers

Reactiescore
1.148
Post maar hoor! Beetje risico nemen hoort bij dit spelletje. Team Colla is in ieder geval niet uit het veld geslagen.. die 1100 bijl is zo weer rebuild met kaz 25 :).
 
Reactiescore
1.363
Als dat een post onderbouwd, waarom zou het dan niet mogen? Mits het achter een spoiler zit ofc.
Meende dat het weggehaald werd.. En t mag niet van de stam :p
 
Reactiescore
1.278
Als dat een post onderbouwd, waarom zou het dan niet mogen? Mits het achter een spoiler zit ofc.

Ben niet zo'n groot fan van het posten van rapportjes op het forum, omdat vaak de context hierbuiten wordt gelaten. Buiten dit vind ik het wel anders al een direct betrokken account het post. Dus de aanvaller of verdediger. Dus ik zou zeggen knal het erop.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ben niet zo'n groot fan van het posten van rapportjes op het forum, omdat vaak de context hierbuiten wordt gelaten. Buiten dit vind ik het wel anders al een direct betrokken account het post. Dus de aanvaller of verdediger. Dus ik zou zeggen knal het erop.

Of gewoon de eerlijke gedachte: alles wat premade in lelijk daglicht zet mag erop? :rolleyes2::tongue:
 
Reactiescore
766
Post maar hoor! Beetje risico nemen hoort bij dit spelletje. Team Colla is in ieder geval niet uit het veld geslagen.. die 1100 bijl is zo weer rebuild met kaz 25 :).
Kaz 25 klote pp boosters
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
1.148
Reactiescore
1.363
Jup @MyPride zit in quarantaine en wilde perse gs kopen. Daarvan mooi kaz naar 25 geboost en 1100 bijl in de wachtrij gezet. Elk nadeel heeft zo een voordeel.. :)
Pfff, dan hebben jullie al lekker geluk met de gs drops, jaloers man :).
Beterschap met die kleine dikke he ^^.
 
Reactiescore
1.363
Ben 2meter, onwetend kutkind.
Ik zelf ook onwetend kleintje/kutjochie ;). Meeste vinden me zelfs langer dan dat xD.
En iedereen noem ik klein :p.
 
Reactiescore
2.303
Ik zelf ook onwetend kleintje/kutjochie ;). Meeste vinden me zelfs langer dan dat xD.
En iedereen noem ik klein :p.

Ik zeg toch nergens dat je klein bent?
Gvd ben jij zo achterlijk?
 
Reactiescore
1.363
Ik zeg toch nergens dat je klein bent?
Gvd ben jij zo achterlijk?
Maakt mij niet uit, leg de reden gewoon uit dom kutkind dat jij ook bent.
Denk dat jij naar het gekkenhuis moet met je domme bakkes.
 
Reactiescore
2.303
Maakt mij niet uit, leg de reden gewoon uit dom kutkind dat jij ook bent.
Denk dat jij naar het gekkenhuis moet met je domme bakkes.
Ik zeg toch ook nie achter iedere zin vuile zwarten omdat ik blank ben ? Onbeleefden boer. Manieren moet dat geleerd worden snotneus.
 
Bovenaan