Top/Flop spelers

Deleted User - 487954235

Guest
Phalanx maybe? Ik speelde op Kreek en later op Otjenyn
Speelde zo half in phalanx. Boxmeer was mn co op w10 tijdens aanvallen etc. Ik hielp ook zo wat accounts bij jullie:) was wel sterke stam destijds!
 

Deleted User - 487954235

Guest
Ik zat in sangu ja. Was leuke tijd, goede gasten:)
 
Reactiescore
2.039
Spelen hier nog bekende van de oude tijd:)?

Jeroen van w19 s.vanneste?

Overigens matig om te lezen dat de leden van de voormalig klessik groep zich hebben verlaagd tot internen, terwijl onze algehele filosofie juist was dat het verspilling van edels is, tenzij het leidt tot verbreding van front.
 
Reactiescore
152
hij vroeg om mensen die nog speelde, niet die al weggespeeld zijn

Haha jij bent echt een pauper noob met je aanvallen in nachtbonus...

Tevens ben ik niet weggespeeld, maar speel ik ergens anders in taart:)

In dezelfde situatie als waar wij in zaten, was jij al jongen 12 uur weggespeeld, wij hebben minimaal 2 week volhouden en zijn daarna nog niet weggespeeld maar andere opties gaan bekijken...
 
Reactiescore
2.303
Haha jij bent echt een pauper noob met je aanvallen in nachtbonus...

Tevens ben ik niet weggespeeld, maar speel ik ergens anders in taart:)

In dezelfde situatie als waar wij in zaten, was jij al jongen 12 uur weggespeeld, wij hebben minimaal 2 week volhouden en zijn daarna nog niet weggespeeld maar andere opties gaan bekijken...

Je zou nu maar zijn bg zijn in de interncontest he?
 
Reactiescore
1.089
Overigens matig om te lezen dat de leden van de voormalig klessik groep zich hebben verlaagd tot internen, terwijl onze algehele filosofie juist was dat het verspilling van edels is, tenzij het leidt tot verbreding van front.


:confused2: van de 'voormalige klessik groep'?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81386

Guest
Haha jij bent echt een pauper noob met je aanvallen in nachtbonus...

Tevens ben ik niet weggespeeld, maar speel ik ergens anders in taart:)

In dezelfde situatie als waar wij in zaten, was jij al jongen 12 uur weggespeeld, wij hebben minimaal 2 week volhouden en zijn daarna nog niet weggespeeld maar andere opties gaan bekijken...

Betekent toch echt weggespeeld he :p
 
Reactiescore
1.089
Haha jij bent echt een pauper noob met je aanvallen in nachtbonus...

Tevens ben ik niet weggespeeld, maar speel ik ergens anders in Optic voor het einde van volgende week:)

In dezelfde situatie als waar wij in zaten, was jij al jongen 12 uur weggespeeld, wij hebben minimaal 2 week volhouden en zijn daarna nog niet weggespeeld maar andere opties gaan bekijken...

Fixed
 
Bovenaan