Top/Flop spelers

DeletedUser81454

Guest
Als je kijkt naar de omstandigheden kijkt welke ik je net heb verteld en naar de ligging van dat dorp is het common sense dat het geen intern is. Het was helemaal niet de bedoeling dat dat dorp naar asbest ging. Maar whatever als jij dat een intern wilt noemen, maakt mij vrij weinig uit.

Dus als je dorpen van een stamgenoot overneemt die beter voor jou liggen, is het niet internen?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Tot nu toe het enige wat ik hoor is: Het is geen intern, want het dorp was voor Manicomio.

Als iemand vind dat alle dorpen van een stamgenoot eigenlijk bij hem horen door clear en vv werk en hij die stamgenoot vervolgens overneemt, is het dus ook geen intern? Grappig.

Dit soort posts maken mij hoofd moe
 

Deleted User - 487694086

Guest
Als je naar de omstandigheden kijkt welke ik je net heb verteld en naar de ligging van dat dorp is het common sense dat het geen intern is. Het was helemaal niet de bedoeling dat dat dorp naar asbest ging. Maar whatever als jij dat een intern wilt noemen, maakt mij vrij weinig uit.
Je internt een dorp omdat overname ervoor verkeerd ging, simpel.
 
Reactiescore
1.019
nee dat is el mandanoza, die hier lukraak komt roepen dat de speler geinterned werd, wat gewoon onzin is en daar word op gereageerd
 

DeletedUser81454

Guest
nee dat is el mandanoza, die hier lukraak komt roepen dat de speler geinterned werd, wat gewoon onzin is en daar word op gereageerd

Er werd een dorp geinternd inderdaad, dat onderdeel is van een speler. Dat dit vervolgens ontkent wordt is toch echt jullie eigen schuld.
 
Reactiescore
25
Wat is nou precies de discussie hier? Het feit dat de overname van een stamgenoot zijn dorp een intern wordt genoemd of niet.

Hoe je het noemt maakt verder toch vrij weinig uit voor het vervolg?

De een noemt het een intern en een ander noemt het een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
 

DeletedUser81386

Guest
Ha ik ben toch niet de grootste debiel op t AF , el zeuranoza krijgt die trofee.
 
Reactiescore
510
Trek lekker een biertje open jongens, het is zaterdag :D
 
Bovenaan