Top/Flop spelers

Reactiescore
152
Wat is totale onzin dan? Ik ben nooit over W66 begonnen, dat deed jouw medespeler. Geen idee ook waarom want dat was totaal niet aan de orde.

Jij begon zelf met een post over runnen, daar reageer ik op. Dit is het classic forum toch?? Beetje gek als ik dan over W66 begin als die wereld mij totaal niet interesseert noch relevant is aan deze wereld..

Hoezo zijn wij gerunned op classic dan?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
dat je een account wat al werd geinternt wegnobelt betekent niet dat er een domino-effect komt.

enige wat NEO moet doen is volhouden, dan winnen ze. Het maakt verder gewoon weinig uit wat Chess onderneemt.

Account van 1miljoen wat intern was verliezen geen probleem, maar zijn buurman die ook 500k + kwijt is op hetzelfde moment dan?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ook geen spelers. Ik kan er niet altijd zijn om de hele stam te carryen. Het interesseert me ook werkelijk geen ene fuck dat jullie dorpen hebben gepakt van spelerloze accounts. Ik ben blij voor jullie.
 
Reactiescore
140
Was het niet zo dat een bepaald iemand een paar weken geleden nog vertelde dat chess alleen paar front dorpjes zou pakken af en toe en verder niks zal pakken...... paar weken later +250 dorpen voor chess
 
Reactiescore
1.148
Jij was ook gerund toch? Of ben je weer terug nadat Laurens het voor je gefixed heeft?

Hoezo zijn wij gerunned op classic dan?

Het was ook meer een vraag, zoals je in het citaat kan lezen. Vind het gewoon merkwaardig. Eerst zelf tien dorpen verliezen, nergens te bekennen zijn (ja heb rapportjes gezien), vervolgens Laurens op je account nemen om het te fixen en daarna een grote bek tegen Optic dat het runners zijn.
 
Reactiescore
152
Het was ook meer een vraag, zoals je in het citaat kan lezen. Vind het gewoon merkwaardig. Eerst zelf tien dorpen verliezen, nergens te bekennen zijn (ja heb rapportjes gezien), vervolgens Laurens op je account nemen om het te fixen en daarna een grote bek tegen Optic dat het runners zijn.

Ik nergens te bekennen? Ben er zelf tijden geweest, maar ik heb idd de 2de dag gemist omdat ik moest werken;) en ja wat is er erg om een extra goede deffer bij je op het account te nemen met 300 graden front? Ik had jou wel willen zien tijdens de massa xxx
 
Reactiescore
1.148
Ik nergens te bekennen? Ben er zelf tijden geweest, maar ik heb idd de 2de dag gemist omdat ik moest werken;) en ja wat is er erg om een extra goede deffer bij je op het account te nemen met 300 graden front? Ik had jou wel willen zien tijdens de massa xxx

Ik zeg toch nergens dat het erg is om Laurens op je account te hebben als deffer. Ik vind het alleen merkwaardig dat hij zo'n grote bek heeft terwijl Laurens voor hem defft. Snap je wat ik bedoel?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Was het niet zo dat een bepaald iemand een paar weken geleden nog vertelde dat chess alleen paar front dorpjes zou pakken af en toe en verder niks zal pakken...... paar weken later +250 dorpen voor chess

Dat was inderdaad mbt die massa. Dat is ook gebeurd.

Ik wou dat ik jouw IQ had, echt. Het moet fantastisch zijn om als debiel op de wereld rond te lopen, alles is leuk en grappig. Mijn god zeg. Je kan al amper twen, zelfs volgens je eigen stamgenoten, en nog steeds heb je een immens grote smoel. Wie ben jij?

Je doet alsof ik kan weten dat het team van Stunt runt met een massa die prima te deffen was, en TBN opeens inactief is en een cluster van cfs in hun cluster krijgt. Ik presteer teminste op 66, jij, als de idioot slechte speler die je bent, moet maar eerst wat gaan presteren tegen die "noobstam", toch?

Nu je mand in, en neem je debielen met je mee svp.
 
Reactiescore
2.368
Ik zeg toch nergens dat het erg is om Laurens op je account te hebben als deffer. Ik vind het alleen merkwaardig dat hij zo'n grote bek heeft terwijl Laurens voor hem defft. Snap je wat ik bedoel?

Ik kan je zeggen dat Daan, Kyle, Laurens en vooral Mark gedeffed hebben.
 
Reactiescore
2.368
Eervolle vermelding
 
Reactiescore
1.089
ik, jij bent jeroen toch?
 
Reactiescore
1.089
Bovenaan