Top/Flop spelers

Reactiescore
1.363
Iedereen is noob hier! Behalve Pony, die ownt jullie allemaal!
 

Deleted User - 487960736

Guest
Is het als flop te beschouwen als je een tiental stammen PM's gaat sturen om te vragen incs te versturen?

Taart heeft hun vriendjes van:
SPARTA
ADI
Space.
CN

Al gevraagd incs te versturen. Wist niet dat er 18 mans stammen bestonden :eek:
 

Deleted User - 487694086

Guest
Gelukkig heeft Optic zelf nog 37 accounts achter de hand.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Mja betekent natuurlijk ook niet meteen dat t van Taart niet benoemd hoeft te worden :D
 

DeletedUser81454

Guest
Al bestaat er een verschil tussen afspraken maken tussen ingame stammen naarmate het spel verloopt en het bewust starten met boost account bij de start. Het eerste is niet 'pro', al dan niet (helaas) part of the game. Het bewust boosten vooraf is gewoon zwak en naar mijn eigen mening niet onderdeel van het spel.
 
Reactiescore
90
Al bestaat er een verschil tussen afspraken maken tussen ingame stammen naarmate het spel verloopt en het bewust starten met boost account bij de start. Het eerste is niet 'pro', al dan niet (helaas) part of the game. Het bewust boosten vooraf is gewoon zwak en naar mijn eigen mening niet onderdeel van het spel.

Hoe staat het met de ODA van bewuste "boost accounts"?

(Wie was je trouwens in Dico, lang geleden.. )
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Al bestaat er een verschil tussen afspraken maken tussen ingame stammen naarmate het spel verloopt en het bewust starten met boost account bij de start. Het eerste is niet 'pro', al dan niet (helaas) part of the game. Het bewust boosten vooraf is gewoon zwak en naar mijn eigen mening niet onderdeel van het spel.
Zoals hier boven al gezegd word, lekker meten met twee maten.
 
Reactiescore
2.303

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ah den bram, ga je sneller volhouden dan de vorige keer nu? :p

vorige x zijn bram en ik beide gestopt nadat Stijn en Justin besloten de stam te verlaten zonder onze mening, dus ik hoop dat we niet weer in die situatie komen nee :p
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser81190

Guest
Is het als flop te beschouwen als je een tiental stammen PM's gaat sturen om te vragen incs te versturen?

Taart heeft hun vriendjes van:
SPARTA
ADI
Space.
CN

Al gevraagd incs te versturen. Wist niet dat er 18 mans stammen bestonden :eek:

Dat moet je toch wel weten als Optic lid ;)
 
Reactiescore
1.019
Al bestaat er een verschil tussen afspraken maken tussen ingame stammen naarmate het spel verloopt en het bewust starten met boost account bij de start. Het eerste is niet 'pro', al dan niet (helaas) part of the game. Het bewust boosten vooraf is gewoon zwak en naar mijn eigen mening niet onderdeel van het spel.
jij bent zon droeftoeter, en hebt een dikke tunnelvisie richting optic. alles wat optic doet is noob/boost/noem het wat je wilt. doet een andere stam, of die van jezelf iets is dat allemaal toegestaan, clown
 

DeletedUser81190

Guest
jij bent zon droeftoeter, en hebt een dikke tunnelvisie richting optic. alles wat optic doet is noob/boost/noem het wat je wilt. doet een andere stam, of die van jezelf iets is dat allemaal toegestaan, clown


Volgensmij ben jij een van de weinige Optic fanboys hier knuppel
 

DeletedUser81386

Guest
Volgensmij ben jij een van de weinige Optic fanboys hier knuppel

Zou er nog aan mankeren.
T blijft toch debiel om als stam te komen zeuren over boosts als je zelf met minstens 5 stammen rondom jullie samenwerkt?
Daarbij zijn de boosts in OpTic gewoon beperkt gebleven en is er op clearen na nauwelijks voordeel uitgehaald door 3/4 spelers van Optic, wat dus geen verschil maakt met een good old MB/DU.
Wisten jullie dat -V- ook MB/DU's heeft.
Zijn het dan ook boosters? Rain internt een speler, is dat dan ook niet boosten.
Als je wilt mierenneuken lekker dan, zwijg andefs gewoon over boosten , ook @El Mandanoza .
 
Reactiescore
1.018
Dus je wil zeggen dat boosten en samenwerken met andere stammen op gelijke hoogte staan?
 
Reactiescore
1.089
jij bent zon droeftoeter, en hebt een dikke tunnelvisie richting optic. alles wat optic doet is noob/boost/noem het wat je wilt. doet een andere stam, of die van jezelf iets is dat allemaal toegestaan, clown

Ik wil niet vervelend doen, maar de enige keer dat ik die el Mendoza specifiek Optic in zijn posts heb zien noemen is op 28 september toen hij Optic een favoriet voor de overwinning noemde.
Ook in de post die je quote zie ik geen specifieke verwijzing naar Optic, tenzij je natuurlijk met deze post toegeeft aan wat hij stelt, immers waarom je jou anders aangesproken voelen. In dat geval heb je jezelf in je voet geschoten.


Zou er nog aan mankeren.
T blijft toch debiel om als stam te komen zeuren over boosts als je zelf met minstens 5 stammen rondom jullie samenwerkt?
Daarbij zijn de boosts in OpTic gewoon beperkt gebleven en is er op clearen na nauwelijks voordeel uitgehaald door 3/4 spelers van Optic, wat dus geen verschil maakt met een good old MB/DU.
Wisten jullie dat -V- ook MB/DU's heeft.
Zijn het dan ook boosters? Rain internt een speler, is dat dan ook niet boosten.
Als je wilt mierenneuken lekker dan, zwijg andefs gewoon over boosten , ook @El Mandanoza .

Ik snap dit niet, het was toch een Optic lid die kwam/begon met zeuren over de samenwerking van 5 stammen? Gok ook niet dat de mensen die reagerden erop in taart spelen, als ze uberhaupt spelen maar oke.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80640

Guest
Zou er nog aan mankeren.
T blijft toch debiel om als stam te komen zeuren over boosts als je zelf met minstens 5 stammen rondom jullie samenwerkt?
Daarbij zijn de boosts in OpTic gewoon beperkt gebleven en is er op clearen na nauwelijks voordeel uitgehaald door 3/4 spelers van Optic, wat dus geen verschil maakt met een good old MB/DU.
Wisten jullie dat -V- ook MB/DU's heeft.
Zijn het dan ook boosters? Rain internt een speler, is dat dan ook niet boosten.
Als je wilt mierenneuken lekker dan, zwijg andefs gewoon over boosten , ook

@El Mandanoza .
Dus je wil zeggen dat boosten en samenwerken met andere stammen op gelijke hoogte staan?

nouja nee ? maar zeker wel als het met meer dan 2 stammen is ? als je zelf al boven aan staat ? wat is het nou voor verschil of wij met 10 accounts starten en 5 eindigen en hun met 5 accounts starten en met 20 doorgaan ? dan zijn wij wel boosters maar hun niet ?
 
Reactiescore
1.089
Omdat diplomatiek normaal en gedoogd zou moeten zijn. Het blijft natuurlijk altijd flauw om met een blok van een miljoen spelers te gaan samenwerken, maar een BG of een nap is gewoon part of the game.
Honderden bgs en naps is natuurlijk overdreven en excessief, wat el mendoza dus zegt.

Maar komt dit niet precies op het punt uit wat de mensen hierboven al aankaartte? Je zegt het eigenlijk zelf, er zit weinig verschil tussen. Dus hoezo komt dan een account uit Optic zeuren over een samenwerking van 5 stammen, terwijl jullie met 10 accounts gestart. Dat is hypocriet. En dat is eigenlijk wat jij hier zegt.
 
Bovenaan