Top/Flop spelers

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nouja op het moment dat je -4 zei was t ook al een stuk meer:p

Veel recaps geweest, bij mijn weet waren er nergens meer dan 2 dorpen verloren, had dus 6 kunnen zijn oid.

maargoed, na 5 dagen deffen op 4 accounts zijn er veel gevlogen, Optic heeft t leuk gedaan zo in de core tegen 6 stammen oid, ik wens iedereen oprecht succes nog deze classic.

Na te deffen vanuit mijn vakantie bestemming en veel vv te moeten afgeven denk ik dat t nu vrijwel klaar is zo zonder team :p
 

Deleted User - 487694086

Guest
Veel recaps geweest, bij mijn weet waren er nergens meer dan 2 dorpen verloren, had dus 6 kunnen zijn oid.

maargoed, na 5 dagen deffen op 4 accounts zijn er veel gevlogen, Optic heeft t leuk gedaan zo in de core tegen 6 stammen oid, ik wens iedereen oprecht succes nog deze classic.

Na te deffen vanuit mijn vakantie bestemming en veel vv te moeten afgeven denk ik dat t nu vrijwel klaar is zo zonder team :p
Was al 10+ toen in de stats dus.
Maar is optic serieus weg?
 
Reactiescore
1.148

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208

Deleted User - 487694086

Guest
Als je Laurens op je account neemt betekent dat in ieder geval dat je ten einde raad bent
 
Reactiescore
3.536
Heeft hij de stacks al eens bekeken. Beter had acc Niels wat minder def genomen en wat meer aan de oost kant gezet. Het domino effect zal snel zijn werk hebben op w66 nu.
 
Reactiescore
1.148
pure onzin dit ;)

ik ben nooit gerunt iedereen waaronder Laurens zelf zal dat bevestigen

een co speler extra aannemen op je acc als dat al runnen is xd

Feit is toch dat je een hoop dorpen verloor, weinig bemanning totdat Laurens kwam?



Als jij het AF van 66 zou doornemen, zou je beter moeten weten, tevens mag je iedereen van 66 vragen wat wij als niels5151 voor neo betekenen.

Totaal niet relevant, twee totaal verschillende werelden. Prima als je op een normale wereld kan deffen, op een classic is dat heel anders. Maar daar waren jullie vast al achter.
 
Reactiescore
152
Feit is toch dat je een hoop dorpen verloor, weinig bemanning totdat Laurens kwam?

Volgens mij zit jij compleet mis hier, wanneer is niels een hoop dorpen verloren? Er zijn eerder dorpen gewonnen bij de vijand als dat we dorpen verloren hebben. Zijn bij de 1ste massa die we kregen max 4 dorpen verloren?



Totaal niet relevant, twee totaal verschillende werelden. Prima als je op een normale wereld kan deffen, op een classic is dat heel anders. Maar daar waren jullie vast al achter.

Volgens mij is er nog vrij aardig gedefft hoor, als ik optic bekijk is er daar wel slecht gedeffed op snipes van Valentijn na:)
 
Reactiescore
1.148
Volgens mij zit jij compleet mis hier, wanneer is niels een hoop dorpen verloren? Er zijn eerder dorpen gewonnen bij de vijand als dat we dorpen verloren hebben. Zijn bij de 1ste massa die we kregen max 4 dorpen verloren?

Zijn wel iets meer dan vier dorpen toch?

690ea23f73083f3a3fccd12a8f7a2f1c.png
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Heeft hij de stacks al eens bekeken. Beter had acc Niels wat minder def genomen en wat meer aan de oost kant gezet. Het domino effect zal snel zijn werk hebben op w66 nu.

dat je een account wat al werd geinternt wegnobelt betekent niet dat er een domino-effect komt.

enige wat NEO moet doen is volhouden, dan winnen ze. Het maakt verder gewoon weinig uit wat Chess onderneemt.
 

DeletedUser79340

Guest
Hij had het ook over 66 xd Maar omdat dat totale onzin is en dat weet hij zelf ook

Gaat het ineens over classic waar ik niet eens veel inlog haha
 
Reactiescore
1.148
Hij had het ook over 66 xd Maar omdat dat totale onzin is en dat weet hij zelf ook

Gaat het ineens over classic waar ik niet eens veel inlog haha

Wat is totale onzin dan? Ik ben nooit over W66 begonnen, dat deed jouw medespeler. Geen idee ook waarom want dat was totaal niet aan de orde.

Jij begon zelf met een post over runnen, daar reageer ik op. Dit is het classic forum toch?? Beetje gek als ik dan over W66 begin als die wereld mij totaal niet interesseert noch relevant is aan deze wereld..
 
Bovenaan