Top/Flop spelers

Reactiescore
533
Wat vinden jullie van de nieuwe nr 1 The Alcoholic Dream? Lijkt me een betere nr 1 dan die Johnny’s :D
Toevalstreffer.

Neen we gunden hun ook hun dagje fame.
 

DeletedUser71140

Guest
Top speler, Absurd.

Lig al dagen onder vuur van hem, wat me best lekker bezig houd, ook zeker niet erg zo is het spel.
Ondertussen een beetje contact met elkaar en gaf hem aan een uitvaart te hebben of hij het heel erg vond een dagje over te slaan omdat ik dan geen tijd had om in ieder geval proberen te snipen.

Alle respect hiervoor, en heeft me inderdaad een dagje overgeslagen.
Ondanks dat hij waarschijnlijk makkelijk dorpjes kon pakken, de sportiviteit hoog houden om me in ieder geval een kans te geven om te deffen.
IMO een top speler. :)
 

DeletedUser74418

Guest
W70 op benieuw bewezen van schrijnend laag niveau te zijn. Dan heb ik het over top 10 spelers die meerdere malen een snipe missen (niet eens in de buurt van de juiste ms)
 
Reactiescore
1.367
W70 op benieuw bewezen van schrijnend laag niveau te zijn. Dan heb ik het over top 10 spelers die meerdere malen een snipe missen (niet eens in de buurt van de juiste ms)
Ja, dat is wel lastig indd. Zelfs ik kan dat
 
Reactiescore
1.149
W70 op benieuw bewezen van schrijnend laag niveau te zijn. Dan heb ik het over top 10 spelers die meerdere malen een snipe missen (niet eens in de buurt van de juiste ms)

Niet zo gek toch? Elke normale wereld zal de kwaliteit afnemen. Dit is puur door de pp boosters. Denk verder ook niet dat het verder uitgelegd hoeft te worden. Skills zijn gewoon bijna overbodig geworden.
 
Reactiescore
489
Niet zo gek toch? Elke normale wereld zal de kwaliteit afnemen. Dit is puur door de pp boosters. Denk verder ook niet dat het verder uitgelegd hoeft te worden. Skills zijn gewoon bijna overbodig geworden.

Het is je eerder aanpassen aan de huidige gang van zaken van TW. Er zijn nu andere skills, maar die skills zijn helemaal niet te vergelijken met de moeilijkheidsgraad van de skills die je bv nodig had 20/30 werelden geleden.
Dus inderdaad, de kwaliteit gaat er enkel op achteruit
 
Reactiescore
2.444
Niet zo gek toch? Elke normale wereld zal de kwaliteit afnemen. Dit is puur door de pp boosters. Denk verder ook niet dat het verder uitgelegd hoeft te worden. Skills zijn gewoon bijna overbodig geworden.

Dat in combinatie met een sterk teruglopend spelersaantal heeft absoluut invloed op de kwaliteit van de werelden van tegenwoordig.
 

DeletedUser81012

Guest
Even hierop terugkomend!

Eerst en vooral bedankt voor de aandachtige spotters

Wat de intern betreft klopt helemaal .

Oda daarin hangt bij ons vooral af van rimspelers die groeien zonder veel troepen of gemiste snipes bij spelers die wel troepen hebben

Erg benieuwd wat jullie vinden van When Hope Is Over.

Top of Flop?

groeit wel lekker, weinig oda, geen van beide

Intern verhaal met Venaldo

Wel goede MB. Groei opzich wel lekker, maar idd wel lage ODA zoals hiervoor benoemd.
 
Reactiescore
533
W70 op benieuw bewezen van schrijnend laag niveau te zijn. Dan heb ik het over top 10 spelers die meerdere malen een snipe missen (niet eens in de buurt van de juiste ms)
Misschien ook even vermelden wie dan?
 

DeletedUser78099

Guest
Vond deze PM-wisseling met Triador net wel leuk. Voor alle duidelijkheid ik stuurde een scout op een ongelovig dorp van Harvester of sorrow naast me waar ik gisteren helaas een trein zag gesniped worden.
Voor alle duidelijkheid, ik wil hier niemand zwartmaken. Vond de PM gewoon leuk. Tuurlijk maak ik geen kans als Tria werkelijk clears en edels zou sturen.

Triador 12.11.19 20:26
Scouts...

Weet jij dat heel zeker. Want dan kom ik binnenkort ook bij jou langs.

VV-er [player]Triador[/player] op Harverster.

Deluxenite 12.11.19 20:27
Lol. Lekker beetje iemand van 16.0000 punten gaan afdreigen :)

Triador 12.11.19 20:29
Maar het is zo... Iedereen die aan mijn VV komt, die breng ik een bezoekje.

Prettiggestoord pakte dorpen van mijn vriendje Utopia... die vind je ook niet meer terug op de kaart en mijn clears gingen voorop.

Harvester gaf het na een dag op... met mijn clears voorop... en Neytiri is mijn vriendje. Die loopt op dat dorp, als jij gekke dingen doet, dan kom ik voor jou.

Deluxenite 12.11.19 20:31
Kom dan maar voor mij :)
Denk je dat ik werkelijk iets geef om dit online spelletje?

Maar doe het dan wel zonder je MB, anders is het een beetje zielig.

Triador 12.11.19 20:31
Spelers van jou grootte daar zijn MB's toch voor :)

Deluxenite 12.11.19 20:32
ALs je echt ballen en eer hebt gebruik je geen MB. Vroeger bestond dat niet :smile: Maarja toen waren de werelden ook nog niet beslist na 500.000 punten....
 
Reactiescore
7.918
Juh is altijd zo met hem, hij kan wel goed tw spelen daar niet van maar het moet altijd gepaard gaan met een hele grote mond. Trek het je niet aan.
 
Reactiescore
579
Juh is altijd zo met hem, hij kan wel goed tw spelen daar niet van maar het moet altijd gepaard gaan met een hele grote mond. Trek het je niet aan.
T is alleen de waarheid. Ik ben niet de speler van de mooie, maar eerder van de harde woorden. Je komt niet aan mijn -MMD- vriendjes. Ik vertel hem gewoon, hoe het zal gaan. Want hij krijgt echt -op zekere dag, het moment kies ik zelf- incomings van mij. Als er ergens een rekening open staat, kom ik hem vereffenen.

Ik kan eenzelfde gesprek van Prettiggestoord plaatsen, hij pakt een dorpje, ik waarschuw hem... hij pakt er nog twee en foetsie is de speler. Zal nu niet anders gaan.

Triador 30.10.19 17:51
Hopelijk ben je niet al te gehecht aan je troepen ^^

PrettigGestoord 30.10.19 18:02
Meh, dat meen je niet, nu weer aan de stok met de volgende?:joy:

Triador 30.10.19 18:04
De Utopia dorpen waren mij toegezegd. Ik heb ze echter verdeeld onder mijn -MMD- vriendjes, zodat ze niet meer vastliggen en nu neem jij ze... en daar heb je een nieuwe vijand mee 'gerekruteerd'.

PrettigGestoord 30.10.19 18:08
Nou dat weer hahaha.

Het zit me niet bepaald mee op deze wereld, aan de ene zijde word ik door Absurd. en zn vriendjes aangevallen, dus ik ben opzoek naar een uitweg met de laatste off troepen die ik heb, word die kant me ook al afgesloten haha.

Triador 30.10.19 18:12
Je enige uitweg bevindt zich achter de 440 lijn. Of onder je vriendjes.

Maar als jij dorpen pakt van mijn -MMD- vriendjes... dan ga ik mij er idd mee bemoeien. Je edels zijn dan ook dood.

PrettigGestoord 30.10.19 18:14
Hmmm, het was niet echt een directe aanval op -MMD-.. meer een oude rekening vereffenen met Utopia, die de grootste mond had om jullie aan te gaan vallen en vervolgens naar jullie overstapt.

Dat het als directe aanval op -MMD- gezien word is ergens ook wel begrijpelijk natuurlijk, maar een kat in het nauw maakt rare sprongen zullen we maar zeggen.

Triador 30.10.19 18:16
Utopia is gestopt. Ik zou zijn dorpen internen en zoals gezegd, heb ik ze weg gegeven aan mijn -MMD- vriendjes. Jij hebt er eentje ingenomen en loopt op een tweede.

Ik heb Absurd. dan ook te kennen gegeven, dat vanaf nu... ik mij er ook mee ga bemoeien. Deze flauwekul, moet nu stoppen.

PrettigGestoord 30.10.19 18:17
Het was dan ook geen directe aanval op jou.
Het is mij ook nooit te kennen gegeven dat die dorpen aan jou beloofd waren, en in mijn ogen was dit een logische zet voor mij geweest.

Anyway, de koffie staat klaar. Ik raak er aan gewend onder vuur te liggen helaas.

Triador 30.10.19 18:29
Tot binnenkort.
 
Bovenaan