Top/flop spelers

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Zijn er al stabs gevallen? Kom maar door he
 
Reactiescore
2.369
Cabbage guy > rest vd wereld
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Verdikkie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
48
Vraag voor de echte toppers.. ik zal even een situatie schetsen.

Je staat achter op je omgeving in hoeveelheid LC en speer/bijl. Je hebt RT4 unlocked, en je hebt je mijnen rond de 17/18.

Wat heeft nu de prioriteit voor de besteding van je GS?
Ga je voor mijnen?
Ga je voor meer speer? voor rooftochten
Ga je voor meer LC? Je kan alleen microfarmen

Ik ben benieuwd naar het verschil in antwoord en onderbouwing tussen de toppers en floppers.

Ik zou overigens vol voor de LC gaan in een poging mijn buren zoveel mogelijk gs te ontnemen uit de farmdorpen.
 
Reactiescore
579
Vraag voor de echte toppers.. ik zal even een situatie schetsen.

Je staat achter op je omgeving in hoeveelheid LC en speer/bijl. Je hebt RT4 unlocked, en je hebt je mijnen rond de 17/18.

Wat heeft nu de prioriteit voor de besteding van je GS?
Ga je voor mijnen?
Ga je voor meer speer? voor rooftochten
Ga je voor meer LC? Je kan alleen microfarmen

Ik ben benieuwd naar het verschil in antwoord en onderbouwing tussen de toppers en floppers.

Ik zou overigens vol voor de LC gaan in een poging mijn buren zoveel mogelijk gs te ontnemen uit de farmdorpen.
Ik mis de optie, genoeg bijl en ram maken om je omgeving te clearen en daaruit extra farm opbrengsten te genereren... dat is wat de meeste spelers vroeger deden en als je eenmaal ca. 700 speer + wat zwaard hebt voor roven... je nu ook kan gaan doen.
 
Reactiescore
2.369
Speer naar een goede hoeveelheid om rooftochten te laten draaien, terwijl lc aanlaten. Hierna lc/bijl 24/7 en daarna mijntjes. In mijn ogen moet je nu vrede nemen met het feit dat je minder troepen hebt. Jezelf geen target maken en dus meer investeren in troepen dan punten lijkt me een goede optie.
 
Reactiescore
766
Vraag voor de echte toppers.. ik zal even een situatie schetsen.

Je staat achter op je omgeving in hoeveelheid LC en speer/bijl. Je hebt RT4 unlocked, en je hebt je mijnen rond de 17/18.

Wat heeft nu de prioriteit voor de besteding van je GS?
Ga je voor mijnen?
Ga je voor meer speer? voor rooftochten
Ga je voor meer LC? Je kan alleen microfarmen

Ik ben benieuwd naar het verschil in antwoord en onderbouwing tussen de toppers en floppers.

Ik zou overigens vol voor de LC gaan in een poging mijn buren zoveel mogelijk gs te ontnemen uit de farmdorpen.
Er zijn verschillende basis-aantallen in troepen waarmee je effectief kan roven. Die basis-aantallen zal je op den duur zelf uitvinden en dat moet je gaan berekenen. LC en bijl blijf je aanmaken omdat zoals hierboven gezegd, je je omgeving wilt gaan clearen beginnend met minimale verliezen en hoge opbrengsten. Overige GS kan je makkelijk in mijnen duwen aangezien je meer dan genoeg moet genereren met roven, farmen en gs-inkomsten. Key in de beginfase is wel dat je troepen blijven lopen en rekrutering aanstaat.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Idd, bijl maken en spelers clearen.

Meeste van je early farm komt uit spelers. Clearen kost even kleine beetje pijn, maar vaak krijg je 1 bulk gs en heb je daarna een steady (solo) supply uit die dorpen.

Is clearen echt geen optie, iets meer focus op de mijnen om alvast wat inkomsten te compenseren
 
Reactiescore
2.039
Idd, bijl maken en spelers clearen.

Meeste van je early farm komt uit spelers. Clearen kost even kleine beetje pijn, maar vaak krijg je 1 bulk gs en heb je daarna een steady (solo) supply uit die dorpen.

Is clearen echt geen optie, iets meer focus op de mijnen om alvast wat inkomsten te compenseren

Als je buren ook meer beetje de buurt in de gaten houden ben jij je farm kwijt en bovendien tijdverlies door minder troepen. Altijd zaak daar niet te ver in door te slaan. :p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Nah gewoon fuckt it, rang 1 oda or bust :O

Nee je moet idd wel goed afwegen of iets waard is, en oplettende buren is soms wel vervelend (kut sla kroppen)
 
Reactiescore
831
Zeker geen speer maken als je echt voor een inhaalpoging wilt gaan. Rooftochten is een lineaire groei, die groei daalt hoe meer speer je maakt. Dit is niet geschikt voor een inhaalmanoeuvre.

Verder lijkt het me dan obvious dat clearen en farmen veel meer potentie heeft dan mijnen omhoog levelen.
 
Reactiescore
1.278
Alles in lc steken en om de 5 minuten microfarmen

Om de 5 minuten wtf ... non-stop he. NIKS MAG THUIS

Zeker geen speer maken als je echt voor een inhaalpoging wilt gaan. Rooftochten is een lineaire groei, die groei daalt hoe meer speer je maakt. Dit is niet geschikt voor een inhaalmanoeuvre.

Verder lijkt het me dan obvious dat clearen en farmen veel meer potentie heeft dan mijnen omhoog levelen.

Wat een verademing Lewis, je kan merken dat je w61 naast mij lag.
 
Bovenaan