Top/Flop spelers

DeletedUser81454

Guest
Hallo,

geloof dat op w15 dit topic er ook altijd was, miste het hier..

Om maar wat te starten...
On Melancholy Hill mooi 4de dorpje. Tegenstander 2de ODD. Halve clear verloren, maar de speler zelf geen ODA puntke erbij. Ruikt naar ....?
 

DeletedUser81435

Guest
Hallo,

geloof dat op w15 dit topic er ook altijd was, miste het hier..

Om maar wat te starten...
On Melancholy Hill mooi 4de dorpje. Tegenstander 2de ODD. Halve clear verloren, maar de speler zelf geen ODA puntke erbij. Ruikt naar ....?

Ik zal je zin maar even afmaken.... Boosten!

Geen enkele speler uit Optic heeft een ODA wat daarbij past. Echter, in het cluster van Optic liggen een aantal stamloze spelers, redelijke gestart en verrek; Reign heeft een dikke ODA erbij.. :)
 

DeletedUser81454

Guest
Ik zal je zin maar even afmaken.... Boosten!

Geen enkele speler uit Optic heeft een ODA wat daarbij past. Echter, in het cluster van Optic liggen een aantal stamloze spelers, redelijke gestart en verrek; Reign heeft een dikke ODA erbij.. :)

Dat verklaard een hoop.. Jammer dat het zo moet. Welke mafkezen spelen in die stam dan?
 
Reactiescore
259
Boehhhh
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
On Melancholy Hill, meest trieste speler van de classic so far. Ik snap echt niet hoe jullie 'pro's' jezelf serieus kunnen nemen als jullie je tot dit niveau gaan verlagen. Dan heb je mensen die gewoon hun best doen en misschien niet alle aspecten van dit spel snappen maar gewoon een leuke tijd willen hebben en dan komt een zooi faalhazen die rennen op elk normaal serieus front een beetje roet in 't eten gooien. Kan niets anders zeggen dan dat ik dit diep triest vind. @Pimsie. @purpleswag @Yoshi @Heres20BucksKillMe
 
Reactiescore
973

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Wat is een classic zonder boosten he
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
#Leon
 

Deleted User - 487694086

Guest
Benji beweerde voor de classic dat hij met 50 kakaka accounts ging starten en elkaar internen, misschien daar de inspiratie vandaan gekomen?
 
Bovenaan